דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תהפכי את הגבר שלך לשותף אמיתי שניתן להישען עליו? 

מאת    [ 28/11/2008 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 5668 פעמים ]



כיצד תהפכי את הגבר שלך לשותף אמיתי שניתן להישען עליו? / מאת יואב ברנזון



האישה הדומיננטית מדי

אם הגבר שלך הוא גבר מוקטן, חלש, עצלן, ראש קטן, גבר שלא ניתן להישען עליו, גבר שאינו לוקח אחריות על דברים אלא מזניח אותם, גבר מבולבל, גבר חסר שאיפות, טוב מדי, נאיבי, פתי מאמין ואיטי בתגובות שלו - כנראה שאת אישה דומיננטית מאוד, דומיננטית מדי.

אישה דומיננטית היא אישה שאינה יודעת לעבוד בצוות אלא רק לבד, היא אינה יודעת להיות שותפה, היא אינה נותנת מקום לאחרים לצמוח לידה, היא ביקורתית, היא לחוצה, היא מהירה מדי בהתנהלות שלה, היא אינה עוצרת רגע באמת להקשיב ולבחון דיעה שונה משלה, היא אינה יודעת לבקש אלא רק לדרוש, היא אינה מעיזה לקבל והיא אינה יודעת להישען באמת על אחרים כי היא אינה נותנת אמון באף אחד זולת עצמה.

לכן, אם את רוצה לבצע מהפך נשי וללמוד כיצד להיות אישה פחות דומיננטית כדי שהגבר שלך יהיה יותר חזק ותוכלי גם את להישען עלייך, עשי את 4 הדברים הבאים:


1) להאיט את הקצב




כדי להצליח בחים אסור לרוץ מהר מדי, אסור לקפוץ למסקנות חפוזות, יש לפעול לא ממקומות של פחד ולחץ אלא ממקום של בהירות, שלווה, שקט וקשב.

כדי שהגבר שלך יוכל להיות שותף שלך עלייך לדבר אליו לאט, עלייך להסביר לו את עצמך בסבלנות, עלייך ללמוד להקשיב לו ולהיעזר בו, עלייך ללמוד להיות יותר רגועה ונותנת אמון בגבר שלך ופחות חרדתית, עצבנית, שלילית, מתוסכלת ואימפולסיבית איתו.


2) ללמוד להיות שותפה



שותפות בין בני זוג מבוססת על עיקרון השיוויון וההדדיות. משמעות הדבר היא שעלייך לתת מקום גדול ומשמעותי יותר לגבר שלך מכפי שנתת לו עד היום, עלייך ללמוד להתייעץ בו ולהתחשב גם בדעות שלו כשותף שווה בין שווים.

עליך ללמוד להפסיק לבטל את דבריו או לקבל החלטות חד-צדדיות אלא להתרגל לקבל החלטות מוסכמות ומשותפות. יהיו מקרים שאף תסכימי לנסות את "הדרך שלו" ולא תתעקשי רק ללכת בדרך שלך.


3) להפסיק כל סוג של ביקורת



ביקורת תמיד הורסת. ביקורת נובעת ממקום קר, מפוחד, מתוסכל, מריר, מסרס, שלילי ופסימי. מהפך נשי פירושו להפסיק לגמד את הגבר שלך, להפסיק לבקר אותו ולהפסיק לחנך אותו או לתקן אותו ללא הרף - זה מיותר לחלוטין וזה מחליש ומזיק לגבר שלך.

אם את רוצה בן זוג חזק, עוצמתי, מלא ביטחון ומגונן - עליך ללמוד לתמוך בו, לחזק אותו, לתת לו הרגשה שהוא בסדר גמור, לרדת לו מהגב, להפסיק לחלוטין לתקן או לשפץ אותו וליצור אווירה מאוד חיובית כלפיו.



4) לצמצם מעורבות



עודף מעורבות יוצר בדידות. נשים דומיננטיות נוטות להיות מעורבות בכל דבר שקורה ביחסים הזוגיים שלהם, בכל דבר שקורה לגבר שלהן, הן חייבות להתערב, להגיד מה הן חושבות, אין להן גבולות ודווקא משום כך הן נשארות מבודדות כי הן מתרגלו לנהל יחסים עם עצמן ולא עם הגבר שלהן.

ככל שאת פועלת ממקום חסר גבולות ומגלה מעורבות מוגזמת בכל דבר ובכל עניין - אינך משאירה מקום לבן זוגך. כתוצאה מכך את מרגישה - ובצדק - שאת עושה הכל והוא אינו קיים לצידך. כדי לשנות את המצב עלייך ללמוד לצמצם מעורבות, לשים לעצמך גבולות ולשאוף למצב בו המעורבות שלך ושל בן זוגך היא שיוויונית ולא חד-צדדית.



וטיפ לסיום: אישה דומיננטית גורמת לגבר שלה להפוך משותף שווה כוח לאדם תלותי וחסר ישע. אם היא תלמד לבצע מהפך נשי היא תגלה שהיא הופכת מאישה מתוסכלת ולחוצה שמנהלת את הכל ולוקחת על עצמה את הכל לאישה רגועה ונינוחה שיש לה גבר לצידה שהוא שותף אמיתי, יציב, חזק וחכם עליו היא יכולה להישען.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב