דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול באמצעות שחזור גלגולים דומה לשימשו במכונת זמן אנרגטית בעלת עוצמה אדירה לשינוי בחיינו - שחזור גלגולים ככלי רוחני מדהים לפתרון בעיות בחיי היום שלנו 

מאת    [ 19/01/2006 ]

מילים במאמר: 1004   [ נצפה 4460 פעמים ]

בס"ד

שיחזור גלגולים - כמכונת זמן אנרגטית שחזור גלגולים

שחזור גלגולים הנו נושא המעסיק רבים מאיתנו אולם קשה מאוד להגיע בו לעומק הדברים. לדוגמא שאלות שרבים לעיתים מתחבטים בהם: איך משוכנעים שהתהליכים והמראות שחווים בתהליך השחזור גלגולים הם "אמיתיים"?
למה קיים תהליך של שיחזור גלגולים?
למה הוא נועד ומשמש?
מהי נשמה?
ממה מורכבת הנשמה?
למה אנו חווים חוויות חוזרות ?
מה אנו יודעים על הנשמה? ומה הנשמה יודעת עלינו?
מושג הנשמה התאומה ?האם קיימת נשמה כזאת בעולם וכיצד מזהים אותה?
על שאלות הנ"ל אנסה לענות במאמר זה.

הרבה לפני לידתו של האדם ואפילו לפני תהליך ההתעברות קיימת החלטה האם עליו להיוולד. באותו רובד או "מקום" אנרגטי של ישויות אור ומדריכים מתקבלות החלטות האם להיוולד מחדש בגוף פיזי ולעבור שוב תהליכי חיים מחדש. במציאות היום יומית שלנו כבני אדם אנו מתקשים להבין ולקבל את ה"מקום" האנרגטי הנ"ל.
בתהליכים מובנים כגון מדיטציות אנו מסוגלים להיפגש עם "המקום" הזה. אנו חשים את האנרגיות, המדריכים הרוחניים ואת המסרים. הנשמה כמכלול מכילה בתוכה רצף אירועים וחוויות מכל תקופות חייה השונות.כפי שבעולמינו הפיזי והגשמי יש תקופות התפתחות שונות בחיינו כך גם לנשמה יש שלבי התפתחות שונים בעולמה.
הנשמה מתפתחת באמצעות הלמידה והחוויות שהיא חווה בחייה בגוף הפיזי.לכן עליה לחזור למספר גלגולים לא מוגדר בכדי להתפתח ולעלות ברמה האנרגטית.
מדריך רוחני הינו נשמה שסיימה את מסלול חייה ומשמשת כמדריך לנשמה שחיה בעולם הפיזי. נשמה החוזרת לחיים האלו מחליטה מי יהיו הוריה,מה יהיה מסלול חייה,מה יהיו התיקונים שלה בעולם החדש. ברגע הלידה וחדירת הנשמה לגוף הפיזי נדחקים לרובד פנימי כל הזיכרונות והחוויות מגלגולים קודמים. הדבר מאפשר לאדם שנולד לעבור את מסלול חיו בלמידה והתנסות חדשים בהווה. בהמשך חייו הנשמה מודרכת לתיקון ומימוש מטרותיה. ברגע ההתגלות של החוויות החוזרות נפגשים האירועים מתקופה קודמת להווה וכאן למעשה מתחיל תהליך התיקון כאשר באמצעות טיפול בשחזור ניתן להשלים את תהליך התיקון.

לאחר הלידה הקרמה מהווה גורם חשוב בהתפתחותנו הרוחנית ומהווה אנרגיה המניעה את האדם לשינויים בחייו ולתיקונים בחייו. הקרמה אינה מציינת את הסבל אלא את ההתמודדות ואת ההחלטות החשובות שעלינו לקחת בחייו. רבים האנשים הטועים וחושבים שקרמה זה הגורל ואינם מבינים שקרמה אינה מציינת סבל וכאב אלא למידה דרך ההתנסות. ישנם תקופות בחיינו שבהם אנו קופצים מדרגה מעין עלייה לכיתה בשכבה גבוהה יותר. סיום תקופות אלו הוא משמעותי בגלל הלקחים וההתנסויות והם הם שיקבעו את ההתקדמות שלנו לתקופה הבאה.

לעיתים בחלק מחיינו קיימת תחושה של "תקיעות בחיים" ושדברים לא זזים. משהו בתהליך הקודם לא הושלם עד תום ומתלווה לכך תחושה שלא הספקנו ורגשי אשמה. כפי שתקופת הילדות בונה את תקופת הבגרות ותקופת הבגרות בונה תקופה אחרת כך אנו יוצאים לתקופה החדשה עם לקחים חיוביים וכוחות אנו עולים לכוון מימוש המטרות שלנו - מטרת הנשמה.

טיפול שחזור גלגולים
לפני טיפול בשחזור גלגולים האדם חייב להיות מודע מאחר שאדם מודע,יודע להכיל את זיכרונותיו,יודע לתרגם רגש למעשה,יודע לכוון עצמו לתיקון מעשיו. השחזור נועד לגרום לאדם המודע לראות את התהליכים/התנהגויות בעיתיות/חוויות שלא פורשו כהלכה/רגע המוות ולהסיק מכך מסקנות לגבי חייו אלו.
המסקנות מהשחזור הם חווייתיות ומשפיעות על שורש הנשמה שלנו בחיים אלו ובבסיס שנמצאה ברבדים הגבוהים ויתר.הם כמו alt+cnt+del במחשב.המחיקה הזו מעלימה שאריות ,ונותנת חותם חיובי הלאה בחיינו. אדם שמודע יודע לקבל את הצורך לראות בנבכי תת מודע.הוא לא מפשפש בחייו אלא מטפל במאגרי החוויות שלו וסוגר מעגלים רגשיים עם אנשים/מקומות ובכך מתעל את הנשמה. הוא מאפשר לנשמה לטפל בדברים חזקים יותר,ביכולת לקבל ,ביכולת להיות סבלני,ביכולת לתמרן את חייו לא על חשבון עצמו ואחרים.

כל היכולות הללו לא באים מעצמם אלא מעבודה עצמית,ומיכולת הקשבה פנימית. היכולת לקחת "אקמול אנרגטי" ולקחת את הזמן שיש מבלי לבקש את התוצאות מיד עכשיו.

להלן ברצוני להביא דוגמה מאחד הטיפולים בשחזור גלגולים ותוצאותיו:
מטופלת חוותה תחושה שידידה שנפטר ,היה בחייו ידיד נפש, מלווה אותה גם ביום וגם בלילה בשינה. בקשתה הייתה להבין למה הוא מטריד אותה לאחר פטירתו. היא ניסתה להבין את משמעות התחושה המלווה אותה יום וליל מאחר שהדבר הפריע והציק לה בתפקודה כאם וכבת זוג בחיי היום יום.
בתהליכי השחזור היא חוותה שאותו ידיד שנפטר היה למעשה בחייו הקודמים בעלה,בן ואח תאום. המשותף לכל אותם חוויות היה בתחושת הפרידה בטרם עת לדוגמא בתקופת הקשר כאח תאום שנפטר בטרם זמנו - כבוגר הם נאלצו להיפרד מסיבות מסוימות ומאחר שהיא לא הייתה ברגע המוות היא לא הצליחה להשתחרר ממנו.הקושי היה בחוויית הפרידה בטרם עת. כאשר הידיד "נפטר בטרם זמנו" כבחור צעיר,המטופלת חוותה צער עמוק ואשמה שהיא לא הצליחה להיפרד ממנו,ולחיות איתו בחיים האלו כמו שהוא ביקש .

היא הייתה מודעת לכך שהוא אהב אותה כל השנים וויתר על הזוגיות הזו כי היא בחרה באחר.רק לאחר שהוא נפטר התאחדו לה בחוויה אותם רגעי הפרידה בהווה ובשחזור קודם. זה מה שגרם לה לרצות "לראות ולהרגיש" אותו גם במותו. בכך היא זימנה את האנרגיה שלו מלמעלה והתחברה אליו לא במודע.

כצד ניתן לטפל במצב של שילוב אירועים מגלגולים קודמים בהווה?בכל שחזור נעשה תהליך מתקן . בתהליך אנו לא משנים את המציאות מאחר והיא כבר הייתה. השינוי הוא בעוצמת החוויה של המטופל.
לדוגמא בטיפול שבו כאחות תאומה של אותו נפטר בחיים אחרים,היא למדה לחזק את בריאותו ולאפשר לו לחיות. ובמקרה שהוא היה בנה היא למדה לקבל את הפרידה שלהם ולהודות על החיים שהיו להם ביחד. בתהליך המטופלת למדה "לקבל" את המוות ולשחרר אותו למקום שבו היא הסכימה שטוב לו שם.חלק מהשחרור היה גם בתהליך דתי של תיקון נשמות.

בעקבות דוגמה זו הייתי רוצה להסביר מהן "נשמות תאומות"? כמו שהוסבר לעיל בסיס הנשמה מכיל בתוכו את כל החווית מחייה הקודמים. הנשמה שנמצאת בגוף הפיזי היא רק ניצוץ מאותה נשמה אחת ומכילה בתוכה גם ניצוצות מנשמות אחרות.מאחר ולנשמה ישנן מטרות בעולם הזה נוצרת נשמה חדשה המכילה בתוכה את אותן מטרות מתוך מכלול בסיסי נשמה. מכאן הצירופים שנוצרים לנשמות שנולדות לעולם הזה יש חלקים זהים בנשמות אחרות. מאחר והמרכיבים של הנשמה שנולדת משתנים מגוף לגוף אנו מוצאים את עצמנו בחיים הללו לא מעט מזדהים/אוהבים/ מתחברים עם אנשים שמוכרים לנשמה שלנו. טוב לנו ביחד ואנו מלמדים ומכבדים אחד את רעהו. ישנם זוגות שחוזרים לחיים הללו שוב כזוג ואילו קשרים אחרים מקבלים משמעיות אחרות בצירופים אחרים כגון אב מקבל את אימו בגלגול קודם כילדתו.וגודל הצירופים כגודל המטרות והסיבות להיוולדות.

פרפרים המרחב הרוחני - בהנהלתה של דפנה ביסמוט מטפלת הוליסטית רב תחומית ומדריכה רוחנית מתמחה: חלומות,הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים ותמציות. דפנה מרצה בתוכניות רדיו וטלוויזיה ומנחה פורומים מובילים בנושאים של הרפואה האלטרנטיבית. הוגת רעיון "מסרים בגוונים" המשלבת יכולות תקשור בפענוח החלומות. ממציאת שיטת ה- "שחזור קריסטלי" שמהותו שחזור גלגולים באמצעות שילוב של קריסטלים וגבישים בתהליך. מלווה ומדריכה להעצמה אישית.מקיימת סדנאות מיוחדות. נייד: 054-4515930  href="mailto:dafnabis@walla.co.ildafnabis@walla.co.il">">dafnabis@walla.co.il http://www.parpareem.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב