דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתעשר? 

מאת    [ 11/12/2008 ]

מילים במאמר: 2166   [ נצפה 16960 פעמים ]



שלום לכם,

במדריך הזה תלמדו כיצד להתעשר. כסף הוא אמצעי לחיים נוחים, טובים ומועילים, ומדריך זה ינחה אתכם בדיוק כיצד להגיע לשם.

אז בואו ניגש ישירות למלאכה...

כדי להתעשר ולחיות חיים טובים מבלי לסבול יותר מדי, מבלי להתאמץ יותר מדי ומבלי להתעצבן יותר מדי, עליכם ליישם את 10 המתכונים הבאים:


מתכון ראשון: לרצות כסף
אם לא בא לכם על כסף, אם אינכם אוהבים כסף או אם אתם לא מייחסים לכסף כזה כוח משמעותי בחייכם - מן הסתם גם לא יהיה לכם הרבה כסף.

כסף הוא דבר חשוב ביותר, כמו חמצן. בלי כסף, אינכם שווים הרבה בעידן המודרני וזו אמת עצובה אבל נכונה.

מעבר לכך, כסף קונה לכם חיי בריאות, חיי נוחיות, פחות דאגות, חיים עשירים בהנאות, בחוויות, יופי, אסטטיקה, מנוחה ובעיקר - הזדמנות בלתי חוזרת וחד-פעמית לחיות חיים מלאים באמת ולהינות מכל המראות, הנופים, האנשים וההזדמנויות שהעולם המדהים שלנו מסוגל להציע.

אז הדבר הראשון בדרך להיות עשיר הוא הרצון שלכם לקבל כסף, להפוך לאנשים עשירים, להיות מבוססים, לחיות חיי נוחיות, להיות מוקפים ביופי, בפאר ובמצוינות - ולא להתבייש בכך או להתנצל על כך.

זכרו, מי שלא רוצה להגיע לעושר - לא יגיע לעושר. לעומת זאת, מי שרוצה להתעשר - הסיכוי שלו להתעשר גובר פי מאה, כי הרצון הוא דבר חזק מאוד והוא נוטה להגשים את עצמו עם קצת עזרה נוספת.

בקיצור,

תתחילו לאהוב כסף, לא להתנצל על כך שאתם אוהבים כסף, להתגאות בכך שאתם הולכים להיות עשירים, להחשיב כסף ולחשוב הרבה על כסף.

אגב, כדי ללמוד כיצד לקדם את עצמכם כלכלית תוכלו להיעזר גם בתוכנית "איך להקים עסק עצמאי מצליח?" אשר תנחה אתכם צעד אחרי צעד איך להקים עסק מצליח משלכם. לחצו כאן לפרטים על התוכנית.


מתכון שני: הציבו יעדים

בלי יעדים - אתם אבודים.

כדי להתעשר אתם חייבים לשים לעצמכם שורה של יעדים ברורים ביותר, שהשורה התחתונה שלהם היא מספר.

במילים אחרות, עליכם ליצור תוכנית אב שאומרת למשל את הדבר הבא: אני רוצה להיות עשיר ואני בן 24. כדי להתעשר עד גיל 35 יש לי 11 שנים. כל שנה עליי להרוויח 350 אלף שקל כך שבסך הכל בגיל 35 יהיו לי כארבעה מיליון שקלים שהם בקירוב כמעט מיליון דולר.

ללא יעדים ברורים אתם נסחפים, הזמן עובר ושום דבר משמעותי לא קורה. בדיוק כמו שהכנתם שיעורי בית בתיכון או באוניברסיטה רק בגלל שהיה לכם דד-ליין, אחרת הייתם נגררים עם השיעורים עד היום כך גם החיים שלכם עוברים והכסף לא נצבר אצלכם רק כי לא נתתם לעניין מספיק חשיבות, עדיפות ותשומת לב.

תזכרו - המטרה הכי חשובה של יעדים היא לחסוך זמן ולנצל אותו היטב, כי זמן הוא המשאב הכי יקר שיהיה לכם בחיים. אילו היו לכם 900 שנים לחיות, הייתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתהיו מיליונרים מתי שהוא. אבל הבעיה היא שאין לכם 900 שנים אלא רק 40 או 50 שנים שנות עבודה, ואתם גם רוצים להינות מהכסף שתרוויחו...

בקיצור,

קחו יעד כלכלי ומספרי ברור, הגדירו אותו והתחילו לחיות לפיו. גם אם הוא נראה לכם בהתחלה לא ריאלי ובלתי אפשרי - המשיכו לחיות לפי היעד שקבעתם לעצמכם ועשו כל מאמץ כדי לגרום לו להתממש.


בסופו של דבר - הוא יתממש.


מתכון שלישי: לעבוד מאהבה
אם אתם עובדים בעבודה שאינכם אוהבים - הסיכוי שתצליחו בה הוא נמוך יחסית, כי אתם מגייסים לצורך ההצלחה שלכם רק את הראש ולא את הלב.

לעומת זאת, בעבודה שאתם אוהבים אתם פועלים גם מהראש וגם מהלב - ותוספת הכוח הזו עושה את כל ההבדל.

כשאתם מאמינים במשהו, אוהבים אותו ועושים אותו בצורה טבעית - אתם תצליחו מהר יותר ובקלות רבה יותר, כי הכל בא לכם הרבה יותר בטבעיות ובזרימה. והזמן, כפי שכבר אמרנו, הוא פאקטור קריטי כי הזמן הוא הדבר החשוב ביותר בהתעשרות.


זכרו, כסף יש בשפע בעולם בכמויות בלתי נגמרות - זמן אינסופי הוא הדבר היחיד שאין לאף אחד, גם לא לאנשים הכי עשירים בעולם.

לכן, חפשו עבודה שאתם אוהבים והתחילו לעבוד בה. למשל, אם אתם אוהבים לרקוד, נסו להקים עסק עצמאי שיכניס לכם מאות אלפי שקלים לשנה מלימוד מקצועי של ריקודי זוגות או ריקודי עמים.

או למשל, אם אתם אוהבים לתפור ולעצב תיקים, הקימו קו מקצועי של תיקי עור איכותיים ויפים שאותם תוכלו למכור במחירים הוגנים ותתחילו לצבור כספים כדי להרחיב את העסק שלכם למוצרים משלימים נוספים.

העיקרון המרכזי הוא להיות יזם, תמיד להקים עסק עצמאי במקום להיות שכיר ולעבוד בשביל מישהו אחר, תמיד לקחת משהו שאתם טובים בו, אוהבים אותו, יודעים לעשות אותו באופן טבעי או שבמקרה מאוד הצלחתם בו מתי שהוא בעבר, תמיד להמציא שירות שיש לו ביקוש מוכח, אף פעם לא להמציא את הגלגל אלא רק לשפר אותו, ללכת על הבטוח והנדרש ולא על משהו שאף אחד לא מכיר וכמובן ליצור מוצר שהוא פשוט וקל לייצור ולמכירה.

בקיצור,

אל תעבדו בעבודה שאתם שונאים ואל תתפשרו על תחום שלא מעניין אתכם כי כך בחיים לא תהיו עשירים. במקום זאת, לכן על תחום שאתם אוהבים והקימו עסק או מוצר מסחרי, טוב ופשוט שיש לו ביקוש.



מתכון רביעי: תחסכו כסף

רוב האנשים לא יודעים לחסוך כסף, ולכן כל החיים חסר להם כסף.

לחסוך כסף הוא דבר פשוט וחשוב להצלחה, כי כסף הוא כוח וככל שיש לכם יותר כסף כך אתם מקבלים לעצמכם עוד יותר כסף.

כסף מביא כסף. חוסר בכסף מביא חוסר.


תלמדו להפריש מהמשכורת שלכם סכום מסויים לחיסכון. את הסכום תצברו בצורה סבלנית ורגועה. תקבלו ריבית על הסכום וכך תקבלו עוד כסף, עד שתתחיל להצטבר אצלכם ערמה קטנה של כסף. אחרי שהערמה תגדל היא תהפוך לאט ובהדרגה, אחרי מספר שנים, לגבעה של כסף ואחרי עוד כמה שנים והשקעות נבונות היא תהפוך כבר ממש להר של שקלים.

הר השקלים הזה יניב לכם לשנה כמות כסף שתספיק לכם לכל הצרכים השוטפים, ואם תמשיכו לחסוך ולצבור עוד ריבית דריבית - כל הצרכים השוטפים שלכם יתממשו רק מהכסף שהכסף שלכם ימשוך אליו.

הטעות שרוב האנשים עושים היא לקחת את הכסף ולבזבז אותו או לקנות בו מוצרים. אנשים קונים בית, קונים רכב יקר יחסית, קונים בגדים איכותיים, מבזבזים על חופשות יוקרתיות וכך אף פעם לא מגיעים להר השקלים.

זכרו, ברגע שיש לכם הר של שקלים - אתם מסודרים בחיים כי אתם מאפשרים לכסף לעבוד בשבילכם. אבל כל עוד אין לכם את הר השקלים - אין לכם ביטחון כלכלי ואתם גם לא מפיקים מהכסף שלכם דבר אלא רק משקיעים אותו בעוד חולצה, בעוד נעל, בעוד רכב - והדברים הללו שוחקים את ערך הכסף שלכם ומבזבזים את העבודה היקרה שאתם משקיעים בהשגתו.

למשל, נניח שאתם בני 35 וחסכתם 450 אלף שקלים עד כה. אם במקום סתם לזרוק את הכסף על בית אתם תבחרו להשקיע את הכסף הזה בתמורה לריבית סבירה וממוצעת של כ-6% לשנה התוצאה תהיה שאתם תפיקו לעצמכם עוד מיליון וחצי תוך 40 שנים. כך שמסכום התחלתי של פחות מחצי מיליון שקלים יהיה לכם למעלה משני מיליון שקלים בלי עבודה ובלי מאמץ.


בקיצור,

אם אתם לא חייבים - אל תקנו דברים שאינם מביאים לכם עוד כספים. בתחילת חייכם, אל תרכשו בית, אל תרכשו רכב משמעותי, אל תבזבזו כסף על לימודים גבוהים יקרים, אל תפזרו כספים על חופשות ארוכות בחו"ל. כל הכסף הזה שתחסכו יעבוד בשבילכם 40 או 50 שנים ויעניק לכם את כל הפינוקים האפשריים.


מתכון חמישי: קראו ספרי שפע

המתכון הזה הוא פשוט אבל אפקטיבי ביותר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקרוא הרבה ספרים על שפע, על עושר, על עסקים, על התעשרות.

פשוט להקיף את עצמכם במיטב המוחות שכתבו את מיטב הספרים. ככל שתרבו לקרוא בספרים הללו - כך התת-מודע שלכם יתחיל לעבד את האינפורמציה ולגרום לה להתממש בחיים שלכם בכל מיני צורות מפתיעות.

כשאתם קוראים ספרי שפע, קראו אותם בעיון והקפידו לחזור עליהם מספר פעמים כדי שהם יטמעו עמוק לתוך ראשכם.

ככל שתגרו את המחשבות שלכם לחשוב בכיוון של שפע והתעשרות - כך תגלו שבמשך הזמן אתם מתחילים לחשוב "עשיר" ולחשוב "בגדול" כבר באופן טבעי ומבלי להתאמץ לשם כך.

בקיצור,

קראו ביוגרפיות של אנשים עשירים, קראו ספרי עושר, קראו ספרים עסקיים, הקדישו לכך זמן רב ושובו וקראו באותם ספרים שוב ושוב כדי שהם יהפכו למנוע פנימי של צמיחה.


מתכון שישי: שמרו על יציבות

זכרו היטב, אי אפשר להתעשר באמת אם אינכם אנשים יציבים שחיים חיי שגרה רגועים ומסודרים.

זה בדיוק כמו הבורסה למניות. כאשר המצב אינו וודאי ואינו יציב - הבורסות יורדות. אותו הדבר בחיים - כאשר החיים שלכם אינם יציבים, כאשר אתם רבים המון, כאשר אתם כל הזמן עצבניים, כאשר אינכם יודעים לשמור על שגרה, כאשר אתם משנים את דעתכם כל הזמן, כאשר אתם חיים בעליות ובמורדות - הכסף שלכם יברח לכם מהידיים.

הוא פשוט "ייעלם לכם מהארנק" ואתם לא תדעו למה. אבל הסיבה היא מאוד פשוטה: כסף אוהב יציבות וודאות. ברגע שאתם חיים את החיים שלכם בצורה יציבה אתם מאפשרים לכסף להידבק בכם. לעומת זאת, כאשר אתם יוצרים מצבים של חוסר וודאות ולחץ הכסף מתרחק מכם.

בקיצור,

תהיו רגועים, יציבים, שמרו על חיים מסודרים ועל הרגלים של שגרה. קומו לעבודה בזמנים קבועים, צאו מהעבודה בשעות ידועות, שמרו על אורח חיים המבוסס על הרגלים ולא על מצבי רוח משתנים או על חשק.


מתכון שביעי: תלמדו להיות רוחניים

מי שרוצה להיות עשיר חייב ללמוד לפתח את הצד הרוחני שבו, משום שעושר אמיתי נובע מהרוח ולא מהחומר.

רוחניות נובעת מהחלק הרגשי שבתוכנו. זה החלק המאמין, החלק של החזון, החלק שרוצה טוב, החלק שרוצה לתת ולהפוך את העולם למקום יפה יותר, החלק שאין לו גבולות שבו הכל אפשרי.

מבחינה טכנית, החלק הזה נמצא במוח שלנו, והוא ממוקם במוח הרגשי או במה שקרוי המוח "הלימבי" שלנו.

במקום לחיות את החיים בצורה רציונאלית, וכך להיתקע בחיים אפרוריים ומוגבלים, עליכם לצאת מהמצב המגביל דרך חשיבה לא קונבנציונאלית ולא ריאלית, דרך השקפת עולם חסרת גבולות, דרך אמונה, דרך התחברות לחלק הקסום והעמוק של החיים, דרך קומוניקציה פנימית ושקטה שבאמצעותה אתם תוכלו לגרום לדברים לקרות בחיים שלכם ולראות דברים שאף פעם לא ראיתם בעבר.

בקיצור,

אם תחיו את החיים בצורה רציונאלית, לא תהיו עשירים לעולם, אפילו אם תצברו לא מעט כסף. אבל אם תלמדו להיות רוחניים ותהפכו את החיים שלכם לחיים לא שגרתיים, יצירתיים, רוחניים וחסרי גבולות - אתם גם תהפכו לאנשים מאוד עשירים וגם תהפכו לאנשים מאוד עשירים וייחודיים.


מתכון שמיני: הקיפו את עצמכם ביופי

כיעור והזנחה הם ביטוי סמלי לדלות, לעוני ולחוסר. אם ברצונכם להיות עשירים התחילו בכך שתטפחו את החיים שלכם ותהפכו אותם לחיים יפים באמת.

לבשו בגדים נאים, עצבו את הבית בצורה יפה, הקפידו לחיות לצד אנשים יפים, התנהגו יפה, אכלו מזונות יפים - הקיפו את עצמכם ביופי.

היופי עושה שני דברים:

אחד, הוא מרחיב את דעתכם, מרגיע ומקרב אתכם לשפע האינסופי שקיים בעולם, משום ששפע אמיתי ויופי הולכים יחד.

שניים, יופי הוא הרמוניה והוא מסדר את קווי האנרגיה מסביבכם כך שהזרימה לידכם תמיד תזרום ללא מכשולים וללא הפרעות. כאשר האנרגיה שלכם זורמת בצורה שוטפת אתם חסינים יותר מפני מחלות, הפסדים כלכליים, צער, תסכול ושליליות ואתם פתוחים עוד יותר להצלחה, לרווחה, להנאה ולשמחה.

בקיצור,

הפכו את החיים שלכם לחיים יפים, תרתי משמע. השקיעו בשמירת היופי ובטיפוח היופי, החל מהרכב שלכם, המשך בבית שלכם, בבגדים שלכם ובכל דבר שסובב אתכם.


מתכון תשיעי: החליטו לעשות טוב

אם תחליטו להשקיע את החיים שלכם בעשיית טוב, בשיפור העולם ובהפיכתו למקום טוב יותר ויפה יותר - העולם פשוט יגמול לכם על כך.

חשבו על זה כך, אם יש לכם עציץ ואתם משקים אותו בעדינות ובמסירות - הוא גומל לכם על כך משום שהוא פורח ומשגשג ובכל פעם שאתם מביטים בו אתם שמחים ומאושרים.

אותו הדבר בחיים. אם תשקיעו ביקום, תתנו מעצמכם לעולם, תקדישו את עצמכם למטרה טובה אחת מרכזית ותהפכו אותה למפעל חיים - העולם יחזיר לכם חזרה. נסו לענות לפחות על צורך אחד של אנשים בעולם, כדי שיהיה להם טוב יותר בחיים שלהם - ואת תזכו להצלחה ולכסף רב.

אדם שלא תורם, לא נותן ולא חושב על אחרים - לא יקבל מהם חזרה דבר. הוא יפגע במוניטין שלו, יתן שירות רע, יהרוס את הרווחה של העולם ובסופו של דבר ימצא את עצמו בודד, מדוכא, חסר אמצעים ומלא כישלונות.

לעומת זאת, כל אדם שתורם לאחרים בצורה מקצועית, טובה, יעילה וחכמה - יזכה לתמורה אדירה מהעולם. יעריכו אותו, הוא יזכה בפרסים, הוא יתעשר, לעולם לא יהיה לו שום מחסור והסיפוק שלו בחיים יהיה גבוה ביותר.

בקיצור,

תחליטו לעשות משהו טוב לעולם, והתחילו להקדיש את עצמכם למשימה הזו. כל יום קצת, והיקום יגמו לכם בחזרה בכל מיני צורות של שפע, אהבה, הערכה וצמיחה. אנשים שתורמים ועוזרים הם אנשים מבורכים. אנשים שלא נותנים מעצמם ורק חושבים על עצמם, הם אנשים מקוללים, כי הם מנותקים מהעולם.


מתכון עשירי: תחיו כמו עשירים

המתכון העשירי והאחרון הוא לחיות כמו עשירים.

להתחיל לדבר כמו עשירים. להתנהג כמו עשירים. להיות נינוחים ורגועים כמו עשירים. לא לדאוג ולא להיות לחוצים.

להסתכל על העולם ממבט גבוה. לחסוך כסף ופעם בשנה או שנתיים לקחת חופשה כמו עשירים כדי לטעום את טעם החיים שלהם.

זכרו, עדיף חופשה אחת מדהימה ועשירה מאשר 3 חופשות עממיות וסתמיות.

התחילו לבחון ולחוות את החיים של העשירים. איך הם חיים, מה הם קונים, היכן הם נופשים, מה הם מחשיבים ומדוע, מה הם אוכלים, מה הם שותים ומהו סגנון החיים שלהם.

ככל שתתקרבו לאנשים עשירים - כך תלמדו מהם יותר ותוכלו להבין את הראש שלהם יותר. במשך הזמן הדברים הללו יחלחלו לתוך ראשכם ותתחילו להבין את החיים אחרת, במה אתם טועים ומדוע אינכם מאפשרים לעצמכם לחיות את החיים הטובים.

בקיצור,

נסו חוויות של עשירים. נסו ממש להכניס את העושר מדי פעם לחייכם. כך תוכלו להרגיש אותו, להתחבר אליו ולרצות אותו עוד יותר. מה שכמובן יגביר את המוטיבציה שלכם להצליח ולהתעשר וגם את הרעיונות שלכם לגרום לתוכנית שלכם להתממש.

ולפני סיום,


זה בכלל לא מסובך להתעשר. המתכון הבסיסי להצלחה הוא התמדה, רצון עז וסבלנות. אם תקיפו את עצמכם בעושר - הוא ידבק גם בכם בסופו של דבר. אם תתמידו ברצון שלכם להתעשר ולא תניחו לו לרגע - הוא יתחיל להתממש גם לכם בחיים בצורה שתפתיע גם אתכם.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב