דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסביב לאירופה - מה כדאי ומה לא כדאי 

מאת    [ 13/11/2008 ]

מילים במאמר: 659   [ נצפה 3070 פעמים ]

 למה בכלל טיסות לאירופה?

היום יותר מתמיד, יבשת אירופה מושכת אליה מבקרים מכל העולם. אירופה מעוררת אצל רבים סקרנות והתפעלות גם יחד – מצד אחד היא אוצרת בתוכה אלפי שנות היסטוריה, ומצד שני נמצאת בראש המהפכה הטכנולוגית ומובילה בזירת הפוליטיקה הבינלאומית.

אירופה כיום היא שילוב של שני עולמות. טירות, מוזאונים ואתרים היסטוריים, ויחד עם זאת ארכיטקטורה מתקדמת, כבישים מהירים וגלריות אומנות מודרנית. ללא ספק, עבור המטייל הישראלי, טיסה לאירופה היא תחילתו של מסע לארצות מלאות קסם זר אשר לא ניתן למצוא כמוהו בארץ.

 טיסות ללונדון, רכבות לפריז

היעד הראשון אותו מומלץ לבקר באירופה הוא ממלכת הוד מלכותה. טיסות ללונדון כדאי לחפש בעונות המעבר - האביב והסתיו. לונדון אהובה על תושביה בקיץ, אך הקיץ הבריטי אינו מושך במיוחד עבור הישראלי הממוצע. בלונדון אין הזדמנות ללכת לים על מנת להתקרר מהחום ועם זאת הלחות (הנובעת מנהר התמזה אשר עליו בנויה העיר), לא פחותה מאשר בתל אביב.

על מנת להכיר את לונדון מקרוב יש צורך בארבעה ימים לפחות. המוזאון הבריטי הלאומי ממליץ למבקרים להקדיש יומיים לפחות לחקר כל תצוגותיו המרשימות, אשר כוללות אוסף עוצר נשימה של מוצגים מצריים, למעשה אוסף מרשים יותר מאשר במצרים עצמה. בנוסף, מגדל הביג בן וארמון באקיגנהם, אשר לעתים אף שוהים בו נציגים של משפחת המלוכה, הם אתרים אשר כל מטייל חייב לבקרם על מנת שיוכל להגיד כי אכן ביקר בלונדון.

במידה ויש אפשרות, מומלץ מאוד לשלב ביקור באנגליה עם ביקור בצרפת, כיוון ששתי המדינות קרובות אחת לשניה על המפה ועם זאת בעלות תרבויות שונות ומרתקות. אין צורך לחפש טיסות לפריז, כיוון שמנהרת התעלה, אשר נחפרה במשך שבע שנים בשנות ה-80 וה-90, מקשרת בין פריז ללונדון ומחירו של כרטיס רכבת לא יעלה על חמישים יורו.

לא קשה להבין למה פריז נחשבת לעיר הרומנטית ביותר בעולם לאחר טיול ברחובותיה בשעות הערב, קצת לפני השקיעה, במיוחד בימים בהם ערפל דק נוחת על העיר. מגדל אייפל, אשר מואר בכל לילה באלפי אורות, יגרום ברגעים כאלה גם למטייל הוותיק ביותר לחייך ולהנות מנשימה עמוקה של אויר קריר וצלול.

 המרכז הכובש

מרכז אירופה מציע נופים שונים לחלוטין מאלו אשר ניתן לראות במערב. בתי חוות צבועים בחום ולבן, אשר נראה כי סודרו בעזרת סרגל על גבי נוף של קילומטרים על גבי קילומטרים של שדות ירוקים. ההרים הלבנים המושלגים, אשר במהלך ביקור בהם קשה אף לדמיין את מושג הקיץ הישראלי, נותנים הרגשה אמתית של חוץ לארץ.

העיר עצמה בנויה על נקודת הצטלבות של מספר נהרות אשר זורמים דרך מרכז אירופה ובה כמות גדולה של גשרים אשר מהם נשקפים נופים מרהיבים. ביקור רציני בברלין יצריך לא פחות משלושה ימים, על מנת לראות בין השאר את בניין הרייכסטאג העצום בגודלו, אשר נבנה במאה ה-18 והיום הוא אולי אחד מבנייני הממשלה המרשימים ביותר אשר נותרו באירופה.

מברלין יוצאת טיסות למינכן מדי כמה ימים, ובמידת האפשר מומלץ לבקר גם בעיר היסטורית זו. מינכן קטנה בהרבה מברלין אך מרשימה יותר בארכיטקטורה העתיקה שלה. העיר מלאה גגות רעפים אדומים וכמו כן בכיכר העיר נשארו עדיין מבנים מימי הביניים אשר מומלץ לראותם.

אוסטריה היא יעד נוסף אשר אסור לפספס במרכז אירופה. מומלץ להגיע קודם לעיר הבירה וינה ולבלות בה לפחות ארבעה ימים. במרכז וינה ממוקמת קתדרלת סטפן הקדוש, מהמרשימות באירופה, וטיול ברחובות הצמודים יאפשר הכרות עם הצד היוקרתי יותר של העיר. טיסות לוינה ניתן להזמין מכל מקום בעולם, ולמרות כי קיימים מספר פסי רכבת אשר מקשרים את וינה לערים אירופיות אחרות, מומלץ יותר להשקיע בטיסה, כיוון שזמן ההגעה מברלין, עיר הבירה הקרובה ביותר, הוא מעל לעשר שעות ברכבת.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב