דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בעד תוספי תזונה וההשפעה על הבריאות מהזווית האישית 

מאת    [ 25/11/2008 ]

מילים במאמר: 1105   [ נצפה 5790 פעמים ]

  אני איני רופא, ועסקתי בכלל בתחום הניהול בתעשייה, ומה שאני עומד לספר לכם בא מהלב... תרתי משמע. כל חיי עבדתי קשה וענייני הבריאות שלי הסתכמו בעודף משקל משמעותי ובמחלות חורף כגון שפעת  וזיהומים שהיו תוקפים אותי חדשות לבקרים, ומפילות אותי למיטה עם הרגשת הסמרטוט, מה שאופייני לגבר הטיפוסי, כמה פעמים בשנה, עם האקמול, האנטיביוטיקה, איסטון ודומיהן.

בגיל 42 עברתי בדיקות סקר רפואי במסגרת החברה בה עבדתי והרופא התעשייתי שהיה בן 70 ירד עלי עם המשפט הבא "יש לך כושר של אישה זקנה (70 אחוז מהתקן לגילי), לחץ דם גבולי, סוכר גבולי, ואם לא תיקח את עצמך בידיים אתה מהר מאוד תצטרך לקחת תרופות לכל ימי חייך".לפני 30 שנה כל נושא הבריאות והתזונה כולל התוספים עוד לא היה מוכר, והייעוץ שקיבלתי ממנו היה להתחיל לעשות ספורט. וכך עשיתי, הליכה, שחיה, ריצה. בעודף משקל נשארתי אבל הכושר עלה ל 125 אחוז מהנורמה לגילי, הסוכר ירד לתחום התקן ונשאר כך מאז, ולחץ הדם גם כיום אחרי 30 שנה נמצא בנורמה ללא תרופות.

אבל כל זה כנראה לא עזר בנושא מחלות החורף ועודף המשקל. את ה"מכה" הבאה קיבלתי בגיל 61 - התקף לב, שלמזלי הסתיים בצנתור עם תומכן (סטנט) והתרופות שהרופאים "מכריחים" אותך לקחת, כי כך אומרות הסטטיסטיקות שלהם, אספירין, סטטינים, נורמיטן וכו'. התחלתי לקחת את התרופות ואז הרגשתי את נחת זרוען של תופעות הלוואי. רופא המשפחה ענה לשאלתי "למה אני צריך את זה" בתשובה הסטנדרטית "המחקרים אומרים סטטיסטית כי זה מאריך חיים". לתשובתי בנוסח "אני מעדיף לחיות יותר טוב גם החיים יהיו קצרים יותר" לא היה לו מענה, והפסקתי את התרופות, וברור שחזרתי לעצמי, וחזרתי לשחות בים ולעשות את הספורט היומי בכושר מלא.את תוספי התזונה הכרתי

כאשר רציתי לרדת במשקל. הכרתי מוצרים של חברה ידועה בעולם המסייעים לירידה מבוקרת במשקל וגם תומכת עם תוספי תזונה ונוגדי חימצון, אומגה 3 וכו' מה שקרה לי זה שהכושר עלה, לא סבלתי בכלל מהתופעות שרוב עושי הדיאטות למיניהן מדווחים עליהן והפלא ופלא, מאז עפו מארון  התרופות שלי לפח, כל התרופות כולל אלו הנוגעות למחלות חורף, כי תוקפן פשוט פג מחוסר שימוש ומעל 10 שנים קופת החולים רק חוגגת עלי.... כי אני משלם גם ביטוח מושלם.... בדיקות הדם שלי תקינות לאדם בריא וגם אם השפעת משתוללת באזור,  מספיק להגדיל את הצריכה של התוספים נוגדי החימצון כדי שלא אצטרך לוותר על הפעילות השוטפת.

התוצאות היו כל כך משמעותיות שנכנסתי לנושא, למדתי את הנושא לעומק, שמעתי הרצאות של טובי המומחים בעולם בנושא, קראתי מה שנכתב בנושא התזונה והבריאות, בעד ונגד, כולל ספרו הידוע של ד"ר סטרנד "מה שהרופא שלך איננו יודע על רפואה תזונתית יכול להרוג אותך" והבנתי שהאויב של הגוף הם הרדיקלים החופשיים והפעילות המזיקה שלהם היא זו שמביאה את המחלות, וההגנה הטובה ביותר נגד המחלות הם נוגדי החימצון - האנטי אוקסידנטים, למדתי שהגוף הוא הרופא הכי טוב, והוא יודע להגן על עצמו, וגם לתקן פגיעה, אם נותנים לו מספיק תחמושת - נוגדי החימצון. נכון שהירקות והפרות במזון מכילים נוגדי חימצון, אבל אף אחד עוד לא הוכיח לי כי האדם הממוצע מסוגל ללמוד מה היא תזונה נכונה ולהתמיד עם תזונה "נכונה" ולקבל את כל נוגדי החימצון הטבעיים וגם אם כן, לא בכמות המספיקה והמאוזנת. רק אנשים נדירים מסוגלים ביום יום לשמור על הכללים שהתזונאים (הדיאטנים) מלמדים אותנו.ומה עם הרופאים? הרי הרופא מתייחס לסימפטומים ולא לאדם שלפניו ובעשר הדקות שיש לו עבורך אין לו זמן להכיר אותך.

למרות שאני מרגיש בריא, פועל כאדם בריא עם כושר מלא, אצלם, בגלל האירוע  מלפני 10 שנים, אני מוגדר כ"חולה לב", ומה זה אומר מבחינתם, גם אם לאדם נורמאלי עם כולסטרול תקין הכולסטרול הרע המותר - LDL - הוא 130 אני צריך להוריד את הכולסטרול הרע ל 70 כמו שכתוב במחקרים הסטטיסטיים האחרונים שלהם.

ניסו עלי תרופות שונות ממשפחת הסטטינים ואחרות  להורדת הכולסטרול ובכל פעם שלקחתי אחת התרופות גופי התמרד, ותופעות הלוואי הורידו לי את איכות החיים, הופיעו עייפות, כאבי שרירים ועוד. המסקנה של גופי הייתה פשוטה. יותר טוב בלי.

אז גיליתי תוסף תזונה מדהים, לשתיה, בעלות של כוס קפה ליום, והפלא ופלא, אנשים מדווחים שקיבלו תוצאות של שיפור בבדיקות הדם לא פחות מאשר מתקבלים כתוצאה מהתרופות המזיקות. ובנוסף, מכיל את רמת נוגדי החימצון הגבוהה ביותר המוכרת ונוגדי החימצון מסוג Xanthone העוצמתי ביותר המוכר, המופק מפרי המנגוסטין,  ואינני מוכן לוותר עליו אפילו ליום אחד.

כאשר, כהרגלי בקודש, קראתי מה נכתב עליו במחקרים המדעיים והרפואיים שנכתבו, נוכחתי לדעת שתרומתו רבה בכל התחומים, ולהן ציטוט מהרצאה של ד"ר אדוארדס, מומחה לתזונה מאוניברסיטת קליפורניה:"היום קיימות עובדות מוצקות לגבי היכולת של המנגונסטין לטפל בבעיות בריאות, ובמרכזים רפואיים בארה"ב יש גם תוצאות מוכחות מהשנים האחרונות.אנחנו רואים משנת  1673 ועד היום את היכולות של המנגונסטין להגיע לכל איבר ואיבר בגוף.בצריכת תוסף מנגוסטין, ניתן לראות שינוי ושיפור לא רק בהרגשה אלא גם ממש בבדיקות הדם בליפידים (שומני הדם - כולל כולסטרול וטריגלצירידים) ובמארקס (פירושו בעברית "סמנים" זוהי בדיקת דם ספציפית לגילוי סוגים מסוימים של סרטן.

ד"ר אדוורדס נותן דוגמא של ירידה ב-
PSA שזה סמן ספציפי לסרטן הפרוסטטה-הערמונית, לאחר שימוש בוומה במשך כשלושה שבועות!).הן

צעירים והן מבוגרים זקוקים גם לתוספות של המינרלים המוספים לתוסף המנגונסטין.
בגלל ההתפתחות והגדילה של הילדים הם בעיקר זקוקים לתוספים.חולים, המטופלים על ידי רופאים אינם צריכים להפסיק את הטיפול. יש לצרוך את התוסף במקביל לטיפול, והרופא יחליט לשנות את הטיפול בהתאם לתוצאות בדיקות. כלומר הרופא יהיה מעין "ברומטר" לשינויים.ממצאים במרפאות

מטופלים במרכזי כאב, הסובלים מכאב כרוני, בדרך כלל משתחררים מכאבים תוך שבועיים מעת לקיחת המנגונסטין.


צריכה קבועה של מנגוסטין מראה ירידה של כ - 30% -40% בכולסטרול.
רואים גם שיפור במחלות נוירולוגיות, טרשת נפוצה (MS), שיפור בזיכרון לחולי אלצהיימר, שיפור בפעולות של חולי פרקינסון שעד כה לא יכלו לבצע, היפר אקטיביות (סוג של הפרעת קשב ADD) ואוטיזם.אנו

לא ממש יודעים כיצד זה משפיע, אך רואים תוצאות מובהקות וברורות.
אנשים שואלים כיצד יכול להיות שפרי אחד משפיע על כל כך הרבה מחלות ואיברים בגוף. העקרון הוא שלכל Xanthone  יש קבוצה ייחודית של מולקולות המשפיעה על דברים אחרים, ובכל פעם שמשנים את ההרכב הכימי של הקבוצה, יש תפקוד שונה.  למנגוסטין

יש   43 סוגי
Xanthone  שונים.לכל אחד מאיתנו יש מישהו שהוא מכיר שהוא חולה במחלת הסרטן ומקבל טיפולים כימו תרפים. כל זמן שעדיין לא נמצא מענה למחלה, כל דבר שעוזר הוא מבורך, ולכן צריך להתייחס לתוסף המנגוסטין כחומר שיכול רק לעזור.בטיפול הכימותרפי מרססים את הבטן בחומרים ואילו ה Xanthone  "מתלבש" בדיוק על הגידול ומטפל מקומית ולא משפיע על מקומות אחרים הלא נגועים בסרטן. הכימותרפייה דומה לאש ממכונת ירייה, שבעצם פוגעת בכל, גם בדברים הטובים, בעוד שה -  Xanthone  מזכיר כדור של צלף, הפוגע בדיוק במטרה.

בטיפול בתוסף מנגוסטין, נראה שאצל גברים הסובלים מסרטן הערמונית ,נראה שינוי מדהים כבר בתוך כשלושה שבועות."


אז המסקנה שלי ברורה - בוויכוח הזה אני, מהניסיון האישי אני בעד לקחת תוספים יום יום בכדי לספק לגוף את התחמושת למלחמה ברדיקלים החופשיים ולהגנה על הגוף... כשם שלא נשלח לקרב חיילים ללא תחמושת מתאימה או עם כמות מוגבלת כך נצייד את הגוף בכל התחמושת הנחוצה להגנתו... ואני אקח את משקה המנגוסטין VeMMA  בכל יום. זה קל, פשוט, כוסית אחת ליום ונוגדי החימצון ידאגו לבריאותי ולהרגשתי הטובה.     
http://uzik.fav.co.il
מידע כיצד לשפר איכות חיים ובגיל 72 לפתוח את הים בחצי שעה שחיה יומית קשר



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב