דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקודקס התזונתי 

מאת    [ 07/12/2008 ]

מילים במאמר: 1630   [ נצפה 2707 פעמים ]


לא שמעת על הקודקס - זה מה שהם רוצים.
(ההרצאה של איין קריין)
תמלול : עדה שנים adashanim@gmail.com
http://video.google.com/videoplay?docid=5800206429960925518
איין קריין (IAN R.Crane) היה מנהל של שדות נפט ועסק 25 שנה בטלקומוניקציה. הוא חוקר , מרצה וכותב בתחומי גאופוליטיקה , ממשל , וטוהר מידות בפוליטיקה .חי במסגרת תפקידיו בבריטניה, אירופה , במזרח התיכון יוסטון , טקסס.
ד"ר מרק פלוטקין למד בהרוורד, ובחופשת הסמסטר נסע לאפריקה ושם ביקר בשבט נידח , מנותק מהעולם המודרני. הוא גילה את השמאנים שטיפלו בחוליהם באמצעות תרופות טבעיות, צמחי מרפא ,והאריכו את תוחלת החיים של בני השבט.הם היו לבושים באזור חלציים בלבד. הוא חזר לאוניברסיטה וכדי לממן את נסיעותיו מכר את הפורמולות הטבעיות לחברת תרופות.כעבור 4 שנים הוא חזר לשבט הזה. הפעם הם היו לבושים בלבוש מלא , בבגדים של הוואי.את התרופות הטבעיות החליפו תרופות סנטטיות.לאחר בדיקה התברר לו כי חברת התרופות יצרה תרופות סינטטיות על פי המרשמים שהוא מכר להם.כאשר שאל את בני השבט למה הם החליפו את התרופות הטבעיות בתרופות סינטיטיות השיבו :" המיסיונרים אמרו לנו שזו עבודת השטן לתת תרופות טבעיות".
בכל פעם ששמאן נפטר מתים איתו ספריות שלמות של ידע . ידע שנצבר במשך עשרות אלפי שנים , ידע המועבר משמאן ליורשו.מרק פלוטקין כתב את הספר "שולית השמאן" ועל פיו גם הופק סרט.
הרפואה המודרנית היא בת 80 שנה בלבד !!!
אותם אנשים המוכרים תרופות סינטטיות לאנשי השבטים הם בעלי אותם ערכים של אלה ששרפו את ספרית אלכסנדריה,ומחסלים את המוצגים במוזאון של בגדד, תרבות שהשתמרה במשך אלפי שנים נכחדה בהינף יד.
הספר "זרעים של הרס " שנכתב על ידי ויליאם אנגדל (William Engdahl) מתאר איך אליטה מצומצמת של כמה פוליטיקאים אמריקאים חותרת להשתלטות על העולם באמצעות קנית השליטה על הדברים הבסיסיים ביותר של הקיום האנושי.המטרה הסודית היא : "שלוט במזון וכך תשלוט בעמים " שליטה במזון פרושה בין השאר הנדסה גנטית.

" סדר עולמי חדש"
גורדון בראון השתמש המונח "הסדר העולמי החדש" מספר פעמים בנאום שנשא ב- 15.5.07 .מונח שהשתמש בו היטלר.מאחורי היטלר עמדה תעשית התרופות הגרמנית.ראשי חברות התרופות הגרמניות הואשמו בפשעי מלחמה. אושוויץ היתה מחנה העבודה הגדול ביותר שידעה ההסטוריה האנושית אי פעם . במחנה העבודה הזה נערכו ניסויים בבני אדם על ידי חברות התרופות הגרמניות( ביניהן (I.G.farben.שני מנכלים של חברות התרופות , אחרי שריצו את עונש המאסר שנגזר עליהם ,חזרו לעבוד בחברות התרופות הגרמניות.חברות התרופות היו המממן העיקרי של משטר בוש.
הגלובליזציה היא הנדבך העיקרי של הסדר העולמי החדש. לאחר מלחמת העולם השניה היו באירופה 27 מדינות עצמאיות לחלוטין. לאחר 1957 נוצר ארגון העל באירופה: האיחוד הארופאי .היום לכל מדינה בארצות הברית יש יותר אוטונומיה וכוח מאשר למדינות אירופה.אירופה הפכה כולה למדינת על שבה למדינות עצמן מעט מאוד אוטונומיה . כך קרה גם באפריקה , ובליגה הערבית , הדבר הבא הוא איחוד מדינות צפון אמריקה.הדולר התחיל את ירידת הערך שלו עם היבחרו של בוש.המטרה הנסתרת של ארצות הברית היא לשלוט בעולם באמצעות חברות התרופות ובאמצעות ההנדסה הגנטית.בספר "Confessions of An Economic Hit Man "(וידויו של "מוציא לפועל" כלכלי ) מאת ג'ון פרקינס (John Percins) מתאר המחבר את תפקידו בבנק העולמי : לגרום לכך שהמדינות המתפתחות ייכנסו לחובות עצומים כלפי ארצות הברית.(כדי שיאבדו את עצמאותן הכלכלית).קובה , קוראה,אירן,רוסיה מדינות אמריקה הלטינית נקראות בכלי התקשורת האמריקאיים ציר הרשע - המשותף להן הוא שהן אינן חייבות לארה"ב שום דבר.רוסיה חיסלה את כל החובות שלה לאחר 1990 , כאשר התפרק הגוש הסובייטי.
ארצות הברית חולשת על העולם באמצעות שני גופים : ארגון הסחר העולמי , שאין לו דבר וחצי דבר עם מסחר , וארגון הבריאות העולמי שאין לו דבר וחצי דבר עם בריאות.
ארצות הברית משווקת חזיר שטופח באמצעות הורמוני גדילה . אירופה עדיין מסרבת לקנות את החזיר, ולכן היא משלמת קנס על סרובה.
מהם קווי היסוד של הסדר העולמי החדש :ממשלה עולמית אחת

כלכלה עולמית אחת

דת עולמית אחת


ואוכלוסיה עולמית של עד מיליארד איש !!!!

מה הם אומרים לנו הציבור כדי להסיח את דעתנו - יש לנו אויב משותף : ההתחממות הגלובלית. האנושות היא זו שגרמה להתחממות כדור הארץ . האנושות היא האויב של עצמה.
ד"ר אריק פיאנקה (Eric Pianka), פרופסור לזאולוגיה אמר בהרצאה בטקסס : "צריך לחסל 90% מאוכלוסית העולם באמצעות הוירוס איבולה".

"מספר גדול מאוד של אמריקאים ימות בתוך גבולות ארצות הברית " איך - באמצעות חברות התרופות .

מידי שנה מתים בארה"ב 106,000 בני אדם מתרופות שנרשמו להם כשורה.ועל פי מרשמים שנלקחו כשורה.עוד 150,000 מתים בארה"ב מידי שנה כתוצאה מטעויות רפואיות .
במשך עשר השנים שבין 1990 ל 2000 מתו 7.8 מיליון בני אדם כתוצאה משימוש נכון בתרופות.מספר הגדול יותר מסך כל הנהרגים במלחמות ,תאונות דרכים,הרג בשוגג של אזרחים בידי המשטרה,טרור.

כאשר חברת תרופות מוציאה לשוק תרופה חדשה , עליה להוכיח בניסויים כי היא יעילה על 5% מהחולים . זה הכל ! 5% בלבד.הסיכוי הזה יותר קטן מהסיכוי שלא אמות כתוצאה מירי של אקדח המכוון לראשי ממרחק אפס .( סיכוי של 6% ).ואין זה מקרה שהכימותרפיה הניתנת לחולי סרטן יעילה גם היא ב- 5% מהמקרים .
ארצות הברית הכריזה מלחמה על הטרור . מה שהורג את רוב אוכלוסית העולם המערבי הוא לא הטרור ! זו תעשית התרופות.

ב- 2002 היה הרווח של 10 חברות התרופות המובילות בארה"ב גדול יותר משל כל שאר 490 החברות המובילות במשק האמריקאי.
האם המזון משפיע על ההתנהגות - כן . בהחלט כן .

עובד בחברה שלי התנהג בצורה בלתי נסבלת .הוא עבר שינוי תזונתי וכעבור 6 שבועות אי אפשר להכיר אותו . גם הוא לא הכיר את עצמו .
ה FDA אישר שיווק של בע"ח משובטים ללא תוויות.ללא כלציון שהוא על מזון מעובד .הקונה לא יוכל לדעת אם המזון שהוא קונה עבר הנדסה גנטית , טופל בהורמוני גדילה או עבר שיבוט.
חייתי 4 שנים בטקסס. הבשר שלהם הוא מחזירים שטופחו בהורמוני גדילה.טקסס היא המשווקת הגדולה ביותר של בשר חזיר.האנשים בטקסס כולל אני - הם אנשים גדולי ממדים.הגוף של אלה שאוכלים מזון שטופל בהורמוני גדילה גדול גם הוא , כי אנחנו אוכלים את הורמון הגדילה.
ריטלין


מאות אלפי ילדים מקבלים ריטלין ותרופות אנטיפסיכוטיות.. הילדים האלה הם קורבנות של תעשית התרופות החמדנית ושל הרופאים הממהרים לאבחן ילדים אלה במחלות שאפילו אינן קיימות.בארצות

הברית 10% מילדי בתי הספר מקבלים ריטלין.ADHD הוא מונח שהומצא על ידי חברות התרופות. הריטלין הוא סם לכל דבר . אנחנו הופכים לאומה של זומבים.

למבוגרים יש פרוזק .אנחנו אומה של מכורים לתרופות כי תעשית התרופות רוצה שנהיה מכורים.
הקודקס התזונתי
הקודקס מבוסס על 27 ועדות שונות החשובות ביניהן : הועדה" לתזונה ולדיאטות מיוחדות בגרמניה",והועדה לסימון תוויות למזון בקנדה . ארה"ב דאגה לסכסך ולעשות הפרד ומשול בין ארצות אירופה .

ההחלטות על ההפרטות במשקים הלאומיים של מדינות אירופה אינן נקבעות על ידי הממשלות של הארצות אלא על ידי האיחוד הארופאי (ה- EU ):
התכנית הסודית של הקודקס :
גלובליזציה,
חיסול החקלאות האורגנית,
קידום הנדסה גנטית במזון ובבעלי חיים ,
הסרת תוויות במזון ,
צמצום והגבלה של שיווק תוספי מזון טבעיים וצמחי מרפא .
תהליך זה החל לפני שנתיים.המינונים והכמויות של תוספי המזון המשווקים היום הופחתו בהדרגה מבלי שנרגיש. עד שהם הפכו להיות בלתי אפקטיביות לחלוטין .
צמחי המרפא ותוספי מזון טבעיים יהפכו לבלתי חוקיים ,כאילו הם סמים. לא מכבר הועמדה לדין אישה בצרפת שגידלה צמחי מרפא - היא הואשמה בגידול סמים.
המעבר לנורות חשמל חסכוניות בשם ההתחממות הגלובלית
בכל נורה יש 5 מ"ג כספית.השלכתן לאשפה של נורות החשמל האלה תזהם את האדמה , את השדות בכספית . זה כמעט כמו זיהום גרעיני . כמעט.
אנחנו מרעילים את מקורות המים על פני כדור הארץ . וכל זאת בגלל ההתחממות הגלובלית כביכול.

פיל אנגל (Phill Angel ) אמר לניו יורק טימס ב- 28.10.98 שמזון ביוטכני (מהונדס גנטית ) יהי משווק במסות, וזה יהיה תפקידו של ה - FDA יהיה לשכנע את הציבור הרחב שהמזון המהונדס הינו בטיחותי ואינו מזיק לבריאות.
ומי אתם חושבים מממן את חברי ה - FDA - את החופשות שלהם ...?

ב- 6/2000 פורסמה החידיעה כי התעשיות הביוטכנולגיות החקלאיות יתמכו בכל מי שירוץ לנשיאות ובכל מי שיבחר לנשיאות בסופו של דבר.לתעשיות האלה יש כל כך הרבה כסף שהן יכולות להרשות לעצמן לקנות את כולם . כל אחד.

כמה עובדות על הקונספירציות של החברות העשירות בעולם - חברות התרופות והכימיקלים.
האספרטיים והתמיפלו( TAMIFLU - תרופה נגד שפעת )
דונלד רמספלד היה מנכל של החברה שפיתחה את האספרטיים.ה - FDA לא אישר את שיווק האספרטיים , בגלל הניסויים שהוכיחו התפתחות של גידולים סרטניים במוחות של עכברים צעירים.
דונלד רמספלד מימן את מסע הבחירות של בוש , ואחרי היבחרו של בוש לנשיאות סולק מתפקידו את ראש ה - FDA .ואח"כ אושר שיווק האספרטיים על ידי ה - FDA. בכמה מדינות בתוך ארצות הברית נאסר השימוש באספרטיים בתוך מוצרי מזון.למדינות בתוך ארצות הברית יש יותר כוח ואוטונומיה מאשר למדינות באירופה .לאחר שמונה דונלד רמספלד למזכיר המדינה התאפשר שיווק התמיפלו-תרופה שיצרה החברה שעמד בראשה ושלא הצליחה לחדור לשוק."שפעת העופות" הפכה להיות הסכנה החדשה , זאת כדי להצדיק את שיווק ה תמיפלו. אלן ג'ונסון שר הבריאות של בריטניה אישר את רכישת התרופה ב- 14 מיליון ליש"ט. במחקרים הוכח כי התרופה דוחה את הסמפטומים של השפעת ב- 12 עד 24 שעות . זה הכל . היא חסרת תועלת .
קודקס התזונה הינו אמצעי זדוני להגנה על חברות התרופות. תעשית התרופות מתנהלת באמצעים בלתי מוסריים ומשתמשת באמצעים בלתי כשרים.כוונתה לחסל את הרפואה הטבעית.
היינו רוצים לחשוב שארגון בעלי חנויות הטבע יטה שכם במאבק נגד חבררות התרופות . אך לא . חברות התרופות שכנעו אותם שהמוצרים הסינטטיים יכניסו להם הרבה יותר רווח.

נתח השוק של הרפואה הטבעית , תוספי המזון הטבעיים וצמחי המרפא הולך וגדל עם הזמן .הוא שווה היום בגודלו לזה של הרפואה הקונוונציונלית.
חברות התרופות חוששות שקצב הגידול הזה ימשך . לכן הן נוקטות בכל האמצעים כדי לחסל את הרפואה הטבעית.80% מאוכלוסית העולם נעזרת בצמחי מרפא. 191 מיליון ליש"ט מוצאים על תוספי מזון בבריטניה. 60% מהרופאים בסקוטלנד רושמים תרופות הומאופטיות.מידע זה מובלע בתוך מאמר שכותרתו היא שהרפואה ההרבליסטית אינה מבוססת על ראיות מדעיות.ןובאותו עמוד הכותרת : רק רופאים MD יהיו רשאים לרשום תרופות טבעיות.מטרת תעשיית התרופות היא לחסום את כל המטפלים שאינם רופאים.רק מי שהוכשר להיות רופא יהי רשאי לרשום תוספי מזון וצמחי מרפא.זה המצב היום בגרמניה.

בית המשפט של אירופה כינה ב -4/2005 את הקודקס "בעל שקיפות של קופסה שחורה " ושלל את חוקיותו .
הקודקס הגיע לבית המשפט הבינלאומי בלוקסנבורג .בית המשפט בלוכסנבורג אסר על הרופאים לומר לחוליהם שמצבם הבריאותי ישתפר אם יעשו שינוי תזונתי .

אני קורא לכולכם לא לשתוק . לידע את חבריכם . לא להתעלם מן המידע שחשפתי בפניכם הערב. עשו מעשה . עליכם לקבל החלטה.

הפילוסוף האהוב עלי אמר : "הכל קשור בהכל ". רבים מהדברים שאמרתי הערב אולי יפרחו מזכרונכם , אבל אני מקווה שהעברתי לכם את עיקרי המסר .

אל תשתקו .
הכל קשור בהכל .
http://video.google.com/videoplay?docid=5800206429960925518




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב