כוונו גבוה יותר בזמנים קשים אלו
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כוונו גבוה יותר בזמנים קשים אלו 

מאת    [ 30/12/2008 ]
מילים במאמר: 396   [ נצפה 1697 פעמים ]

 
 
במצב הכלכלי הנוכחי של האטה במשק, קיצוצים, ותחילת מיתון, חשוב לזכור כלל אחד חשוב מאוד:

המצב הכלכלי משפיע על כולם

אתם אולי נפגעתם כבר מהמצב, היות וכבר הרגשתם ירידה בעסקים וקושי במציאת עסקאות חדשות, אבל אל תתייאשו, אתם לא לבד. יותר מזה, אם תפתחו את העיניים שלכם תוכלו למקסם את המצב הנוכחי ולשפר את המצב שלכם!

איך? אתם בטח שואלים?


הנה דוגמא: אני עובד מהבית בתחום של ייעוץ לתזונה נכונה ואיכות חיים. לאחרונה הפסדתי עסקה גדולה. תכננתי יחד עם חברה גדולה לערוך מפגשים אישיים עם עובדי החברה בנושא תזונה נכונה. אך לאור המצב, החברה עושה קיצוצים, והחליטה לדחות את התוכנית עד למועד אחר. לא כל כך טוב לעסקים שלי.

לקוחות אחרים שלי החליטו להצטמצם, ולא להשקיע בעצמם ובתזונה נכונה שלהם ושל ילדיהם. הם החליטות לקצץ בתקציב חדר הכושר ותוספי המזון שלהם. גם לא טוב!
העסקים יכלו להיות קשים לעסק הביתי הקטן שלי... עד שאני פגשתי בלקוח חדש.

חברת הייטק עם כ 50 עובדים רוצה לקצץ בעלויותיה. במקום ארוחות בוקר לעובדים באמצעות חברת קייטרינג, החליטו בחברה לתת לעובדים ארוחות בוקר קלות ומיוחדות שמכילות את כל אבות המזון, ארוחות בעלויות נמוכות, ופנו אלי בנושא. אני עצמאי עם תקורות נמוכות, יכולתי להציע מחיר מאוד אטרקטיבי, ובצורה זאת החברה תחסוך לעצמה כ 10,000 ש"ח בחודש.

אתם רואים, כולם נפגעים מהמצב הנוכחי, ורק בגלל שאתם מאבדים עסקים, זה לא אומר שאנשים שנמצאים למעלה יותר בשרשרת המזון לא נמצאים באותו מצב קשה. אם אתם מרימים מבטחם, ומסתכלים למעלה, מתמקדים בלקוחות שבעבר לא היו קהל היעד שלכם, אין לדעת איזה עסקאות אתם יכולים לסגור. יש המון עסקאות מסביב, שמחכות שמישהו יזכה בהם.

במקרה שלי, התקורות הנמוכות שלי נתנו לי אפשרות להציע את השרות במחיר הרבה יותר זול מהחברה האחרת, הגדולה, עם התקורות הגבוהות. בצורה זאת הלקוח חסך הרבה מהתקציב שלו.

אם אתם בדרך כלל פונים לחברות עם מחזור שנתי של מאות אלפי שקלים ועד מיליון שקלים בשנה, אל תירתעו ופנו לחברות גדולות יותר עם מחזורים שנתיים של עשרות מיליונים בשנה.

גם חברות כאלו מחפשות אפשרות לחיסכון בהוצאות, ותמיד ישמחו לעבוד עם עסקים שיחסכו להם בהוצאות.

עסקי התזונה הנכונה אינם ייחודיים.
הגביהו את מבטחם, כוונו גבוה יותר ונסו ליצור קשרים עם עסקים יותר רחבים וגדולים מאשר הייתם נוהגים לעשות בעבר. כוונו לרמה גבוהה יותר - וכך תביאו הכנסה טובה יותר לביתכם.

הכתבה נכתבה בידי ניר בר-עוז

אורנה וניר בר-עוז - בעלי עסק ביתי מצליח בשיווק הרשתי.
מאמנים אישיים וחונכים להצלחה בתחום.
למידע נוסף בנושא תוספת הכנסה ולפתיחת העסק הביתי שלך, בקרו באתר http://www.ornir.com

אורנה וניר בר-עוז - בעלי עסק ביתי מצליח.
מאמנים אישיים וחונכים להצלחה בתחום.

למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך
בתחום השיווק הרב שכבתי, בקרו באתר

http://www.ornir.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב