דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם מישהו רוצה בכלל פתרון 

מאת    [ 01/01/2009 ]

מילים במאמר: 716   [ נצפה 2030 פעמים ]




אתמול נסענו חבריי ואני לדרום הארץ כדי להיפגש עם תושבי המקום, לשוחח עימם לחוש את מה שהם מרגישים, ואכן ירדנו בתחילה לקריית מלאכי לאחר מכן לשדרות דרך נתיבות אופקים ולבסוף הגענו לבאר שבע .
המקומות האלה רחובותיהם ריקים מאדם ורק במרכזי הקניות ישנה התגודדות של מספר אנשים אבל לא יותר , התושבים עצמם נראים מפוחדים ומבוהלים למעט עובדי עירייה אשר עושים את עבודתם בנאמנות וכל נפילה של טיל הם בעקבותיו כדי לתקן את הנזק, ועל כן העבודה קצת מסיחה את דעתם.
ראינו את אמצעי המיגון אשר עוזרים כמו כוסות רוח למתים,וכל טרום בחירות עשו המועמדים חשבון אלקטורלי אם כדאי להשקיע או לא, בקרו את התושבים כדי להצטלם אתם לאמצעי התקשורת ובכך זרקו חול על עיניהם. ורק לאחר שמונה שנים של וויכוחים התלבטויות שקרים (אין כסף,בעוד חודשיים נתחיל, האוצר לא משחרר כספים.) לאחר כל זה סוף סוף יש אמצעי מיגון.
מדוע אני מספר לכם את כל הספור הזה ?ובכן מזה הרבה זמן אנחנו עדים לכך שהתקשורת שולטת בנו במאת האחוזים: פרסומות , טלנובלות , חדשות , תוכניות אקטואליה , פרשננו לענייני צבא תיאטרון חינוך תרבות פוליטיקה ועוד ועוד , וכך בעצם מניחים לנו אזיקים מסביב למח , ואלא נקראים בעצם אזיקי המחשבה מבלי שנרגיש מבלי שנחשוב שזה נעשה , אבל התחכום שמסתתר מאחרי המסך הקטן קשה מאד לפענוח ומבלי שנרגיש אנו עושים פעולות כמו חולי ירח מיומנים ובעניים פקוחות.
אתמול בחדשות הלילה נאמר שנפלו כשישים טילים על תושבי הדרום , עם יד על הלב אני נשבע שלא שמעתי ולו אחד,יש לי קצת בעיה בשמיעה באוזן השמאלית , אבל מכיוון שהייתה עמנו בסיור בחורה בת שלושים וארבע וגם היא לא שמעה אז הבננו שיש פה איזה קא"ץ, התושבים במקום אמרו לנו שגם ברדיוס של 30 ק"מ ניתן לשמוע בום , הרי לא יתכן שלא נשמע לפחות כמה נפילות.
על כן אני אומר לכם יש פה קואופרטיב משומן היטב. הכולל את התקשורת אשר נושאים באחריות הגדולה ביותר וממשיך דרך חברות יצרני התרופות הפסיכיטריות וגם הרגילות. ( קיימת תעשיה שלמה של מפרסמים, טלויזיה רדיו, פלקטים ברחובות,בורסה ועוד....) וכלה בממשלה, בחברי הכנסת ,הרשות השופטת ועד גופים רבים .
כולם משולבי ידיים ,אמצעי התקשורת זורעים פחד בציבור , וגם יוצרים כמובן דעה תומכת בממשלה שאם יהיה צורך להיכנס עם כוחות קרקעיים תהיה תמיכה מקיר אל קיר , הרי לא נפקיר את אזרחי הדרום כמובן ,
ובחסות התמיכה אפשר לשלוח את הבנים לטבח , אלו דברים קשים מאד לכל קורא אבל אני מדבר מבגרות גילי שכן אני בוגר מלחמת יום הכיפורים הידוע ככמעט שואה לעמנו, ולאחר מכן מבצע שלום הגליל . בין לבין מילואים במקומות מסוכנים.
. כמה שנים אפשר לאכול את השקרים שמוכרים לנו ," הם רוצים להשמיד אותנו , אין לנו עם מי לדבר , יש כרגע בחירות , יש אצלם בחירות " , לכו לשטחים וראו איך מתנהגים מתנחלים כלפי ערבים , והאם לא מן הראוי שמנהיגיהם יוקיעו אותם? לא, מכיוון שהם משרתים את האינטרס שלהם , והאנשים האלה קובעים לנו את המדיניות , אם לפנות ישוב לא חוקי או לא לפנות.
ובכן האם יש פתרון לכל הכאוס הזה שקיים בעצם בכל העולם?
אני מודה ומתוודה : לפני קצת יותר משנה לא חשבתי שיש אפשרות לשנות את הטבע האנושי , ולכן גורלינו קבוע מראש ולא ניתן לכיוון או לחלופין לשינוי.
היום אני יכול לאמר בוודאות שלמה כמו שאני מרגיש שבע לאחר ארוחה , אחרי עבודת נמלים , שינוי דפוסי המחשבה , שינוי תפיסת העולם שלי ניתן לעשות שינוי תחילה בעולמי הפרטי אח"כ בביתי , בארצי ולבסוף בעולם כולו.
אחזור ברשותכם כמה חודשים אחורנית = מקים האתר - "הפצת האור" וכותב הספר "מלחמת הרוח בחומר"( מומלץ לקריאה )החבר חיים שלמה עבר בתוך שש שנים מהפך רוחני בחייו בעקבות נפילתו בשבי{כלא} ממציאי הגיליוטינה {הצרפתים}, שם רכש את הידע העצום שאצור היום רק ליחידי סגולה כמו האר"י (רבי יצחק לוריא) , רבי שמעון בר יוחאי.
מזה שנתיים ימים מנסה חיים שלמה בכל כוחותיו להפיץ את הידע שיכול להוציא את כל העולם מהשואה המתרחשת , מתדפק על דלתם של גדולי הרבנים שמנהיגים את רוב אוכלוסית ישראל , נוסע למכון המדע שידוע שהעם היהודי ממציא הרבה פטנטים =היה במכון ויצמן והציע את עצמו לבדיקה מעבדתית. אצל גדולי "המקובלים" שדוחים אותו בבוז [לא יתכן שעבריין לשעבר יגיע לדרגות כאלו]
שלח מכתב מפורט לנשיא ישראל הנבחר עם פירוט התיקון שניתן לעשות לעם , הגיש תלונה לבית הדין הגבוה לצדק שניתן לסעוד את הצדק שהרי אנו יודעים לא קיים צדק בבתי המשפט,
אף לא אחד מראשי העם והמנהיגים לא הושיט את ידו להרים את הכפפה .ואם תשאלו מדוע - אפנה אתכם לחטא המרגלים שבדיוק מאותה הסיבה , פחדו להפסיד את מעמדם הרם את כוח השררה שבידם ולכן הוציאו דיבה רעה על הארץ ונידונו לכליה ויחד עמם כל העם נידון.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב