דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל אתר צריך מישהו שיאהב אותו 

מאת    [ 08/02/2006 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 7957 פעמים ]

במהלך השנים בהם אני עוסקת בשיווק באינטרנט, כתבתי מאמרים רבים בנושאים השונים הנוגעים לעולם השיווק באינטרנט, כאשר בכל אחד מהמאמרים רצוני היה להעביר פרקטיקה מסויימת לקורא המאמר, פרקטיקה אשר על פי רוב הנה ספציפית ועניינה להוות תמיכה לפעילות שיווק באינטרנט, וזאת מאספקט מסויים.
במאמר זה ברצוני לנקוט בגישה שונה בתכלית - כללית יותר, אולי אפילו רגשית, ולהעביר מסר שונה, המכיל בו רכיב מהותי להצלחתו של אתר באינטרנט: אהבה.
וכעת אפרט: קהל היעד האטרקטיבי ביותר לבעל אתר הוא המשתמשים החוזרים - הם מפולחים, ממוקדים בתחום העניין של האתר, ועלות ההבאה שלהם לאתר היא הנמוכה ביותר. יישום נכון של המידע המפורט בהמשך הוא אשר למעשה יגרום לשימור מתמשך של אותם גולשים, יחד עם הבאת גולשים חדשים לאתר.

כל אתר צריך מישהו שיאהב אותו, ויבטיח את איכות התוכן שלו
אחד מהגורמים המרכזיים אשר מחזירים משתמש לאתר הוא רמת העניין אותה הצליח האתר לייצר אצל הגולש. בשמירה קפדנית על איכות גבוהה של תכנים באתר, יבין הגולש כי אינך מכלה את זמנו וכי המידע אותו ישיג מהאתר הנו בעל ערך, ולכן יקפיד לחזור ולבדוק את האתר.

כל אתר צריך מישהו שיאהב אותו, ואת הגולשים שלו
בעת ניהול אתר אינטרנט אתה יכול ליצור רמה גבוהה של מעורבות בקרב הגולשים הקבועים שלך, וזאת על ידי קיום תקשורת בלתי אמצעית ולעתים אפילו אישית עם הגולשים. בלוג בו אתה כותב לגולשים בגוף ראשון, או פורום בו מנהלים הגולשים קשר קהילתי בינם לבין עצמם ולבינך יעשו את העבודה, ויגבירו את רמת המעורבות של הגולשים באתר שלך, אולם כל זאת לא לפני שאתה עצמך תגביר את רמת המעורבות האישית שלך באתר באמצעים אלה ותשמש דוגמא לגושלים.

כל אתר צריך מישהו שיאהב אותו וידאג לו
אין דבר שיותר מעצבן את הגולש באתר מלינק שבור או כלי שלא עובד. הדרך הטובה ביותר לוודא כי לא קיימים מקרים שכאלה היא מעבר וקריאה של האתר על בסיס מתמשך ותכוף, כך שאם יש משהו באתר שרוצה להפסיק לעבוד, בדרך כלל אתה תהיה הראשון לגלותו.

כל אתר צריך מישהו שיאהב אותו ויעמוד מאחוריו
בעולם מסכי האינטרנט האינסופי, אחד מהדברים הראשונים שגולשים מחפשים הוא מקור ליצירת אמון באתר - סיבה להאמין לדברי הכותב ולהזדהות עימו. ולעניין זה אין טוב יותר מפרטים מלאים של בעלי האתר: שם, משפחה, טלפון, כתובת, אימייל, או כל אפשרות אחרת ליצירת קשר אתך. אמנם אינך חייב להזדהות, אולם קח בחשבון כי גולש המקיים עמך יחסי אמון, יסמוך גם על הכתוב באתרך ויטה לנקוט בפעולות בהן אתה מעוניין ביתר קלות (רכישה, המלצה לחבר, הוספה למועדפים וכו').

ולבסוף - כל אתר צריך מישהו שיאהב אותו, כי אם אתה תאהב את האתר שלך, גם המשתמשים ילמדו לאהוב אותו.
אחד מהגורמים המרכזיים אשר מחזירים משתמש לאתר הוא רמת הסקרנות אותה הצליח האתר לייצר אצל הגולש. אם תצליח לצקת לאתר חלק אפילו קטן מהמהות שלך, תיצור למעשה ערך מוסף ייחודי לאתר שלך, תבדל אותו מאתרים מתחרים, ותגרום גם לגולש לאהוב את האתר שלך.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב