דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שבעת ההרגלים של אנשים שלא מתקדמים לשום מקום 

מאת    [ 30/01/2006 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 14477 פעמים ]

הם חושבים, אומרים ועושים בעיקר דברים שליליים או מנקודת מבט שלילית. הם רואים בעיות בכל הזדמנות שהם פוגשים. הם מתלוננים על השמש כשהיא חזקה, מקללים את הגשם שקילקל להם את התוכניות ומאשימים את הרוח שהרסה להם את התסרוקת. הם חושבים שכל העולם נגדם. הם רואים המון בעיות אבל לא פתרונות. כל קושי ולו הקטן ביותר מתעצם אצלם לבעיה קיומית. אי-הצלחה היא קטסטרופה עבורם. הם מאבדים את הבטחון ללא הרף בלי ללמוד מן הטעויות שלהם. הם נראים עומדים במקום ולא מסכימים לפסוע מחוץ לטווח הפעולות הרגיל שלהם.

הם פועלים לפני שהם חושבים. הם פועלים על סמך אינסטינקטים ודחפים בלבד. אם יראו משהו שמוצא חן בעיניהם, הם יקנו אותו ללא להקדיש לכך מחשבה נוספת. ואז הם רואים משהו טוב יותר. הם מתחרטים וכועסים על כך שלא ניצלו את ההזדמנות. הם מוציאים עוד, בלי לחשוב על העתיד. הם רודפים רק אחר ההנאה שיחושו באותו רגע. הם לא חושבים על התוצאות.

הם מדברים הרבה יותר משהם מקשיבים. הם רוצים להיות כוכבי המופע אז הם תמיד נכנסים לשיחות שתהפוכנה אותם לגיבורים, אפילו אם יצטרכו לשקר. לפעמים הם לא שמים לב שמה שהם אומרים כבר לא נשמע הגיוני לאף אחד. כשמישהו אחר נותן להם עיצה הם אוטמים את אזניהם משום שהם גאים מדי להודות בטעויות של עצמם. לדעתם, הם תמיד צודקים. הם דוחים כל הצעה משום שזה גורם להם להרגיש נחותים.

הם מתייאשים בקלות. אנשים מצליחים מתייחסים לכשלונות כאבני דרך להצלחה. האנשים שלא מתקדמים לשום מקום נוטשים את המאמץ ברגע שמופיע הסימן הראשון לכשלון. בהתחלת כל פרוייקט או משימה חדשים הם נרגשים ומלאי התלהבות, אבל הם מאבדים עניין מהר מאוד, בעיקר כשהם נתקלים בשגיאות או בעיות. אז הם פונים לחפש פרוייקט חדש. אותו הסיפור מביא את אותן תוצאות. אין להם כושר התמדה כדי להמשיך ולהגשים את חלומותיהם.

הם מנסים למשוך אחרים למצבם. הם מקנאים במצליחנות. במקום לעבוד קשה כדי להשיג תוצאה דומה הם מפיצים שמועות ומנסים כל טריק מלוכלך כדי להפיל את האחרים. הם יכלו לבקש עזרה מהמצליחים. אבל לא, הם גאים מדי. הם לא רוצים לבקש עיצה. הם שליליים מדי כדי להשיג איזשהו דבר.

הם מבזבזים את הזמן שלהם. הם לא יודעים מה לעשות הלאה אז הם מתמקדים באכילה, שתיה, טלויזיה, בהייה למשך ימים ארוכים. זה בסדר לא לעשות דבר פעם בכמה זמן ואפילו רצוי. אבל כדי להצליח יש להתייחס לזמן בכבוד. הם לא מאזנים בין עבודה והנאה.

הם תמיד בוחרים את הדרך הקלה. אם יש שתי דרכים הם יבחרו תמיד את הנוחה יותר והפחות מתגמלת מהפחות נוחה שבסופה גמול ראוי יותר. הם לא מעוניינים בקשיים או בעבודה. הם רוצים חיים טובים. מה שהם לא מבינים הוא שמה שאתה זורע אתה קוצר. מאמץ ופעולה מובילים לתוצאה. אם היו מוכנים להקריב משהו, אפילו מעט, היו חיים חיים טובים יותר.

אנשים מצליחים עוברים דרך ניסוי וטעייה. הם לא מרימים ידיים. הם מוכנים לעשות את מה שצריך כדי להשיג את מה שנותן להם השראה.

לימור שיפוני The Story Telling Company Inc מספרת סיפורים בכל מדיום - עין בעין, בכתיבה, מדיות דיגיטאליות, באזזים שיווקיים ובכל דרך בה יכול סיפור לצאת החוצה ולהגיע אל מי שצריך ורוצה לשמוע אותו. מנחה סדנאות במדיה חברתית לאנשי מקצוע בתחום המרקום, שיווק, משאבי אנוש, גיוס והדרכה, ניהול וכתיבת תוכן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב