דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות ברגע האחרון 

מאת    [ 26/10/2008 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 3647 פעמים ]

לאלו מאיתנו שיודעים לתכנן את כל המהלכים מראש, ושקצב החיים מאפשר להם הקצאת כספים וזמן פנוי חצי שנה ויותר קדימה, המצב האופטימלי הוא הזמנת כרטיסי טיסה כמה שיותר מוקדם. אך למי שעבורו זו אינה אופציה אופטימלית, או לאלו מאיתנו שמעדיפים ללכת בעקבות הדחפים הספוטנטניים, קיימות מגוון אפשרויות אחרות.

כל הסיפור על דילים לחו"ל

חברות התעופה מעוניינות שכל מטוס ימריא לאוויר מלא נוסעים, על מנת להפיק את מקסימום הרווחים, לכן הן מעדיפות לסיים את מכירת הכרטיסים לטיסה נתונה כמה שיותר מוקדם. אך כמו בכל דבר, תמיד ישנם ביטולים ושינויים של הרגע האחרון. מסיבה זו סוכני הנסיעות מייעצים תמיד להזמין כרטיסים מראש, אך בדרך כלל יודעים גם למצוא כרטיסים ל"טיסות ברגע האחרון" במקרה הצורך.

החסרון המרכזי בשיטה הזו היא כמובן העובדה שאף פעם לא ניתן לסמוך במאה אחוז על היווצרות מקום פנוי בדיוק בטיסה המועדפת עליכם. היתרונות הברורים של השיטה הם המחיר והנוחות. כיוון שכפי שצוין, כל כיסא פנוי בעת המראה נרשם אצל חברות התעופה כהפסד כספי, יש להן עניין רב בלמכור כרטיסים אחרונים במחירים מוזלים, על מנת לצמצם את ההפסדים. לכן, במידה ותצליחו להשיג טיסה ברגע האחרון, קיים סיכוי טוב שתשלמו עליה מחיר טוב יותר מאשר שאר הנוסעים אשר הזמינו מבעוד מועד.

בעידן האינטרנט, לכל זאת מתווסף היבט נוסף. ישנם אתרים רבים כיום אשר עוסקים במכירת כרטיסי טיסה, בתי מלון ועוד שירותים בתחום התיירות, ותופעת ה"דילים לחו"ל" הפכה לפופולרית במיוחד בשנים האחרונות. עולם האינטרנט שינה את תמונת המצב של הזמנת בתי מלון וטיסות ברגע האחרון.

לסוכני הנסיעות קשה יותר לנצל את ההזדמנויות שמציאות טיסות זולות לחו"ל, במידה והם אינם פועלים דרך אתר אינטרנט, כיוון שהם אינם יכולים להיות בקשר רציף עם הלקוח ולעדכן אותו בכל פעם שנפתח חלון ההזדמנויות. אם זאת, באתרי נסיעות הלקוח עצמו יכול לגשת למחשב ולבדוק את סטטוס הטיסות כמה פעמים שמתאפשר לו ביום. למעשה, בכל פעם שישנו דיל חדש האתר מתעדכן בפרטים על כך ומספר רב של לקוחות יכולים להחליט בעצמם האם זה מתאים לצורכיהם. לא ניתן להשוות בין זה לבין הטרחה של שיחת טלפון עם סוכן נסיעות בכל פעם שיש מידע חדש בנוגע לכרטיסי טיסה מוזלים.

כרטיסי טיסה

אם זאת, חשוב להיזהר. כרטיסי טיסה אשר נמכרים כ"דילים" או אשר נמכרים במחירים נמוכים מאוד, עלולים להימכר ללא תיאום מראש עם חברות התעופה, ולהביא למצב לא נעים של מחסור במקומות במטוס. חשוב לבדוק תמיד את המוניטין של סוכני הנסיעות, ובמיוחד של אתרי האינטרנט מהם מוזמנים הכרטיסים, ועדיף להסתמך על המלצות של חברים או קרובי משפחה אשר הזמינו באותו המקום בעבר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב