דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חידושים בעולם הכלים סניטאריים 

מאת    [ 11/11/2008 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2341 פעמים ]

כלים סניטאריים כוללים: אמבטיות, כיורים, מקלחונים, ג''אקוזי, ברזים, אסלות, ריהוט ואביזרים נלווים. בשנים האחרונות הורחבו הדגשים בכלים הסניטאריים הן מבחינה פונקציונאלית והן עיצובית. האסתטיקה גבוהה והאביזרים והחומרים, הצבעוניות והטכנולוגיה, מנסות ליצר בחדר האמבטיה חוויה רב-חושית וחושנית, המעלה על נס את הפרט והפינוק שלו.  לפניכם כמה מהחידושים שנצפו בתערוכות כלים סניטאריים באירופה: למשל, סדרת ברזים בהם ניתן לקבוע את טמפרטורת המים, נפח המים ואורך הזרימה כולל אפשרות לקבע זיכרונות. או סדרת ברזים המורכבים מפס מתכת מחורר ברוחב משתנה שהצמוד לקיר וממנו יוצאים המים, ראשי ברזי המקלחת השקופים, שכבר זיכו אותה בפרס העיצוב Red Dot השנה ועוד.

כלים סניטאריים - מגמות מובילות: Private Spa  - היא גישה שמעבירה את קונספט חדר האמבטיה כסוג של מקדש פרטי לטיפוח פיסי ורוחני כאחד. במסגרת זו, חדר האמבטיה הוא ספא פרטי, שמקבל טיפול והתייחסות שונים מאשר חדר האמבטיה שהיינו רגילים לו עד עתה, למשל בכך, שאמבטיות הן פעמים רבות פריט Free Standing העומד על רגליים בתצורות שונות, וגם בהקשר של גודל ורמת פינוק ונוחות.

מימדי הכלים הסניטאריים: הטרנד אומר שהכל גדול. ראשי המקלחות הפכו לצלחות ענק, המקבלות את ההגדרה Rain Showersובהחלט בעלות ביטוי צורני של מפל, יותר מאשר של זרזיף מקלחת ממוצע בנוסף, גם המקלחונים, האמבטיות והרהוט המשולב הופכים גדולים ומרווחים יותר.

מבחינת תאורה - אי אפשר שלא להבחין שהבון טון, הוא שילובי תאורה באופן בולט ומרכזי, לא רק כמה שהיה עד היום תאורת חלל מסורתית, אלא תאורה הנובעת מתוך האביזרים עצמם. הכלים הסניטאריים: ראשי המקלחות, אסלות, ברזים המצויים סביב לאמבטיה - כולם משולבים עם תאורה, לעיתים אף בצבעים מתחלפים, על מנת להתאימם למצב הרוח הרגעי.

כלים סניטאריים ופינוק - נוחות ופינוק, באים לידי ביטוי כיום במוצרים כמו:  מכסה אסלה הידראולי אשר מונע טריקה. מתקנים מתוחכמים לחימום החדר, המגבות, הבגדים, רהוט משתלב ועוד.

טכנולוגיה בתחום הכלים הסניטאריים: הטכנולוגיה המתקדמת חוגגת גם היא באמבטיה, למשל באמצעות שלט מתוחכם אשר שולט על טמפרטורת המים בברזים, עוצמתם, פיזורם, האור. טכנולוגיות אינסטלציה חכמות שמגיעות מתחום ההיי טק ,ונכנסות אף הן לחדר האמבטיה. אביזר פינוק/טכנולוגיה מעניין שנצפה הוא מראה עליה ניתן להקרין סרטים, דרך טלוויזיה או מכשיר DVD.

חומרים חדשים  - כיורים ואמבטיות מעץ, קרמיקה ,חלקם מאוירים בעבודת יד), קוריאן, זכוכית ונחושת, כשחלקם משתלבים כאלמנטים פיסוליים ואומנותיים לכל דבר.

סגנונות עיצוב הכלים הסניטאריים:  הסגנון הבולט במיוחד כיום הוא סגנון אווירי, קליל, מרובע או מעוגל ברכות.  ניתן לומר כי הסגנון גדוש הצבעים ומלא הפרטים ךמעשה כבר פס מן העולם, למרות שעדיין מספר מצומצם של חברות הציגו ברזי זהב משולבים בקריסטל.
הנחה וריחוף של כיורים: מגמת הכיורים המיועדים להנחה ולא להשקעה בתוך המשטח נמשכת, וכך גם מגמת האסלות המרחפות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב