דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כדורסל ו .N.B.A: המלצה ליורוליג 23.3.06 מאת דביר 

מאת    [ 23/03/2006 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 4309 פעמים ]

וויל סולומון - מארקו בלינלי (+3) (חמישי 20:40)
וויל סלומון שחקנה של מכבי תל אביב, מציג העונה יכולת די פושרת. לאחר פתיחת עונה גרועה מאוד, השחקן התחיל להשתלב ברוטציה של מכבי וכרגע הוא שחקן מרכזי בקבוצה. סולומון משחק בתפקיד הרכז של הקבוצה יחד עם בורשטיין ופארקר, סולומון מתנשא לגובה של 1.87 הגיע בקיץ בתחילת העונה מאפס פילזן הטורקית. בשלב הראשון של היורוליג סולומון עמד על ממוצע של 16.7 נק' למשחק עם 52% מה- 2 ו- 43.5% מה- 3. משחק השיא של סולמון היה מול אפס פילזן קבוצתו הקודמת בו קלע 28 נק' והיה המצטיין במשחק. בשלב הטופ 16 סולמון בגדר תעלומה, הוא עומד על ממוצע של 10.7 נק' כאשר הוא שיחק ב- 3 משחקים מתוך 4 (לא שיחק נגד ריאל מדריד) והשחקן הציג יכולת לא יציבה. השחקן בירידה מבחינת סקור כאשר במשחק הראשון הוא קלע 19 נק', משחק שני 14 נק' ומשחק שלישי 10 נק'. במשחק האחרון וויל סולמון החליט לקחת את העניינים לידיים וגרם לכך שגרשון סיפסל אותו כל הרבע האחרון ועירער את הקרדיט שגרשון נתן לו. במשחק ליגה האחרון מול רמה"ש סולמון לא התלבש וקירק פני עלה במקומו, השחקן בסכסוך עם המאמן והוא מציג יכולת די בינונית. דרק שארפ העונה בכושר מעולה ואסור לשכוח שבורשטיין יחזור ככה שגרשון יוכל לוותר על שירותיו של סולמון יותר מאשר בתקופה שבורשטיין היה פצוע ולא הייתה לגרשון ברירה.

מנגד יש את מרקו בלינלי ללא ספק שוטר מדהים, השחקן סך הכל בן 19 וכבר הוא פוטנציאל אדיר ל- NBA, בעונה הרגילה בלינלי עמד על ממוצע של 14.0 נק' 52.5% מה- 2 ו- 45% מטווח ה- 3 נק'. במשחק מול מכבי בלינלי קלע 17 נק' כאשר כולם היו במחצית הראשונה. בלינלי מקבל כדור ויכול להסתובב ולשחרר זריקה אוטומטית בלי לכוון, השחקן נחשב לקלעי מצויין ולמכבי היה קשה לנטרל אותו בחצי הראשון. בשלב הטופ 16 בלינלי עומד על ממוצע של 13.2 נק' למשחק עם 56% מה- 2 ו- 43% מטווח ה- 3 נק'. משחק השיא של בלינלי בעונה הרגילה היה מול שטרסבורג בו קלע 23 נק' באחוזים נהדרים. בשלב הטופ 16 מלבד המשחק מול ריאל מדריד בו סיים עם 7 נק', שאר המשחקים שלו היו בין 13-17 נק'. אני מאמין שאם ופארקר יסתבך בבעיית עבירות אז כנראה שדרק יעבור לשמור עליו ואולי כך יוכלו לעצור אותו. במשחק האחרון מול אולקר השחקן קלע נק' כאשר דייק ב 3/6 מחוץ לקשת ו- 2/3 מטווח השתי נק'.

לסיכום:
שני השחקנים עומדים על ממוצע די שווה ומאוזן, סולומון בירידה חדה בכושר שלו, צריך להוסיף לזה שסולמון לא התלבש למשחק האחרון בליגה, ומול ריאל הוא קלע רק 10 נק' כאשר עשה כמה טעויות שסיפסלו אותו למשך רבע שלם. בלינלי יותר שחקן שאוהב לקבל את הכדור ולזרוק / למסור ולכן הסיכויים שהוא יאבד כדורים ויישב בספסל יותר נמוכים מסולמון שצריך לרכז את המשחק. סולומון ופיני בסכסוך, בורשטיין חוזר לשחק ועם הכושר הנוכחי של שארפ סולמון יכול לשחק מעט מאוד ביום חמישי. בלינלי שחקן המפתח של הקבוצה והם יודעים שאם ברצונם לנצח את המשחק עליהם לשחק על בלינלי ולהכניס אותו למשחק כמה שיותר. הפלוס שנתנו לבילנלי לפי דעתי די מוזר כי הייתי בטוח שסולמון יקבל את ה +.
המלצה: 2 יחס: 1.85
הכותבים שלנו כולם נמצאים באתרינו שמאגד את כל תותחי ההימורים וה- ווינר בישראל.
אתם מוזמנים לבקר באתר ובפורום הגדול שלנו: http://www.winnerp.net/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב