דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוק הבררה הטבעית 

מאת    [ 29/08/2008 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2381 פעמים ]



חוק הבררה הטבעית

כשאתם גדלים ומשתנים, כל מה וכל מי שלא נחוץ לכם - נושר מכם / מאת יואב ברנזון



מי נשאר ומי נעלם?



כשאתם מבצעים שינוי אמיתי מבפנים, כל מה שלא נחוץ או רלבנטי כיום לחייכם - לא יהיה עוד אתכם. זכרו, חוק הבררה הטבעית הוא חוק פשוט מאוד: כל מה שנחוץ לנו נמצא אתנו עכשיו. כל מה שלא נחוץ לנו עוד - אינו קיים בהווה אלא מתכלה ונעלם מחיינו.



כשאתם גדלים ומשתנים - אנשים מסוימים יישארו בחייכם ואחרים ייעלמו. חברים מסוימים יישארו ויגדלו אתכם ואחרים פשוט ייעלמו מחייכם כאילו בלעה אותם האדמה. עליכם להבין שזהו חלק בלתי נפרד מהשינוי והגדילה שלכם. לכן, אם בתהליך הגדילה שלכם אתם מאבדים מישהו קרוב - סימן שהוא לא היה נחוץ לכם באמת, סימן שהוא לא היה מחובר אליכם באמת. זכרו, כשאתם גדלים - רק מי שגדל אתכם נשאר אתכם. כשאתם גדלים, רק מי שגדל אתכם הוא מי שמחובר אליכם. כל מי שנעלם מחייכם - נעלם מחייכם כי הוא פשוט לא היה מחובר אליכם באמת.



מוות פנימי הוא התחלה של מחזור חיים חדש



שינוי פירושו מוות פנימי ולידה מחדש. שינוי פירושו להיפרד מדברים מסוימים כדי להיפתח לחיים חדשים. אל תחששו למות מבפנים - כי זהו השער שלכם לחיים שלכם. אל תחששו לוותר ולשחרר - כי זוהי הדרך לברכה, שפע וגדילה. אל תחששו לסיים דברים - זהו הדרך לגדילה חדשה, למחזור חיים חדש וטוב יותר.



מי שצובר את הקיים ומסרב לוותר על הישן - כאילו אוסף בתוכו פסולת רקובה ודוחה. להיצמד לישן פירושו להעלות גרה. להיצמד למוכר פירושו למחזר דברים ישנים. להישען על הידוע פירושו להיות רקוב מבפנים. אם ברצונכם לחיות, אם אתם תאבי חיים, אם אתם פתוחים לחיים ורוצים להרגיש את החיים - ותרו על כל מה שאינו משרת אתכם עוד. ותרו על כל מה שאינו נחוץ לכם עוד. ותרו על כל מה שדוחה אתכם, שכבר מגעיל ומחליא אתכם, על כל מה "שיצא לכם מכל החורים" ונמאס לכם. ותרו על כל מה שמיציתם ואינו מדבר אליכם עוד.



ויתור על הישן הוא תמיד ויתור של רווח



אם יש משהו שאינכם צריכים אותו - הוא פשוט מיותר עבורכם. אם יש לכם בחיים דעות, מחשבות, הרגלים, התנהגויות ועמדות שאינן משרתות אתכם - וותרו עליהם כי הם מיותרים לחלוטין עבורכם. אם תלמדו לוותר על המיותר - רק תרוויחו בחייכם. כשאתם משחררים את הישן והמיותר מחייכם אתם יוצרים ואקום לחדש. אתם מושכים אליכם את כל מה שתמיד רציתם. אתם מפנים מקום לחלומות שלכם. אם ברצונכם בחדש ובטוב יותר - פשוט ותרו על הישן והמיותר ושחררו אותו מכם.



ויתור על הישן והמיותר הוא תמיד ויתור של רווח, כי במקום הישן אתם תמיד מקבלים את החדש ובמקום המיותר אתם מקבלים את מה שבאמת נחוץ ורצוי לכם כרגע. קבלו את תהליך החיים הטבעי. אל תילחמו בחוק הבררה הטבעית. קבלו אותו באהבה - כי הוא בא לטובתכם, לא לרעתכם, כי הוא נועד לאפשר לכם לצמוח ולהרוויח יותר. שחררו את העבר, את השלילי, את המזיק, את הדוחה, את המשעמם, את השטחי - ותקבלו במקומם רק טוב יותר. אם ברצונכם לחיות חיים של חדשנות, חיוביות, אנרגטיות, זרימה, חיוניות, עומק, אופטימיות ותעוזה - עשו לעצמכם הרגל וותרו על הישן.



וטיפ לסיום: אל תיצמדו למוכר. אל תנסו להקפיא את החיים. תנו לעצמכם להשתנות - ותגלו מהי אמיתי לכם ומה מיותר ובלתי נחוץ.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב