דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לנצח בשיווק הרשתי התחרותי של היום? 

מאת    [ 04/11/2008 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2356 פעמים ]

מתי בפעם האחרונה יצא לך לנסות לגייס מישהו, רק כדי לדעת (בדאבון ושברון לב צרוב), שהוא כבר משתייך לחברת שיווק רשתי אחרת? או... חברך הטוב ביותר, שהצעת לו את ההצעה ההזדמנותית של החיים שלו, בגד בך (אשכרה, בלי בושה) והלך לחברת שיווק רשתי אחרת.

פגיעה קשה זו, גורמת להרבה אנשים, להתחיל לרוץ באמוק, אחרי כל אדם אפשרי, כדי להיות הראשון, שיודיע לו על השיטה, לפני שחס ושלום מישהו אחר, יקצור את הפירות. זה גורם לצד השני להרגיש 'רדוף', שזה מצב לא נעים כלל וכלל וכן להתייחס אליך בחוסר רצינות (בלשון המעטה).

או... איך אתה מתגבר על שברון לב, ההיעלבות הגורפת הזאת, כשחברך הטוב ביותר, שמכיר אותך ומעריך אותך (או לפחות ככה חשבת) מפנה לך עורף עצבנית והולך לחפש את מזלו בחברה אחרת?

האם אתה בולע את הצפרדע ושותק? האם אתה מנתק איתו קשרים? האם איבדת חבר? ומה לעשות, לעזאזל, עם הפגיעה השורפת? האם אתה... לא מספיק מנהיג בשבילו... הוא לא מספיק מאמין בך... או שסתם המוצר לא נראה לו, או שהארגון בחברה השניה נראה לו קוסם יותר והאדם שהכניס אותו מרוויח כבר כסף משמעותי ומוכיח?

מה אתה עושה?- אתה הופך את החבר הזה להיות צרכן שלך במוצר הלוואי של 'הדרכות MLM'. אם אינך יכול 'להאביס' עליהם, צרף אותם - למוצר, עזוב כבר את ההזדמנות העסקית, לרגע (במקור - אם אינך יכול להביס אותו הצטרף אליו). או שתהיה מספיק אטרקטיבי ובעל פתרונות, כדי שהוא ישנה אזימוט לכיוון שלך.

לאחר שליקקת את הפצעים, עשה שלושה דברים - למד נתינת חסות מגנטית, השתמש בנוסחת התנועה ה-MLMית ושדרג את מיומנות הגיוס שלך עם 'חגורה שחורה'. אחר כך למד זאת לאחרים. הפוך להיות מומחה, מקצוען, אומן של גיוס מגנטי. לא משנה כמה זמן יקח לך לשנות את הדי.אן.אי היסודי שלך, זה שווה לך לטווח ארוך. רק כך תוכל לבנות ארגון שיקרב אותך לחזונות היותר מלאים ושבעים של חלומותיך.

נתינת חסות מגנטית עושה לך שני דברים - הופכת אותך למנהיג, שמעצם טבעו נמשכים אליו אנשים, מהצד האחד ומלמדת אותך איך למשוך לידים בצורה הכי מוצלחת בפרסום ושיווק אינטרנטי, מהצד השני.

הנוסחה לתנועת משווקים רשתיים לכיוון שלך קשורה לחלוטין לכל הטכניקות, הטכנולוגיות, השיטות והטיפים של משווקים אינטרנטיים בשיווק נכון, אמיתי וסוחף לידים בזרימה מתמדת לאתר שלך.

גיוס עם חגורה שחורה מלמד אותך את כל הסודות של משווקי רשת מצליחים בהתגברות על התנגדויות ובחיים אמיתיים וההתנהגות הנאותה בעסק הזה של שיווק רשתי.

אין כמו משווקי רשת קיימים, כלקוח פונטציאלי להזדמנות שלך. הם כבר מכירים את הרעיון, עברו כברת דרך, יכול להיות שכבר נמצאים במצב הפרפורים והם כמהים לפתרון. והנה אתה מגיע, עם מלוא החופן 'פתרונות'...

ללמוד עוד על שלושת השיטות הלו ראו לינק בחותמת למטה -
מיכל קלעי היל
מאמנת לתקשורת/מיתוג ושיווק עצמי
תשע - במאות תקשורת -הרצאות/סדנאות/קורסים -
לרדת למגרש המשחקים,לעלות על במת החיים!
http://www.tesha-bamautikshoret.com/
http://www.bamautikshoret.com/
054-4630891



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב