דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי האשליה המסוכנת שבשיטות השיווק הרב-שכבתי? 

מאת    [ 26/08/2008 ]

מילים במאמר: 303   [ נצפה 2095 פעמים ]



מהי האשליה המסוכנת שבשיטות השיווק הרב-שכבתי? / מאת יואב ברנזון



שיווק רב-שכבתי הוא פירמידה



כל חברות השיווק הרב-שכבתי מבוססות על משחק הפירמידה. משחק הפירמידה הוא משחק של היררכיה וניצול שבו הראשונים שנכנסים למשחק מנסים לנצל את אלה הנכנסים למשחק אחריהם ולגרום להם לעבוד עבורם.



המלכוד בשיווק רב-שכבתי הוא שכל אחד מהמצטרפים למשחק מפסיד בגדול, משום שכבר בנקודת הכניסה למשחק עליו לרכוש את מוצרי החברה בסכומים גבוהים, כך שהחברה עושה את הרווח המשמעותי שלה על כל שחקן בעוד שהשחקנים בדרך כלל לא רואים החזר על ההשקעה הגדולה שלהם במוצרי החברה בגלל הקושי למכור אותם.



המוצרים הרב-שכבתיים פשוט אינם טובים מספיק



הבעיה המרכזית של מוצרים הנמכרים בשיטה הרב-שכבתית היא שהם אינם טובים מספיק, ולכן לא תמצאו אותם אף פעם על מדפי החנויות. מוצרי השיווק הרב-שכבתי הם תמיד יקרים מדי או לא טובים מספיק ולכן הם אינם משווקים בצורה פשוטה, ישירה וגלויה כמו כל יתר מוצרי השוק החופשי.



למוצרי השיווק הרב-שכבתי תמיד מוסיפים סוג של מסתורין או מיסטיות כדי להצדיק את מחירם המופקע, אולם מסתורין זה אינו ניתן להעברה בשוק הפתוח של חנויות המוצרים, ולכן הוא נעשה רק במכירה פנים אל פנים.



אל תתפתו להכנסות פאסיביות - למדו להיות אקטיביים



הנחת המוצא של כל המצטרפים לחברות השיווק הרב-שכבתי מבוססת על הציפייה הכוזבת שניתן להרוויח סכומי עתק ללא שום מאמץ. זכרו, מי שחושב שניתן לקבל הכנסות פאסיביות פשוט טועה, כי אין דבר כזה.



אנשים רבים מפסידים את כל כספם בשל האשליה המסוכנת שבאמצעות שיווק מתוחכם הם יצליחו לגרוף לכיסם מאות אלפי שקלים מבלי שהם יצטרכו לתרום, לפעול או לעשות כמעט דבר בתמורה. זכרו, הכנסות פאסיביות הן אשליה מוחלטת. הדרך האמיתית היחידה להרוויח כסף בעולם היא לעבוד באופן אקטיבי במשך שנים ולתרום לעולם מוצר או שירות מעולה ההופכים את העולם ליפה יותר ואת החיים של אנשים לטובים יותר.



וטיפ לסיום: שיווק רב-שכבתי מנצל את תאוות הבצע של אנשים כדי לגרום להם לרכוש מוצרים גרועים באלפי שקלים.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב