דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע הכי משתלם לאהוב את עצמנו? 

מאת    [ 25/07/2008 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 1983 פעמים ]



מדוע הכי משתלם לאהוב את עצמנו? / מאת יואב ברנזון

להתעורר לעצמנו



הרבה אנשים ישנים את החיים שלהם. הם לא אוהבים את עצמם, ואפילו אינם מודעים לכך. הם מפחדים מהצל של עצמם, ואפילו אינם מכירים בכך. הם מלאי חששות וחסרי ביטחון ואפילו אינם מרגישים זאת. הם שליליים וביקורתיים, וזה הפך עבורם הרגל מושרש עד כדי כך שהם מאמינים שזהו האופי שלהם ושאופי אינו ניתן לשינוי.



מי שלא אוהב את עצמו חי בעיניים עצומות. הוא לא רואה את עצמו ואת טבעו האמיתי, ולכן הוא אינו מסוגל לראות את המציאות כפי שהיא באמת. הוא תמיד יראה את החששות, הפחדים וחוסר השליטה שלו בחיים - במקום לראות את העוצמה, החיות, כוח הבחירה וכוח השליטה שיש בידו. אנשים ישנים הם אנשים שעמוק בפנים חושבים שהם לא שווים הרבה ושבעצם לא מגיע להם הרבה. המחשבה הזו מגשימה את עצמה והחיים נראים על כן אפורים, משעממים, מצומקים ומלאי התפשרויות מחוסר בררה.



אני שווה



לעומת זאת, מי שמתעורר - רואה. מי שחווה התעוררות פנימית - מכיר לפתע בעוצמתו וביכולותיו. הוא מתחיל לצמוח ולגדול - מבפנים. הוא מפסיק לחשוש והופך לממוקד. הוא מפסיק לפחוד - והופך לנועז. הוא מפסיק לוותר - ומתחיל להילחם ולעמוד על זכויותיו. הוא מפסיק לחשוש - ומתחיל לחיות באמת.



אנשים שאוהבים את עצמם מרגישים שהם בעלי נפח ונוכחות פנימית. הם חשים את העוצמה הפנימית אשר מעניקה להם את הכוחות להתקדם, לנצח, לעשות ולהגשים את החלומות שלהם. כוח הרצון שלהם גדל פי כמה. הנחישות שלהם מתגבשת. השאפתנות והאמביציה שלהם גדלים. התעוזה והיצירתיות שלהם מתעצמים. אנשים כאלה מרגישים שהם שווים באמת. עמוק בפנים הם מרגישים "מגיע לי". המחשבה הזו מגשימה את עצמה וחייהם הופכים תוך זמן קצר לחיים לצבעוניים, מרתקים, מלאי הצלחות ונצחונות.



ההשקעה בעצמנו - הכי משתלמת



מעט מדי אנשים משקיעים את עצמם באהבה עצמית. רובם משקיעים את האנרגיה שלהם בדברים הטפלים של החיים - בחששות, באינטריגות, בריכולים, בקנאות, בתחרותיות, בכסף, באיסוף ידע ואינפורמציה ובהאדרת האגו של עצמם. זכרו, האהבה היא הכוח האמיתי היחיד. נסו פחות לקנא באחרים ויותר לאהוב את עצמכם. נסו יותר לקבל את עצמכם ופחות לעטוף את עצמכם בסממנים של הצלחה מדומה. נסו יותר לבטא את עצמכם האמיתי ופחות להכריח את עצמכם להיות מה שאתם לא. השקיעו באהבה עצמית - ותקצרו את הפרות הטובים והמתוקים ביותר שאי-פעם תוכלו לקצור.



ההשקעה באהבה עצמית היא ההשקעה המשתלמת ביותר מכל בחינה שהיא. מי שמזין את עצמו במשך מספר חודשים באהבה עצמית - יגיע להשגים מדהימים בכל שטחי החיים. יש להבין שאהבה עצמית היא מיומנות נרכשת. אהבה עצמית אינה תכונת אופי אלא יכולת שיש לטפח. כל שצריך הוא להשקיע בלמידת המיומנות הזו. כל שנדרש הוא להתמיד בשימוש במיומנות הזו. פחדנות, חוסר ביטחון, פסימיות ושליליות אינם קווי אופי. אלה הרגלים בלבד. והרגלים ניתן לשנות בקלות - על ידי יצירת הרגלים חיוביים במקומם. צרו לעצמכם הרגל חיובי לאהוב את עצמכם - וכל חייכם ישתנו מן הקצה לקצה.



וטיפ לסיום: אם ברצונכם לגדול באמת - השקיעו את עיקר האנרגיה שלכם באהבה עצמית. כל דקה שתשקיעו באהבה תקבלו פי מאה בתמורה.





יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב