דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוסף טיפים למתחתנים 

מאת    [ 20/08/2008 ]

מילים במאמר: 1059   [ נצפה 3582 פעמים ]



מזל טוב!
הצעתם/ קיבלתם הצעת נישואין ונעניתם בחיוב. מה עושים?
אוסף טיפים שווים קראט יהלומים כיצד לשרוד ואף ליהנות מן התקופה הזו.
- ראשית, הקדישו זמן שפוי לרכישת טבעות נישואין. הזמן הזה נדרש על מנת לבחור היצע מגוון ולבצע סקר שוק לגבי המחירים. ישנם פערים של מאות אחוזים בין היצרנים השונים.
אם אתם מתלבטים לגבי עיצוב מסויים של טבעת, אל תחליטו במקום. קחו זמן לחשוב על כך ולחזור אל הטבעת, במידה והחלטתם שלא זו הטבעת שאתם רוצים לענוד כל חייכם, ניתן לבצע הזמנה מיוחדת בעיצובכם. קחו בחשבון עיכובים או שלא יעמדו תמיד במועד האספקה שהתחייבו הספקים, בגלל שבתות, חגים ומועדים, אם לקחתם מקדם זמן ארוך, זה יפחית לכם את הלחץ.
זמן הינו מצרך זמין וזול כביכול, אך חשוב ויקר כבר ציינתי?

- בחירת אולם אירועים או גן שמחות?
אחרי שהגעתם להסכמה מה כדאי עבורכם, אולם שמחות או גן אירועים, אחרי שערכתם רשימה של היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, קחו בחשבון את מזג האוויר הצפוי ( וגם הלא צפוי... אין צורך שאורחיכם יקפאו למוות מקור או יזיעו מחום...),
זה תקף במיוחד לגני אירועים- שימו לב גם למיקום- נורא נחמד אירוע בחוץ, תחת כיפת השמיים אבל כדאי לוודא שאין בקרבת מקום רפת או לול- על מנת למנוע ריחות מבושמים... עם הניחוח הלא נכון.... הרי חלילה לא תרצו להיות נושא השיחה למחרת ולא מהסיבות הלא נכונות, אין צורך שדודה ראומה תדבר שבאה במיוחד מרחוק, כדי להריח את ריח צואת החיות .... וזה הפריע לה להתרכז בניחוח הגורמה שהוגש... כי לצערי ריח החיות דומיננטי יותר מניחוח וארומת תבלינים...
לכו לראות את המקום ב " זמן אמת"- וודאו למען עצמכם- כיצד השירות? מה מידת הניקיון - ( לא רק של האולם, גם בשירותים ואם אפשר גם במטבח...)
כיצד מוגשות המנות מבחינת עיצוב והגשה?
שימו לב לשירות המלצרים - האם הוא אדיב, חייכני, כל האורחים מקבלים שירות , שמא היחס מזלזל או אין מספיק מלצרים? לפי החסרונות תדעו מה לדרוש ולבקש מבעלי המקום.
עיצוב האולם והגן- מה כלול במחיר? הפרחים? עיצוב השולחנות? כיסוי הכיסאות? תאורה? תקליטן?
- בשעה טובה בחרתם אולם שמחות או גן אירועים וסגרתם תאריך. כעת זה הזמן ללכת להדפיס הזמנות לאירועים- בקרו בתי דפוס שונים, בדקו איכות הנייר, האם אתם רוצים הזמנה עם לוגו מוכן או הזמנה מקורית? עם תמונתכם או בלי? והחשוב מכל- מפת הגעה לאירוע. בידקו האם אתם מקבלים ההזמנות עם מעטפות או ללא מעטפות? לפי בחירתכם האישית.
- מנחה הטקס- מי ינהל את הטקס?אם זה טקס דתי, זה הזמן לסגור על רב- אשכנזי או ספרדי? מזמר או מזמר בליווי שופרות? הפרחת יונים או פרפרים בסיום הטקס? ואולי אתם בעד חתונה אזרחית? אם כל מי יקריא את שבועת הנישואין שלכם? אתם תחברו?
האיש שינחה את הערב? להזמין את אברי גלעד או יאיר לפיד? זה הזמן לקבוע.
- מי יתעד?
זה הזמן לסגור על צלמים, ופה אל תהססו לבקש תיק עבודות שלהם ולבקש לקרוא המלצות של זוגות שנישאו בעבר. כדאי צילום ללא כבלים. סכמו איתם מה בדיוק אתם רוצים- צילום רגיל, מצלמת רחף, צילום סטילס ספונטאני או מבוים? איזה סטודיו? באיזה צבעים התמונות יהיו: צבעוני, שחור- לבן או שילוב של שניהם? אלבום מעוצב או אלבום דיגיטאלי?
בחרו צלמים שיתעדו את היום המשמח בחייכם , למען עצמכם ולמען דור העתיד ודור המשך ( שתיראו קצת יותר מבוגרים , תראו לנכדיכם וצאצאיכם הוכחות בשטח שהייתם צעירים ויפים...)
- מוסיקה
האם יהיה תקליטן או להקה? תזמורת בכניסה , כרקע וליווי או גם באולם? רקדניות שמרקידות את האורחים או מלוות רק את הלהקה? שתחליטו, עצת זהב: לכו ובידקו את מי שאתם מזמינים באירוע אחר- שימו לב להנחייה, למוסיקה, לסאונד, לרמקולים, לאפקטים וכו'. זה הזמן גם לכתוב אילו שיר אתם רוצים לכניסה לחופה , כניסה לאולם ומה יהיה הסלואו הראשון שלכם כבעל ואישה. כדאי גם לסגור עם מנחה הערב איזה שירים אתם רוצים שינגנו בערב חייכם ואיזה סגנונות. התחשבו גם בהורים ופרגנו גם להם מעט שירים שאוהבים הם וחבריהם, בכל זאת מגיע להם הכבוד שיצרו אתכם, לא?
- אטרקציות-
מי שחושב שהאירוע שלו יהיה עשיר יותר עם הפתעות שונות ואטרקציות- וייקח בחשבון שלעיתים זה מעיב על הפוקוס של החתן והכלה, זה הזמן לחשוב אילו אטרקציות אתם רוצים?
זיקוקים בכניסה או בסלואו? כניסה לאולם בכרכרת סוסים או חתן וכלה נישאים על גבי אפיריון עשיר?אולי כניסה עם שיר דרמטי ובמה נסתרת? זיקוקי קונפטי? הזמנת זמרים ידועים ומפורסמים? רקדנית ברזילאית או רקדנית בטן? להקת מתופפים? כנריות בכניסה? מיצבים? קליפ הפתעה לבן/בת הזוג? בר אקטיבי?
כאן יכול הדמיון חגוג ( וגם הכיס..)

- בחירת לבוש לחתן ולכלה-
את הנושא אחלק לשניים מהסיבה הפשוטה, כי לכלה יש לתת מקום גדול יותר ולו מהסיבה הפשוטה כי העסק שלה מורכב יותר...
לחתן חשוב לבחור בגד שיהלום את רצונו, בין עם חולצה ומכנס או חליפה מהודרת. ניתן לשלב חליפה לטקס החופה וחולצה נוחה מתחת עם/בלי ווסט למסיבה עצמה. כדאי להקפיד על חולצה "נושמת " ואווירית מאחוז גבוה של כותנה שיזיע כמה שפחות, את הזיעה תשמור ללילה...
חשוב שיקפיד לבחור, נעל נוחה שתחזיק מעמד בשבירת כוס ( מבלי לשבור את הרגל, והיו מקרים מעולם...) אך תהיה נוחה ל"קרחאנת" הריקודים.
כדאי שיסתפר שבוע לפני האירוע, כי במידה של טעות יצמח השיער ובכלל, שיער עומד יפה יותר כשבוע לאחר התספורת.
הגענו לכלה- ובכן פה זה מורכב יותר- בנוגע לשמלה- בחרי אם את רוצה שמלת נשף עשירה כמו באגדות או בגיזרה ישרה, מה שחשוב לחשוב לטווח הרחוק- האם יהיה לך להישאר עימה במהלך כל הערב, כולל במסיבת הריקודים? וודאי כי היא נוחה לך ולא רק יפה. כלות רבות מתחתנות בשמלת נשף ואז מחליפות את החלק התחתון לחצאית נוחה יותר...
לגבי התסרוקת- עשי תסרוקת ניסיון והקפידי לתאר למעצב השיער את השמלה, על מנת שיתאים את התסרוקת לשמלה ולתווי פנייך. אם יש ברשותך תמונה של השמלה ייטב הדבר. קחי בחשבון שאם את עושה אירוע בגן בעונת הקיץ וישנה לחות, יש לספר על כך למעצב השיער מבעוד מועד, זה דורש התארגנות אחרת...
לגבי איפור- אל תקצרי תהליכים כי זה יאריך ביום החתונה, בקשי איפור ניסיון, שיבליט את תווי פנייך היפים ויטשטש את הפגמים. זה חשוב עד מאוד. לא לשכוח לבקש או לרכוש מן המאפרת ליפ גלוס לאירוע עצמו, שהרי הוא יורד ונמחק בשל השתייה ואם בורכת ויתמזל מזלך, גם מהאוכל שתאכלי.
- בחירת היעד לליל הכלולות- האם זה מלון יוקרתי או אותנטי שאותו רציתם או שמא וילה עם בריכה שאתם רוצים להשכיר? או אולי טיסה אטרקטיבית למקום אקזוטי בסיום המסיבה שתוכלו לאוורר את הראש אחרי המאמצים הכרוכים בהפקת האירוע שלכם? מה שכם שריינו מקום מבעוד מועד ואל תשכחו להביא את כל מה שנדרש מכם למסיבה ולהפקיד בידי הורה או חבר אחראי.
והכי הכי חשוב- לשמור על קור רוח ולנסות ליהנות מהתהליך. גייסו למען המטרה טונות של סבלנות וחוש הומור.
זה יעזור לכם לעבור את התקופה בשלום, עם מינימום חיכוכים ומקסימום חיוכים.
נתראה בירח הדבש.
הכותבת הינה מאמנת אישית מוסמכת לחיים (MASTER COACH), מומחית בזוגיות, אסרטיביות ויחסים בינאישיים. מאמנת בגישה הפסיכולוסופית ובגישת האינטליגנציה האינטואיטיבית ומעבירה סדנאות לפרטיים, מוסדות ואירגונים בנושאי איכות חיים,אסרטיביות, צמיחה אישית, תקשורת, זוגיות ושינוי דפוסי חשיבה . מרקע חינוך והדרכה.
מלמדת מאמנים בביה''ס ICU זוגיות, אסרטיביות ויחסים בינאישיים. מאמינה כי בכל אחד מאיתנו טמונים זרעי ההצלחה למימוש החיים ומיצויים בדרך הרצויה לנו וכי בידי כל אדם הכוח לברוא את מציאות חייו,בבחינת " היה המפיק,התסריטאי והבימאי של חייך"
כותבת טור עצות בעיתון "פוזה".
מנהלת ומנחה פורום מאמנים .
מוטו :" להפוך את העתיד הרצוי להווה מצוי"
לפנייה:
052-441-41-08
estti13@walla.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב