דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינוי והצלחה מבוססים על חזון ועל תקווה לרווח - ולא על פחד מהפסד 

מאת    [ 26/08/2008 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2556 פעמים ]



שינוי והצלחה מבוססים על חזון ועל תקווה לרווח - ולא על פחד מהפסד / מאת יואב ברנזון



קיצוץ או הרחבה?



אנשים שיש להם בעיות כלכליות, שנמצאים במצוקה חומרית, שתקועים מבחינה כלכלית או אישית ורוצים להתקדם - יכולים להתקדם ולצאת ממצבם התקוע רק אם יתחילו להשקיע בהרחבת חייהם ולא בקיצוצם וצמצומם.



הטעות היסודית של אנשים שהם במצוקה כלכלית היא הנטייה שלהם לקצץ בהוצאות עד לרמה בלתי אפשרית. בדרך הזו - הם רק מנציחים את מצבם הקשה ונשאבים עמוק יותר ויותר לתודעה של עוני, דלות וקושי. החיים הופכים עבורם לקשים ומייאשים יותר ויותר, והתקווה אינה באופק. מי שרוצה לצאת מתקיעות אישית וכלכלית חייב להשקיע את עיקר מרצו דווקא בהרחבת ושיפור הקיים, ולא בקיצוץ וצמצום הקיים.



רק חזון מביא לגדילה אמיתית



זה לא משנה כמה תחסכו - אם אינכם בעלי חזון לעולם לא תצאו ממצבכם הכלכלי הקשה. זה לא משנה כמה תורידו עלויות - אם אין לכם תוכנית כלכלית מסודרת וחיובית כיצד להגדיל את עוגת ההכנסות שלכם לא תצאו ממצוקת המזומנים שלכם. זה לא משנה כמה תנסו לקצץ בהוצאות - עליכם תמיד להתרכז בדרכים וברעיונות היצירתיים והמקוריים שיביאו לכם צמיחה וגדילה.



זכרו, רק חזון אישי וכלכלי יביא אתכם לגדילה אמיתית בחיים. כל יתר השיטות והדרכים - רק יתקעו אתכם באותו המקום בו אתם נמצאים. לכן, מי שרוצה לעשות הסבה מקצועית - חייב להשקיע את עצמו ואת מרצו בפיתוח העסקי שלו ולא רק בהישרדות, אחרת הוא תמיד יישאר בעמדת ההישרדות. מי שרוצה להרוויח יותר - חייב לבדוק כיצד יוכל לצאת ממעגל השכר הנמוך אותו הוא מקבל על ידי יזמות אישית, תעוזה ומקוריות, אחרת הוא לעולם לא יצא ממרוץ ההישרדות שלו, אפילו יעבוד בשלוש עבודות גם יחד.



הסתכלו על הרווח - לא על ההפסד



כשאתם נמצאים בצומת הדרכים המקצועית והאישית שלכם - עליכם לשאול את עצמכם מה תוכלו להרוויח באמצעות השינוי שתעשו ולא מה תפסידו בעקבות השינוי. למדו לאהוב שינויים - ותתחילו לגדול. למדו לקבל שינויים כתופעה בלתי נמנעת - ותתחילו ליהנות מדינאמיות ומיוזמה. למדו לחיות בשינוי מתמיד - ותהפכו לאנשים משוחררים וחזקים הנמצאים בתנופה ואנרגטיות.



כל מה שתשחררו מחייכם ולא תפחדו להפסידו - יחזור אליכם בכמות, בעוצמה ובאיכות גדולים יותר. מי שמסתכל רק על ההפסד - לעולם לא ישתנה אלא ייצמד אל הקיים והמוגבל. רק מי שמסתכל על הרווח הצפוי משוחרר ובטוח בעצמו מספיק כדי לשחרר את ההיצמדות שלו אל הישן, העבר, הקיים והמוכר. רק הוא יזכה ליהנות מפירות השינוי ומהרווחים הטמונים בו.



וטיפ לסיום: את עיקר זמנכם וכוחם השקיעו בפתרונות ולא בבעיות, ברווחים ולא בהפסדים, בהווה ולא בעבר, באישור עצמי ולא בהלקאה עצמית.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב