דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגבר הדחוי 

מאת    [ 27/08/2008 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 4148 פעמים ]



הגבר הדחוי

קווים לדמותו - לא עומד על הצרכים שלו, פשרן, פסימי ונזקק / מאת יואב ברנזון



גבר שלא עומד על הצרכים שלו



גבר דחוי הוא בראש ובראשונה גבר שלא עומד על הצרכים שלו, לא מחובר אליהם, לא מוכן להילחם עליהם ומוותר עליהם בלית בררה. גבר דחוי הוא גבר חסר ביטחון עצמי ובעל דימוי עצמי נמוך - שסבור שמה שמגיע לו הוא פירורים בלבד, ולא את העוגה כולה.



הגבר הדחוי הוא גבר שמאמין שלא מגיע לו שיאהבו אותו, שאין סיכוי שיכבדו אותו, שאין סיבה שיעריכו אותו, שלא יקרה שילכו אחריו ושלעולם הוא לא יוכל להיות מוביל, חזק, סמכותי, בהיר, מדויק ומאושר.



גבר מורעב לאהבה ומין



גבר דחוי הוא תמיד גבר שמורעב לאהבה ולמין, למגע ולחיבוק. גבר דחוי הוא גבר שנשים אינן מתמסרות אליו, שנשותיו אינן שוכבות איתו מספיק, גבר שאינו מקבל גילויים אמיתיים של אהבה, גבר שאינו חש חיזוקים מסביבתו, גבר שהוא ביקורתי וקשה מאוד עם עצמו וגבר שפגיע ורגיש מדי בתגובותיו.



גבר דחוי הוא גבר חסר ביטחון עצמי שאינו מאמין בעצמו מספיק, שאינו אוהב את עצמו מספיק, שאינו גאה בעצמו, שאינו מחזיק מעצמו ושאינו זוקף את חזהו ומרים את ראשו למעלה בעוצמה ובאמונה עצמית. במקום זאת, הוא מרכין את ראשו מטה, הוא קטן אמונה, הוא ביקורתי לעצמו, הוא מריר, פסימי וחלש.



בגידות



גברים דחויים נוטים לבגוד בנשותיהם. הם מורעבים מינית או רגשית בבית - ולכן הם כמהים ונואשים לכל גילוי קטן של אהבה או יחס בחוץ, מצד נשים אחרות. גברים דחויים הם גברים חלשים שנשים טורפות או מפתות בקלות, כי הם מורעבים מינית ורגשית. גברים דחויים הם גברים שעושים שימוש בכסף או בפיתויים אחרים כדי להרשים נשים ולמשוך אותן אליהם. ברוב המקרים, גברים דחויים מושכים אליהן נשים קרות, נצלניות, מוגבלות רגשית ושתלטניות.



חשוב להבין שגברים דחויים מביאים את הדחיה על עצמם. הם מקרינים חולשה, חוסר אהבה עצמית, ריפיון, הססנות, שנאה עצמית, וותרנות ואין-אונים. גברים דחויים הם גברים שכל חייהם דוחים ומבקרים את עצמם - ולכן הם זוכים ליחס דומה גם מסביבתם ומנשותיהם. במקום לאהוב את עצמם באמת - הם תמיד מצפים שמישהו אחר "יגלה" אותם, יעשה את העבודה שלהם במקומם ויאהב אותם באמת, יותר מאשר הם עצמם.



וטיפ לסיום: גבר חזק ואהוב הוא גבר שמחזק את עצמו, אוהב את עצמו והופך לחבר הכי טוב של עצמו - בכל מצב, בכל תנאי ולכל החיים.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב