דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שניה לפני שאתה מתחיל איתה 

מאת    [ 22/07/2008 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 4453 פעמים ]

בהתחלה כשחוששים לגשת, כל פנייה לבחורה היא סוג של הישג, היית אמיץ והתגברת על החששות שלך - המטרה הושגה ולא ממש משנה מה יצא מזה בסופו של דבר.
אחרי שניגשת מספר פעמים כבר חשוב לך לשכלל את הטכניקה, לגעת בתוכן, המטרה הופכת למשהו יותר מורכב כמו ליצור שיחה כיפית, לעורר בה משיכה, לקחת ממנה מספר טלפון, או לצאת ביחד מהבר למקום קצת יותר דיסקרטי.
ככל שתשתפשף ותתאמן אתה יכול למתוח את הגבולות ולאתגר את עצמך יותר.
הפעם נדבר על איך אתה יכול להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך כשאתה ניגש לבחורות. אם תשתמש בעקרונות המנחים שנציג בפניך, הסיכוי שהיא תנפנף אותך יהיה קטן הרבה יותר, הסיכוי שהיא תרצה ממך עוד יגדל באופן משמעותי.
וייב - וייב זו האנרגיה שמוקרנת ממך, זה התדר שאתה משדר לסביבה.
קרה לך שראית מישהי שלא היתה בדיוק הטעם שלך, לא יפה במיוחד, או סקסית במיוחד, אך הרגשת שאתה נמשך לשמחת החיים שלה, לאנרגטיות שלה, למרץ ולהתלהבות? ומצד שני, להבחין בבחורה יפהפיה שמשהו בה רדום, אפור, משעמם? זה בדיוק זה. הוייב הנכון יהפוך אותך למושך יותר, אפילו לפני שניגשת אליה. מהו הוייב הנכון? מומלץ תמיד להיות ברמה אנרגטית אחת גבוהה יותר מהסביבה. נכנסת לבר וכולם שם רדומים - מספיק שתהיה ברמה אחת מעליהם כדי שיבחינו בך. אז שים לב לוייב שלך, הוא בשליטתך.
חימום - כשעושים חימום לפני התעמלות התנועות חלקות יותר, זורמות יותר ויש פחות סיכוי שהשריר יתפס. אותו הדבר לפני שתיגש לזאת שממש מצאה חן בעיניך. החימום יכול לכלול שיחות עם אנשים זרים, אמירת "שלום" ו - "מה שלומך?" לבחורות זרות, חיוכים, קשר עין והרבה קלילות. אחרי שבירכת לשלום 20 בחורות בדרך, דיברת עם 8 מהן, לקחת טלפון מ-3, אתה תרגיש הרבה יותר מוכן ובטוח להמשיך בכיוון הזה...
הכתף - שפת גוף מאוד חשובה ודיברנו על זה המון, יש חשיבות מאוד גדולה לאיך אתה ניגש מבחינת שפת הגוף שלך מעבר לזה שאתה צריך להראות כמו אלפא ובעל בטחון עצמי. כשאתה ניגש אליה, גש מהצד, בזוית אליה, כך שאתה פונה אליה עם הכתף (אם היא לימינך - כתף שמאל שלך פונה לכיוונה), זה משדר באופן תת מודע שאתה לא לגמרי איתה, שאתה יכול ללכת בכל רגע. כמו חתולה וכדור הצמר, אם הכדור לגמרי שלה, היא תשתעמם ותעזוב אותו, אבל מה יקרה אם מישהו יזיז לה אותו ויתן לה אתגר?
במהלך השיחה איתה תשתמש בטכניקה הזו כדי לגמול לה או להעניש אותה, אם מתנהגת יפה, הטה את הגוף יותר לכיוונה, אם לא, תן לה יותר כתף. שחק עם זה ותראה איך זה משפיע.
החברה - אם לא תתייחס לחברה שלה, סביר להניח שלא תמצא חן בעיניה, מה לעשות - רוב הנשים יותר קנאיות ופחות מפרגנות מגברים, ולא רק שהיא לא תאהב אותך, יש מצב שהיא תחבל בסיכוייך עם הבחורה שרצית. הפתרון מאוד פשוט, כשהן באות בזוגות, גש אליהן ותתייחס בהתחלה יותר לחברה שלה, דבר איתה, תריץ איתה צחוקים (זו הזדמנות נפלאה להפעיל משיכה במקביל על הבחורה שאתה באמת רוצה) וברגע האמת תתייחס לזאת שמלכתחילה רצית. החברה כבר לא יכולה לטעון שאתה "לא משהו" כי לפני דקה צחקתם ביחד, היא אולי תתבאס אבל תניח לכם לנפשכם.
בקשר לפתיח או סיבות למה לגשת, אתה מוזמן לקרוא במאמרים הגישה הישירה מול הגישה העקיפה ו - לגשת אליה - הכוח בידיך!
אם מסקרן אותך ואתה רוצה לשמוע עוד - הרשם באתר לפגישת היכרות ללא תשלום וקבל מידע על התחום המרתק הזה.
שרית רנג'י פלג - מאמנת ומדריכה להצלחה עם המין השני, ליצירת משיכה, דייטים אפקטיבים וזוגיות מוצלחת



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב