דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיסי טיסה ללונדון - טיול בממלכת הוד מלכותה 

מאת    [ 07/12/2008 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 2401 פעמים ]

מחירן של טיסות לאירופה ירד בשנים האחרונות, עקב ריבוי חברות תעופה בינלאומיות המתחרות על השוק הישראלי, אך עם זאת, טיסה ללונדון תעלה סביב עונת החגים לא פחות משמונה מאות דולר. כשישים אחוז מהטסים ללונדון, לפי נתוני אתר האינטרנט "למטייל", מתכננים שהיה של עד כשבוע בעיר עצמה וכעשרים אחוז נוספים מתכוונים לבקר באתרים אחרים באנגליה באותו הטיול.

חשוב להבין כי ממלכת בריטניה המאוחדת כוללת בתוכה את אנגליה, אשר בירתה היא לונדון, וכמו כן את סקוטלנד, צפון אירלנד ווילס. כל אחד מחלקי הממלכה מרתק בפני עצמו ועשיר בטבע ואתרים היסטוריים. אומנם, לונדון היא בדרך כלל גולת הכותרת של כל ביקור לבריטניה, אך כל אחד מקצוות הממלכה בהחלט שווה ביקור באותה המידה, אם לא יותר, מבירת אנגליה.

 לונדון, טיסות לבירה

אכן, שווה להתחיל את הטיול בלונדון, ובמידה ואורך הטיול המתוכנן אינו עולה על יומיים-שלושה, מומלץ להישאר בגבולות העיר על מנת להספיק לראות כמה שיותר. טיסות ללונדון אורכות כשש שעות ובסופן הנוסע נוחת בדרך כלל בשדה תעופה מעורפל וגשום – לדברי תושבי העיר, זהו מצב מזג האוויר בעיר לכל אורך השנה.

לונדון היא  עיר עם מסורת ספרותית ענפה ובין השאר הייתה ביתו של הסופר צ'ארלס דיקנס ועל כן רחובות ופאבים רבים בה מציגים לוחיות לזכרו. מומלץ לקחת סיור מקיף בלונדון ביום הראשון של הטיול – מדריכי הטיולים בעיר הם מן הטובים באירופה והממשל אף מקיים תחרות שנתית ומעניק פרס למדריך הטיולים הטוב ביותר. מחיר המחיה הוא אכן מגבוהים בעולם, אך תמיד ניתן למצוא מנת צ'יפס ודג מטוגן – המאכל הבריטי הלאומי – במחיר סביר באחת ממסעדות העיר.

לאחר כארבעה ימים בלונדון, רצוי לנצל את הביקור בבריטניה ולהספיק לראות גם חלקים אחרים של הממלכה המאוחדת. בעוד שטיסות לאנגליה אינן זולות כמעט משום מקום בעולם, טיסות בפנים המדינה בדרך כלל לא יעלו מעל מאה ועשרים דולרים והן אופציה טובה בהרבה מרכבות או אוטובוסים אשר יגיעו ליעדם תוך עשרים וארבע שעות לכל הפחות.

בלפסט, בירת צפון אירלנד, הייתה ידועה בעבר כעיר בעייתית בה הייתה נוכחות גדולה של כנופיות ואף ארגוני טרור אשר התנגדו לממשל הבריטי. אם זאת, מאז שנחתמו הסכמי השלום, בלפסט חזרה להיות עיר שלווה מלאת גנים ירוקים ומבני אבן מהמאה ה-17. בלפסט היא כמו כן בעלת ריכוז הפאבים מן הגבוהים בבריטניה. פאבים הינם חלק בלתי נפרד מהתרבות האירית, האירי הממוצע מסוגל לאכול ארוחת בוקר וצהריים בפאב השכונתי ולאחר מכן לצאת בערב עם חבריו לאותו הפאב בדיוק.

על מנת להעריך את סקוטלנד, ביתם של חמת החלילים, מפלצת לוך-נס ואין ספור אטרקציות אחרות יש להקדיש לה לפחות כארבעה ימים. אדינבורו, עיר הבירה בעלת הכנסיות המקושטות והרחובות הצרים, היא מקום מצוין להתחיל את הטיול, אך שווה לראות גם את האגמים ואת אזורי הכפר הפסטורליים אשר נמצאים במרחק נסיעה של כמה שעות ממנה.

 

בירת ווילס היא העיר קארדיף, אשר מומלצת במיוחד לחובבי המדע הבדיוני. בקארדיף ממוקמת אחת מתחנות ההפקה של ה-בי.בי.סי ורחובות העיר משמשים לעתים קרובות כתפאורה עבור סדרות כגון "ד"ר הו" או "טורצ'ווד". נמל העיר מציע נוף מרשים, וגם מגוון של מסעדות ומקומות בילוי. כמו כן, מרכז העיר מלא במבנים פרי עיצובו של הארכיטקט המפורסם ג'ונתן מקאדמם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב