דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Novatel חותמת על הסכם התקשרות ארוך טווח עם Toyo Ram הישראלית 

מאת    [ 23/07/2008 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 2398 פעמים ]

חברת Novatel מביעה את שביעות רצונה מפעילותה של חברת Toyo Ram הישראלית ומעמיקה את שיתוף הפעולה ביניהן באמצעות חתימה על הסכם התקשרות לשיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח. חברת Toyo Ram הנחשבת לאחת מחברות ההפצה הגדולות במזרח התיכון, המייצגת למעלה מ-60 חברות בינ"ל בתחומי האלקטרוניקה, הטכנולוגיה, הטלקום והסלולאר החלה לעבוד עם Novatel לפני כשנה. במהלך תקופה זו הצליחה Toyo Ram לחתום על מס' חוזים עסקיים עבור Novatel בשווי מיליוני דולרים. חלק מהחוזים נוגעים לפעילות מקומית של החברה מול חברות הסלולאר וחוזים אחרים קשורים לפעילותה של Toyo Ram במדינות אחרות בהן היא פועלת בהרחבה, במגוון תחומים בהן אוקרינה, טורקיה, רוסיה, פולין, ומס' מדינות בדרום אמריקה.

רועי וילקובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב- Toyo Ram העריך את חתימת הסכם ההתקשרות בשווי של עשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות, כתוצאה מפעילות נרחבת המתבצעת במדינות בהן היא פועלת והחדרת מוצרי תקשורת חדשים כל העת.

אחד החוזים המדוברים מתייחס לעסקת מכירת מודמים סלולאריים למספר מפעילות סלולאריות בישראל ובחו"ל. עוד ביצעה Toyo Ram עבור Novatel שיתוף פעולה בתחום אבטחת המידע וציוד תקשורת קצה. עוד ציינו ב- Novatel במעמד הסכם החתימה כי Toyo Ram מציגה נתוני שביעות רצון גבוהים מאוד מלקוחותיה בעולם בזכות הקשר האיכותי-מקצועי והתמיכה שהיא מספקת.

חברת Toyo Ram, בבעלות פרטית, פועלת בשוק הישראלי כבר משנת 1981 ומלבד היותה מחברות ההפצה הגדולות הפעולות באזור, היא מציגה גידול עקבי מתמיד ורווחיות גבוהה לאורך השנים. חברת Novatel (נסד"ק(NVTL היא ספקית בינ"ל, מובילת שוק, של פתרונות גישה (wireless broadband) לשוק תקשורת המחשבים הניידים, המבוסס על תקשורת סלולארית מהירה בטכנולוגיית 3G. בארה"ב חולשת נובטל על נתח שוק עיקרי בתחומה.

חברת Toyo Ram מייצגת בארץ חברות מובילות אחרות בתחום התקשורת והיא היבואנית הבלעדית של מגוון פתרונות סלולאר ותקשורת של חברות שונות בהן Neonode, gear4, Ironkey, Solio, BluAnt, , IMC, MITSUBISHI ELECTRIC, NEC,Sony Semiconductor , Hitachi , Becker , AVANEX, Rose Electronics, Triveni Digital ואחרות.

הפתרונות הטכנולוגים של Novatel לעולם הסלולארי מאפשרים ניידות ללא תלות ברשת המחשבים הקבועה. לחברה מבחר של רחב של פתרונות בהם: כרטיסי PC, כרטיסי ExpressCard, כרטיסים מבוססי חיבור USB וכרטיסים מובנים במחשבים הניידים ביצועי ההתקנים נחשבים לטובים והמהירים בעולם והם תומכי GSM,EDGE,UMTS, HSDPA, HSUPA EVDO לרבות מהירות הורדת נתונים של 7.2 מגה והעלאת נתונים במהירות של 5.76 מגה.

פיטר בלצ'ין, מנכ"ל EMEA ב- Novatel אומר כי "החברה מאוד מרוצה משיתוף הפעולה שלה עם Toyo Ram בשיווק והפצת הדור הבא של אביזרי התקשורת האלחוטית. ישראל תמיד היתה יעד עבורנו. ידענו כי מדובר במדינה שאזרחיה הם מאמצים ראשונים של טכנולוגיות וחיפשנו כל הזמן שותף שאיתו נוכל לפעול בשיתוף פעולה. לשמחתנו, לאחר בחינות של גופים רבים, הגענו ל- Toyo Ram ומצאנו את המקצועיות וההבנה התקשורתית שחיפשנו ודרשנו ממי שעובדים איתנו. אין ספק כי ההישגים הגדולים של אנשי Toyo Ram בפרק זמן קצר כל כך, מעידים על הבחירה שלנו בהם, יותר מכל".

וילקובסקי: "אנחנו מתרגשים ושמחים על הבעת האמון של Novatel וחתימתה אתנו על הסכם התקשרות ארוך טווח. אין ספק כי צעד זה הוא הוכחת היכולת הגדולה ביותר שמפיץ יכול לאחל לעצמו ואני משוכנע כי שיתוף פעולה זה יאפשר לנו לחשוף את הציבור בארץ ובאזור לכמה מפתרונות התקשורת האיכותיים והחדשניים ביותר הקיימים כיום בעולם".

אודות Toyo Ram
חברת Toyo Ram, בבעלות פרטית, פעילה משנת 1981 ומתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים מתקדמים לסקטורים שונים במשק. חברת Toyo Ram היא אחת מ-5 המפיצות המובילות בישראל והיא נציגתן ומפיצתן של ענקיות תקשורת בהן Novatel, Neonode, IMC, MITSUBISHI ELECTRIC, NEC,Sony Semiconductor , Hitachi , Becker , AVANEX, Rose Electronics, Triveni Digital ורבות אחרות. הנהלת Toyo Ram ממוקמת ברעננה והיא מעסיקה בישראל כ-25 עובדים. אתר החברה www.toyoram.co.il
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב