דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכינה לעיצוב 

מאת    [ 02/11/2008 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2329 פעמים ]

מכינה לעיצוב
רוצים להתקבל ללימודי עיצוב אבל לא בטוחים שתוכלו לעבור את בחינות הקבלה?
צריכים עזרה בהכנת תיק עבודות מרשים שיעזור לכם להתקבל לימודים?
מכינה לעיצוב היא הפתרון עבורכם.

יותר ויותר תלמידים שמתקבלים ללימודי עיצוב למדו במכינה לעיצוב. מעל ל- 90% מבוגרי מכינה לעיצוב שלמדו באחד מבתי הספר המתמחים בהגשת סטודנטים לועדות קבלה ללימודים גבוהים, התקבלו לפקולטה המבוקשת בה רצו ללמוד, וזאת בניגוד לסטטיסטיקה שמראה שאחוזי הקבלה של כלל המועמדים עומדים על אחוזים נמוכים מאד. לדוגמא, הסיכוי להתקבל ללימודי אדריכלות באוניברסיטת תל אביב עומד על 10% בלבד. גם אנשים שעומדים בקריטריונים הדרושים לקבלה ללימודי עיצוב לדוגמא, יש להם ציוני בגרות גבוהים וציון גבוה במבחן פסיכוטני לא מתקבלים ללימודים מסיבות של היצע וביקוש.

לעומת זאת נמצא כי בעזרת השתתפות בשיעורי מכינה לעיצוב הסטודנט מגדיל את סיכוייו להתקבל פי כמה וכמה! הוא מגיע רגוע למבחנים הפסיכוטכניים ולמבחני הכניסה, הוא מצויד בתיק עבודות מקצועי אשר נערך בעזרת מורי המכינה וניגש מוכן לראיון הקבלה לאחר שבמכינה למד כיצד להציג את עצמו ואת עבודתו בצורה הטובה ביותר.

בוגרי מכינה לעיצוב רבים מספרים שהם מרגישים יתרון גדול על פני מועמדים אחרים כיוון שהם כבר עברו את כל שלבי הסינון בעזרת הדמיה של המבחנים האמיתיים שהועברו על ידי צוות המרצים המקצועי המלמד במכינה, וחשים שיש ברשותם כלים מקצועיים טובים יותר כדי לעבור את שלבי הסינון, המבחנים וראיון הקבלה האמיתיים.

גם לאחר שהתקבלו ללימודים עדיין מרגישים רבים מן הסטודנטים שלמדו במכינה לעיצוב יתרון בולט. בשנה הראשונה ללימודי עיצוב כששאר הסטודנטים נתקלים במושגים מורכבים בעיצוב בפעם הראשונה, בוגרי המכינות כבר למדו את מושגי הבסיס ורכשו הכשרה.

בנוסף להכנה למבחני המיון וסיוע בהכנת תיק עבודות שהם חלק מהדרישות לקבלה למוסדות להשכלה גבוהה ללימודי אדריכלות או עיצוב בארץ או בחו''ל, לימוד במכינה לעיצוב גם מאפשר לסטודנטים שעדיין מתלבטים אם אכן ברצונם לעסוק בתחומי העיצוב השונים, ללמוד ולפגוש מרצים מתחומים שונים ולבדוק איזה תחום הם אוהבים על ידי התנסות אמיתית והכוונה מקצועית. בצורה זו גם אנשים אשר אוהבים עיצוב אבל אינם בטוחים שיש להם את התכונות והיצירתיות הדרושות כדי לעסוק בעיצוב כמקצוע, יכולים להתנסות במהלך מכינה לעיצוב בעבודה עם חומרים שונים, ובלימוד אספקטים שונים של עיצוב ותכנון החל בשיעורים המקנים חומר רקע, שיעורים מעשיים ברישום וציור ועד עבודה ממש עם תהליכי עיצוב שונים בתחומים כמו אופנה, עיצוב המוצר, תכשיטנות, עיצוב גרפי וכ''ד. יתרון נוסף של מכינה הוא האינטראקציה על סטודנטים אחרים והתרשמות מעבודות שלהם וכן קבלת מידע מפי מרצים בעלי ניסיון בתחום.

למעשה מרבית הסטודנטים מגיעים למכינה לעיצוב ללא ניסיון קודם אולם בעזרת הכנה איכותית המקנה כלים מעשיים לביצוע תהליך היצירה, חשיפה של הסטודנט לטכניקות שונות של שימוש ועיצוב בחומרים שונים, ולימוד היסודות להבנה ויצירה בשפה החזותית, מכינה לעיצוב מגבירה את תחושת הביטחון העצמי של המועמד ומאפשר לו להיות במיטבו במבחני הכניסה ללימודי עיצוב.

פרטים נוספים בנושא מכינה לעיצוב ותהליכי הקבלה לבתי הספר הגבוהים לעיצוב ואדריכלות ניתן למצוא באתר קווים - המכינה לעיצוב ואדריכלות

www.cavim.co.il

מורה, מעצב , תואר ראשון בעיצוב , לומד לתואר שני
עבוד במכון קווים לעיצוב פנים ואדריכלות
http://www.cavim.co.il/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב