דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזווית הכריעה - בית המשפט בחר SAMSUNG 

מאת    [ 14/12/2008 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 2355 פעמים ]

קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG בישראל מבצעת בימים אלה התקנה של מסכי מחשב מסדרת SyncMaster 971P בכל אולמות בתי המשפט בארץ. קבוצת חיון זכתה במכרז שקיימה הנהלת בית המשפט, בו צוינו דרישות קפדניות במיוחד בנוגע לגמישות זוויות המסך. היקף הפרויקט מוערך בסכום של כ-220 אלף דולר.

מהמכרז עלה כי זוויות המסך השונות, הכרחיות כדי לאפשר לשופטי בית המשפט נוחות מקסימאלית כשהם מנהלים דיון באולם בית המשפט. הסיבה - על השופטים לשים לב גם לטוענים וגם למסך המחשב עליו מופיע פרוטוקול הדיון וזאת מבלי שהמסך יחצוץ בינם ובין הנוכחים באולם.

מסך המחשב היחיד המאפשר מענה מדויק לדרישות המכרז, וזאת מבלי לפגום בחדות ואיכות הצפייה הוא כאמור מסך SyncMaster 971P. מסך זה כולל מלבד גמישות ייחודית של זרוע המסך גם פאנל איכותי, ברמה הגבוהה ביותר המתאפשרת כיום - PVA. זרוע המסך כוללת 3 צירים והיא ניתנת לכיוון בכל זווית וגובה. בנוסף למסך מנגנון Pivot המאפשר את סיבובו ב-90 מעלות כך שניתן לצפות במסמך A4 מלא, ללא כל מגבלה.

מסךSAMSUNG SyncMaster 971P בגודל 19 אינץ', מספק רזולוציה של 1280X1024, יחס גובה רוחב של 16:10, זמן תגובה של 6ms, רמת ניגודיות 1:1500 ובהירות של 250cd/m2. זוויות הצפייה נרחבות - 178/178 מעלות והוא כולל חיבור אנלוגי RGB, דיגיטלי DVI-I ו-2 חיבורי USB. חיבורי ה-USB מופיעים בקדמת המסך ומאפשרים גישה נוחה לחיבור מכשירים הדורשים נגישות קרובה יותר.

במסך משולבות במסך טכנולוגיות ייחודיות ל-SAMSUNG בהם טכנולוגית MagicBright2 המאפשרת להתאים את כיוון בהירות המסך לעבודה עם קבצי טקסט, גלישה באינטרנט, יישומי וידאו ומשחקים. טכנולוגיית MagicColor המשפרת ומתאימה את הגוון והרוויה של הצבעים לקבלת תמונה חדה ובהירה יותר תוך התאמת יחס הניגודיות. וטכנולוגיית MagicTune המאפשרת שליטה, בלחיצת עכבר, על התאמת הבהירות, הקונטרסט ורמות הצבע של התמונה.

סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, ארמו דריהם: "דרישות המכרז היו ברורות וממוקדות ואין ספק שכשהנהלת בתי המשפט קיבלה את תשובתנו למכרז, היא הבינה שאנחנו היחידים המסוגלים להציע לה מענה מלא ואמיתי לכל דרישותיה, מבלי לבקש הקלות בדרישות. אין ספק כי מדובר באחד מדגמי מסכי המחשב האיכותיים ביותר המשווקים בעולם ואני משוכנע שהערך המסוף שהוא מספק הן בחדות הצפייה והן בזויות המתכווננות שלו יאפשר את ייעול עבודתם של השופטים בבית המשפט".


קבוצת חיון
קבוצת חיון (1970), הכוללת 4 חברות בנות (חיון מחשבים, חיון הפצה, חיון טלקום וכור תקשורת ישראטל 1970), מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת. חיון הפצה (1996) ממקדת את פעילותה בהפצת מוצרי מחשוב, תוכנה ותקשורת לערוץ המשווקים. כור תקשורת פועלת בתחום הפצה לרשתות שיווק וחיון מחשבים משווקת מוצרי מחשוב במגזר המוסדי. חיון הפצה רכשה בעבר את החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", דבר שיחד עם קבלת נציגויות רשמיות בתחום, הפך אותה לחברת ההפצה המובילה בתחומה. כיום מייצגת חיון את החברות Intel, SAMSUNG (מסכים, דיסקים קשיחים וכוננים אופטיים), מיקרוסופט, D-LINK, אלקטל ו-Microtek. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. בין לקוחות הקבוצה משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל כ-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il

http://www.meyron-mc.com/
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב