דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאביאצ'י בנארג'י מ-TCS יגיע לכנס SAP ישראל בתחומי הסביבה, הבריאות והבטיחות 

מאת    [ 25/12/2008 ]

מילים במאמר: 648   [ נצפה 2091 פעמים ]

סאביאסאצ'י בנארג'י, מהמומחים הבולטים ב-TCS להטמעת פתרונותSAP בתחומי הסביבה, הבריאות והבטיחות, יגיע בשבוע הבא לכנס לקוחות שיזמו SAP ישראל ובית התוכנה TCS ישראל, שיתמקד בתחומים אלה ( EH&S). חברת TCS (TATA Consultancy Services), חברה בת בקונצרן TATA ההודי, המתמחה ביישום פרויקטיIT מורכבים, היא שותפה עסקית של SAP ברחבי העולם ומעסיקה למעלה מ- מ-6,000 יועצים, מומחי יישום ומפתחים בעלי ניסיון וידע בינלאומי נצבר של מאות אלפי שנות אדם בתחומי הייעוץ וניהול פרויקטים במערכות SAP.

במסגרת הכנס יסקור סאביאסאצ'י לעומק, את קשת הפתרונות של SAP בתחום זה, ויספר על ניסיונו בפרויקטים שהוביל בתחומי הסביבה, הבריאות והבטיחות.

הכנס יתקיים ב-28 בדצמבר בבניין SAP ברעננה, והוא מיועד למנהלים בתחומי משאבי אנוש, מערכות מידע, לוגיסטיקה, שרשרת אספקה ולאמונים על בריאות והיגיינה תעסוקתית בארגונים בכל המגזרים.

כנס ה-EH&S של SAP ישראל ו-TCS יתמקד בפתרון של SAP לתחום הסביבה, הבריאות והבטיחות, התומך בציות לרגולציות וביוזמות לאחריות חברתית של תאגידים. המודול מאפשר התאמת תהליכים עסקיים גלובאליים למדיניות החברה ולרגולציות בשלושת התחומים הללו.

מנכ"ל SAP ישראל, גלעד גנס, יפתח את הכנס. עודד סבר, מנכ"ל SAPlm, הנחשב למומחה המוביל בישראל בתחום ניהול מחזור חיי המוצר, ירצה על ציות לתקן האירופאי Reach, לטיפול בחומרים מסוכנים, שנכנס לתוקף לאחרונה. דן בלדר, מנהל הפרקטיקה בתחום הלוגיסטיקה בדלויט, יציג את הדרוש בכדי לציית לרגולציה בתחום EH&S. אבי שחם, מנהל פתרון SCM ב- SAP ישראל, יסקור את פתרונות SAP בתחומים אלה.

"הפתרון של SAP" אומר אבי שחם, "מאפשר לראשונה לארגון להבטיח את ביצוע המדיניות שלו בתחומים אלה באופן הוליסטי, החל מקביעת ההרשאות הנדרשות לתפעול נכון בנושאים אלה, דרך ניהול התהליכים העסקיים של הארגון באופן שתואם הרשאות אלה, וכלה בשורת הרווח. שורת הרווח מושפעת מהקטנת עלויות הודות ליישום פתרונות אופטימליים, המותאמים למערכות הקיימות, ומניהול יעל יותר של עמידה בתקנים ורגולציות בתחום הסביבה והבטיחות".

סמנכ"ל שיווק ב-TCS אייל מוסקל: "מתוך כ-120 אלף עובדים, מעסיקה TCS ברחבי העולם למעלה מ-6,000 מומחי SAP, דבר המעיד יותר מכל על מחויבותה למקצועיות ולהובלת התחום בכל פרויקט תוכנה שכזה. גישה זו מאפשרת לנו להיות מהגורמים המובילים והראשונים המסוגלים להציג ניסיון מוכח וממשי ביישום מודולים חדשניים והתאמתם לרגולציות עדכניות. אין לי ספק כי הרצאתו של סאביאסאצ'י תספק לאנשי המקצוע הישראלים ערך מוסף אמיתי והבנה מעשית כיצד מבוצע תהליך חיוני כמו יישום מודול EH&S".

אודות SAP ישראל
SAP ישראל היא חברה בת של SAP העולמית, האחראית על פעילויות השיווק, המכירות וההפצה של מוצרי SAP לארגונים גדולים ולשוק העסקים הבינוניים והקטנים בישראל. החברה פועלת על פי המודל העסקי של SAP ברחבי העולם, המשמש תשתית לקשר ישיר של SAP עם לקוחותיה ועם שותפיה העסקיים. ל-SAP ישראל יש יותר מ-2,500 לקוחות ולמעלה מ-135,000 משתמשים בישראל. פעילות SAP ישראל מתווספת לזו של מרכז הפיתוח SAP Labs בישראל. מנכ"ל SAP ישראל הוא גלעד גנס. משרדי SAP ישראל ממוקמים ברעננה. למידע נוסף: www.sap.com/israel
אודות SAP העולמית
SAP היא ספקית התכנה העסקית(*) המובילה בעולם, אשר מציעה ישומים ושירותים שמאפשרים לנהל באופן הטוב ביותר חברות מכל הגדלים, ביותר מ-25 תעשיות. ל-SAP כ-76,000 לקוחות ( כולל לקוחות מרכישת Business Objects) ביותר מ-120 מדינות. החברה רשומה למסחר במספר בורסות בעולם, בכללן בפרנקפורט ובניו יורק, תחת הסימול "SAP". מידע נוסף באתר החברה www.sap.com

(*) SAP מגדירה את התוכנה לעסקים כמכלול של תוכנה לעבוד נתונים מינהלי, ERP וכל היישומים הקשורים אליה.

אודות TATA-TCS
תאגיד TATA ההודי שהוקם כבר באמצע המאה ה-19 ע"י ג'אמסטי טאטא, כולל 96 חברות ב-7 תחומים עסקיים מובילים: שירותים, מערכות מידע ותקשורת, הנדסה, אנרגיה, כימיקלים, מתכות ומוצרי צריכה. החזון העסקי של TATA מתבסס על יכולות אינטגרציה, הבנה ומקצועיות.Tata Consultancy Services Limited (TCS) (1968) היא חברת ה-IT הראשונה והמובילה בעולם שגם קיבלה את הסמכת CMMI ו-PCMM ברמה 5, הגבוהה ביותר. חברת TCS פועלת בתחום השירות, הייעוץ ומיקור החוץ ב-47 מדינות ברחבי העולם ומבצעת פרויקטים אצל למעלה מ-1000 לקוחות. בין לקוחותיה בעולם 7 מתוך 10 החברות העשירות בעולם (GM, AIG ואחרות) ו-6 מתוך 10 הלקוחות המובילים שלה נמצא בקשרי עבודה רצופים כבר למעלה מ-5 שנים. 90% מלקוחותיה מבצעים פרויקטי המשך. בשנת 2007 עמד מחזור ההכנסות של TCS הנסחרת בבורסת מומבי לפי שווי של 30 מיליארד דולר, על 4.3 מיליארד דולר. חברת TCS מעסיקה ב-47 סניפיה ברחבי העולם כ- 120 אלף עובדים. www.tcs.com
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב