דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקופות מיוחדות לצילום משפחתי 

מאת    [ 23/12/2008 ]

מילים במאמר: 619   [ נצפה 2470 פעמים ]

תקופות לצילום ילדים
החלטתם לתעד ולצלם את הילדים באופן רציף אצל צלמת מקצועית בסטודיו או בביתכם . מצויין , סימן שיש לכם זמן רצון ויכולת לעשות משהו עם מחשבה על העתיד.
כצלמת בעלת נסיון אני נתקלת הרבה בשאלות של הורים כמו "כל כמה זמן כדאי לצלם?" מאיזה גיל להתחיל ?
הכנתי כאן רשימה חלקית של תקופות בהן שווה להשקיע בצילום מקצועי ,כמובן שככל שתצלמו יותר בבית גם באופן חובבני, הנסיון המצטבר והיכולת לבחור מתוך שפע יאפשרו הכנת אלבומים רציפה ועדכנית .
אז.. מתי כדאי לצלם את הילדים ?

לידה : כבר בגיל שבועיים אם אתם אמיצים ויש לכם רצון וצלמת עם נסיון וסבלנות אפשר לצלם את הפיציפוני/ת , להקפיד על חימום נאות של סטודיו ,להקציב זמן קצר ולתכנן היטב את הצילומים .
יש קסם בכף יד של הורה מחזיקה את התינוק הקטנטן ,משהו בהבדלי הגודל עושה את התמונה מרגשת , רכות מול עוצמה, תלות בהורה היא מאפיין בגיל הזה במיוחד

חצי שנה : התינוק מתחיל להתרומם להתייצב מנסה לשבת אולי -הוא מגיב אל הוריו ואל הסביבה מיצור חסר אונים מתחיל להתגלות תינוק מתוק חייכן ומתחיל להיווצר קשר עם הסביבה . הוא כבר דומה למישהו מהמשפחה ועדיין תינוק כלכך .

שנה : מתחיל להתגלות האופי של הקטנטן ,הוא כבר חלק מהמשפחה כבר יש לו את הסגנון הברור שלו ,אפשר לראות אפיונים ראשונים של אישיות ,למי הוא דומה עכשיו לאבא? לאמא - אולי לדודה הג'ינג'ית?

שנתיים : קסם של גיל מחסום השפה נשבר והוא מפטפט באוצר מילים שרק הוא ואתם מבינים , אפשר להצחיק אותו ולהוציא ממנו חיוכים של שיניים צחורות
גיל ארבע : הופ ,זה כבר לא תינוק , יש לנו כאן איש אמיתי שהולך לגן ויש לו חברים ועניינים משלו , ללא ספק הגיל הכי מתוק שיש האישיות מפותחת ואנחנו מאוהבים באנשים הקטנים והנבונים שלנו. זמן טוב לבוא להצטלם עם הצעצוע האהוב הספר הנקרא ביותר ואולי עם חבר מהגן

שש : כיתה א -התרגשות גדולה , התינוק שלנו הופך לתלמיד ,הוא מתחיל לקרא לכתוב ומגלה עולם שלם של קסם וסוד ,שיני החלב מתחילות לנשור ויש חורים שחורים קטנים ומלאי חן בחיוך שלו .

שמונה שנים : שיני החלב מזמן התחלפו בשיניים של קבע ,ויש לנו כאן עסק עם מוח מורכב של אדם חושב ,
שחושב שהוא יודע הכל.. העצמאות שלו היא כעת ברכה גדולה ,בעיקר בבוקר כשממהרים לבית הספר ,כמה טוב שהוא כבר קושר בעצמו את השרוכים.

שתיים עשרה : הרבה בנות מחליטות בגיל זה לעשות 'בוק בת מצווה' הטרנד הזה תפס בארץ ויש הרבה מה לראות ולעשות זו מתנה מושלמת לבת אם זו בת זה הגיל הכי מיוחד ,היא על התפר בין ילדה לנערה. היא תפסה גובה ומשאירה את הבנים בכיתה רחוק מאחוריה ,היא מתחילה להתעניין בדברים שלא חשבתם שיגיעו אליכם הביתה, מצבי הרוח המשתנים ,הרצון להחליט הכל בעצמה . קצת מזכיר לנו את גיל שנתיים אבל מי יכול להתווכח עם יפיפיה מתבגרת ?הרבה בנות מחליטות בגיל זה לעשות 'בוק בת מצווה' הטרנד הזה תפס בארץ ויש הרבה מה לראות ולעשות זו מתנה מושלמת לבת 12

שלוש עשרה : בר מצווה -בואו נודה לא הגיל הכי מוצלח של בנים , הגוף משתנה ומתחיל להציץ שפם פלומתי על השפתיים המתוקות , הוא קצת זעפן יותר וקשה לכם להתחבר לפעמים ,אבל ,תביטו בו רגע ,תראו איך הוא גדל . נסי לדמיין אותו כגבר צעיר פורח וגדל . זה הזמן לתפוס אותו לצילומים לפני שהוא מגיע לצילומי חתן-כלה..
שמונה עשרה : אבן דרך כשהצעיר מתחיל את דרכו העצמאית לחיפוש ומציאת הדרך , תמה תקופת ההתבגרות הראשונה אדם צעיר מגלה את העולם ובונה את עולמו שלו הוא בוגר ,סיום התיכון מסמל את תום הילדות ותום הנערות הוא הופך בן רגע לגבר, אבל הוא תמיד ישאר הילד שלך

בכל תקופה יש את הייחוד שלה ותמיד כדאי להצטלם-אל תשכחו לתעד את הזמן שחולף .ולחייך
סטודיו 'אוצרת רגעים' מציע לכם אפשרויות רבות לעיצוב וכריכה של אלבומים,הדפסות בגדלים שונים על קנבס , תמונות ממוסגרות ומעוצבות. האפשרויות רבות הכנסו אל האתר שלנו ובואו להתרשם מהמגוון,אחד המוצרים ודאי יתאים לכם.
נעה זני אוצרת רגעים -סטודיו לצילום משפחות הריון וילדים- וסטודיו נייד לצילום בביתכם- http://www.noazeni.com /
אוצרת רגעים הסטודיו
נעה זני צלמת משפחות הריוןואירועים

מלאכה 13 פרדס חנה
מיקוד 37073
studio@noazeni.com
http://noazeni.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב