דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך נראה תלוש המשכורת של איש מכירות? 

מאת    [ 19/08/2008 ]

מילים במאמר: 308   [ נצפה 5027 פעמים ]

אנשי מכירות, כך יודעים כולם, מתפרנסים מעמלות ובונוסים שונים על הישגיהם ואף מתומרצים בדרכים שונות במטרה לעמוד ביעדי המכירה של החברה. בנושא זה, על יתרונותיו, חסרונותיו ועל כיווני חשיבה חדשים, ידון פורום "מכירות" ביום ג', 9.9.09 בבית אריאלה בתל אביב. הכינוס, ביוזמת חברת "מכירות" שהוקמה לפני כשנה, מתקיים כחלק ממימוש אג'נדה עליה ביססה החברה את פעילותה, לפיה בכוונתה להוביל את התמקצעות ענף המכירות והעוסקים בתחום באמצעות מכללה ללימודי מכירות והקמת קהילה מקצועית של העוסקים בתחום המכירות . חברת מכירות מתעתדת לספק מידע מקצועי, לייצר נטוורקינג וככלל, לתרום לביסוס מעמדם של אנשי המכירות כעוסקים במקצוע המחייב השכלה רחבה, השכלה בתחום המכירות, ניסיון ואתיקה מקצועית.

המפגש הקרוב יעסוק רובו ככולו בנושא תגמול ותמרוץ אנשי מכירות וישתתפו בו כ-250 אנשי מכירות מארגונים שונים במשק, ממגוון תחומי פעילות. ארז אבנר, יו"ר פורום המכירות לישראל וסמנכ"ל מכירות בדפי זהב יארח את המפגש.

בין המרצים שייקחו חלק: גיל רוזנפלד, סמנכ"ל חטיבה עסקית באורנג' שיספר על מודל תמרוץ אנשי המכירות בחברה, מנכ"ל נטפים ישראל רוני רוט שיציג את מודל התמרוץ הנהוג בחברתו, אליעוז רבין, מחבר ה"ספר " יטען כי העמלה היא אויב המכירות וטל פרנק, מנכ"ל חברתIncentives Solutions בית תוכנה יציג כלים מקצועיים לניהול והטמעת תפיסת תגמול ותמרוץ.

את המפגש יחתום פאנל מקצועי שיעסוק באמונות ותפיסות בתמרוץ אנשי מכירות, בהשתתפות גדי לסין מנכ"ל שטראוס ישראל, ניר למפרט מנכ"ל קבוצת דפי- זהב וניס אגמון מנכ"ל הכלל הראשון. את הפאנל ינחה מנכ"ל חברתCompVision אבי ניר.

מנכ"ל חברת מכירות, מוטי בנק: "בעקבות אירוע השקת הפעילות שקיימנו בפברואר ומאות משובים שקיבלנו ממשתתפי האירוע וממי שלא הצליחו לקחת בו חלק, הבנו כי נושא התמרוצים והתגמולים הוא ככל הנראה אחד הנושאים המהותיים המעסיקים את חטיבות המכירות כמעט בכל הסקטורים במשק. הדילמות, הרעיונות, היצירתיות הכל ייבחן במפגש הקרוב ואני משוכנע כי שילוב ההרצאות של בכירי התעשייה יחד עם השתתפות פעילה של אנשי מכירות באירוע יביא לתשובות וכיווני חשיבה שיסייעו לכל הנוגעים בדבר, בהתנהלות היומיומית שלהם".

המפגש בתשלום, ברישום מוקדם. לפרטים נוספים: mechirot@mechirot.net
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב