דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תהפכו את העסק שלכם לסיפור של הצלחה? 

מאת    [ 23/07/2008 ]

מילים במאמר: 595   [ נצפה 2087 פעמים ]



כיצד תהפכו את העסק שלכם לסיפור של הצלחה? / מאת יואב ברנזון

בעיות בעסק?



כולנו רוצים להצליח ולשגשג. אלא שלא לכולנו זה קורה. יש אנשים שמשום מה תמיד מסתדרים בעסקים ומצליחים לגדול ולצמוח למרות הקשיים. ולעומתם, יש כאלה שעובדים קשה ומשקיעים את הנשמה אך משום מה לא מתקדמים, ולעיתים אף נדחקים לאחור.



בעיות בעסק, תקיעות כלכלית, נסיגה או דשדוש - כל אלה אינם גזרה משמים. זה אינו גורל להיות בהפסדים. יש סיבה מדוע אחד מצליח והשני מפסיד. ישנה סיבה מדוע אחד זורם ומעפיל לפסגה ואילו השני תמיד נתקע ונופל. ישנה סיבה מדוע עסק אחד משגשג ואילו העסק שלידו שקוע בחובות.



העסק זה אתם



בעל עסק הוא הרוח החיה של העסק שלו. על פיו יישק דבר. מה שהופך את העסק שלו למעין בבואה של עצמו, של הרגשות שלו, של התפיסות שלו והאמונות שלו. אם הוא תבוסתן - העסק שלו ילך מדחי אל דחי. אם הוא פסימי - הוא יחווה אכזבות כלכליות קשות. אם הוא חשדן - השותפים שלו יבגדו בו וירמו אותו על ימין ועל שמאל. אם הוא תאב בצע ולא מאמין במוצר שלו - הוא יחווה התרסקויות עסקיות גדולות. אם הוא לא מאמין ובטוח בעצמו - הוא תמיד ייכשל בעסקים למרות כל המאמצים שישקיע בכך.



בעיות והפסדים בעסק שלכם זה לא משהו שנמצא רק מחוץ לכם אלא גם משהו שקורה בתוך תוככם, בפנימיות שלכם. כל אחד - גם מי שנמצא בהפסדים - יכול להפוך את מצבו ולשגשג במהרה אם רק יחולל בתוכו שינוי פנימי. זה ממש בידיים שלכם. זכרו, מי שמחולל שינוי פנימי ברמה האישית - יקצור את פרות השינוי הזה גם ברמה העסקית. מי שלומד להיות אינטואיטיבי, מעשי, חד, נועז ובטוח בעצמו - יהפוך עד מהרה למנהל מעולה, לאיש עסקים בעל חושים חדים, לבעל עסק חי ובועט, למשווק בעל תושייה ויוזמה, לאדם מקורי ולממציא איכותי.



תיבת האוצרות



רוב האנשים עושים שימוש בחלק קטן ביותר מהפוטנציאל השכלי והרגשי הגלום בהם. הם סוגרים את עצמם באמונות סגורות ושליליות. הם מדחיקים את הרגשות שלהם. הם אינם מעיזים ללכת בדרך האמת. הם פוחדים להיות מה שהם. הם חוששים לעשות שימוש ביתרונות ובעוצמות הייחודיים רק להם. הם מהססים ללכת עם עצמם עד הסוף - לאהוב, להתמסר, להתחייב, לדחוף ולהאמין במה שהם עושים. וכך הם נתקעים, נסגרים, מפסידים, נופלים ושוקעים אל החששות והפחדים שלהם.



הפוטנציאל שלנו מצוי בתוכנו. אם רק נדע כיצד לשלוף אותו משם ולהוציאו לאור - כי אז נחווה שפע כלכלי, יצירתיות, חופש, אמונה וביטחון. נגלה שבתוכנו מצויים כל הכוחות המאפשרים לנו להתקדם לעבר המטרות עליהם חלמנו כל חיינו. אם רק ניתן לעצמנו את ההזדמנות להוכיח לעצמנו שניתן גם אחרת נגיע לדרגה הגבוהה ביותר של נינוחות, מיקוד, ידיעה, אמון והתמסרות טוטאלית לעצמנו ולמטרות העסקיות שלנו.



רצון ונחישות



אחת הבעיות המרכזיות של אנשים שלא מצליחים להתקדם בחיים ולהביא את העסקים שלהם לפריחה ולשגשוג אמיתי היא מערכת אמונות שגויה ושלילית וחוסר ידיעה ברורה מה הם בעצם רוצים מעצמם ולאן פניהם מועדות.



כדי להצליח מבחינה עסקית יש להתגבר על המחסומים הרגשיים. יש לברר את הרצונות האמיתיים. יש לתת מקום לשאיפות וליצרים המודחקים. יש לעורר את "החיה" שבתוכנו ולתת לה להוביל אותנו בדרכה האינטואיטיבית, הטבעית והזורמת. יש לאפשר לעצמנו צורות חשיבה חדשות, פתוחות, חיוביות ורחבות הרבה יותר מאלה שאנו מורגלים בהן.



הכוח האנושי



הכוח האנושי הוא כוח בלתי ניתן לעצירה. אדם שמחובר למטרות שלו, יודע בדיוק מה הוא רוצה מעצמו ונחוש להשיג את מטרותיו - ישיג אותם, ואין כוח שבעולם שמסוגל לעצור אותו. נחישות ואמונה, אופטימיות ושמחה הם כוח אדיר המהווה את המנוע בדרך להצלחה כלכלית ואישית מסחררת.



אהבה לעצמנו, אהבה לעסק שלנו, אהבה למה שאנו עושים - כל אלה, בסופו של עניין, הם שיביאו אותנו להצלחה המקצועית והכלכלית הגדולה עליה אנו חולמים כבר שנים.



וטיפ לסיום: ברגע שתשתחררו מבחינה רגשית - העסק שלכם יעלה על פסים של הצלחה אדירה.





יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב