דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תשנו את חייכם במהירות מן הקצה לקצה? 

מאת    [ 06/09/2008 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2899 פעמים ]



כיצד תשנו את חייכם במהירות מן הקצה לקצה? / מאת יואב ברנזון



מטרה ותהליך



למה אינני מוצא עבודה מספקת? מדוע אינני משיג בני זוג ואהבה שלמה? מדוע אין לי חברים? מדוע אין לי מספיק כסף? מדוע אינני משוחרר וטבעי? אנשים רבים שואפים לקבל תשובה לשאלות אלה, אך אינם מוכנים לבצע את העבודה הפנימית הנדרשת לשם כך. זכרו, מטרות מתגשמות רק אם התהליך מתבצע. אל תחתרו למטרות שאינכם באמת מבינים מדוע אתם חותרים אליהם והאם זה באמת מה שאתם רוצים או מסוגלים כרגע. אל תאיצו בעצמכם להגיע למשהו, שהוא אינו פרי של בשלות ואהבה פנימית.



זכרו, אם ברצונכם בעבודה נהדרת וביחסים מקסימים - עליכם לעשות דבר פשוט אחד. עליכם להשקיע בפנימיות שלכם. עליכם לעבור תהליך של הבשלה. וברגע שתעברו את התהליך, ותיהנו ממנו ולא רק מהתוצאה הממתינה לכם בסופו, אז תדעו שהמטרה היא בהישג ידכם, כי עברתם תהליך והבשלתם. אז תוכלו להשיג את כל המטרות של חייכם בקלות, בנינוחות ובחיוך. לפתע פתאום תמצאו עבודה מדהימה. לפתע פתאום תמצאו את עצמכם במערכת יחסים נפלאה. לפתע פתאום השפע יבוא לחייכם. לפתע פתאום לא תהיו עוד לבד. כל זאת בזכות ההשקעה והזריעה הפנימית שעשיתם חודשים ארוכים לפני כן.



פרדוקס השינוי



אתם יכולים לעבוד על עצמכם מבפנים במשך זמן מה - ולא לראות כמעט שום תוצאות ממשיות בחוץ, בחיים שלכם. אלא שכל הזמן הזה תוכלו להרגיש שונים מבפנים, כאילו תינוק גדל בתוככם, והוא בועט וחי. ואז, כמעט בבת אחת - ההבשלה תקרה גם לכם, ממש כמו לידה. היא תיקח אתכם במהירות ובקלות למקומות, להתנהגויות, למצבים ולהישגים שבעבר לא יכולתם לגעת בהם, אלא במאמץ רב.



זכרו, פרדוקס השינוי הוא זה: דווקא כשאתם אינכם מנסים להשתנות בכוח - אתם משתנים במהירות ובטבעיות. הסיבה לפרדוקס זה היא פשוטה. שינוי מתחיל בראש. הוא מתחיל בחשיבה נכונה. בחשיבה חיובית והישגית. אם אינכם מתחילים שינויים בראש אלא במעשה - הסיכוי לשינוי הוא אפסי. זהו שינוי חיצוני וזמני שאינו בא מבפנים ולכן אינו יכול לשאת עבורכם פרות משמעותיים אלא רגעיים וחולפים בלבד.



כשאתם נותנים לעצמכם להבשיל - השינוי קורה מעצמו



רבים אינם מאמינים מספיק בהבשלה ובתהליכיות, וחבל. דווקא כשאתם נותנים לעצמכם להבשיל - השינוי שאתם חולמים עליו קורה ממש מעצמו, כמעט ללא מאמץ מצדכם. זה כה פשוט, עד שזה מפליא מדוע אנשים רבים מתעקשים לעשות שינויים בכוח, במאמץ, בלחץ ובכאב.



תנו לעצמכם להבשיל. אל תפחדו להשקיע בחלק הפנימי והנסתר של אישיותכם ונשמתכם. אל תחששו לנקות את העשבים השוטים שבראשכם, לפני שאתם מתחילים לפעול לשינוי חייכם. זכרו, כל שינוי אמיתי מתחיל מהרובד הכי עמוק שלכם. הוא מתחיל ממקום של זריעה והמתנה. הוא מתחיל כתהליך חבוי שכביכול אינו נושא פירות. אלא שאז, עם בוא האביב - לפתע השדה של חייכם מוריק ומלבלב, לא כך סתם אלא בזכות דבר אחד בלבד: בזכות העובדה שזרעתם את זרעי הטוב בסוף החורף של חייכם והמתנתם בסבלנות ובאהבה לשינוי המיוחל - שכמובן הגיע.



וטיפ לסיום: שינוי חיובי אינו מזל או קסם. הוא תוצאה של השקעה סבלנית ואוהבת בחלק הפנימי של עצמכם.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב