דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכישלונות שלנו בחיים מעצבים את תפיסת עולמנו לרעה 

מאת    [ 21/07/2008 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1832 פעמים ]



הכישלונות שלנו בחיים מעצבים את תפיסת עולמנו לרעה / מאת יואב ברנזון



מהי הצלחה אמיתית?



הצלחה אמיתית היא היכולת להיות אמיתי, אוטנטי, טבעי ומאושר בכל תחומי החיים. הצלחה אמיתית היא היכולת להגיע לביטוי האופטימלי בכל נושאי החיים - קריירה, זוגיות, בריאות, חברים, משפחה, הופעה, נתינה וכו'.



רוב האנשים מתפשרים. חלק גדול מהאנשים שכן מצליחים - מצליחים בתחום מסוים על חשבון תחומים מסוימים. רוב האנשים שכן מצליחים בתחום אחד - נסמכים על הצלחה אחת כדי לחפות על יתר ההפסדים בחיים שלהם. רוב האנשים שכן מצליחים יותר מבתחום אחד בחייהם אינם מקפידים על הצלחה מלאה בכל תחומי החיים.



כישלון מעצב וכישלון נגרר



כישלון מעצב הוא כישלון שאירע לנו בתחום מסוים של חיינו - ושבעקבותיו עיצבנו את השקפת העולם שלנו באותו התחום. למשל, בחורה שבגיל 18 התאהבה בבחור וחוותה ממנו אהבה נכזבת מחליטה שלא להתאהב יותר לעולם אלא להתחתן דווקא עם גבר "בטוח" שלגביו אין לה מעורבות רגשית חזקה. כישלון מעצב הוא כישלון שמעצב את השקפת עולמנו בתחום מסוים וסוגר אותנו לשנים רבות מלפרוח, להתפתח ולצמוח באותו התחום.



כישלון נגרר הוא כישלון שנגרר מתחום אחד לתחומים אחרים של החיים. למשל, בחור שבצעירותו היה שחקן טניס מקצועני וחווה כמה כישלונות צורבים במגרש הטניס ופרש מהתחום מפתח בעקבות הכישלון המקצועי סוג של כישלון נגרר. הוא מוותר גם על הנשים שאותן הוא באמת אוהב והולך על אישה "בטוחה" ולא סוערת כי הוא חושש מכישלון נוסף גם בתחום הרומנטי.



מה עושים?



בבסיס העניין, אסור שכישלונות יגבילו אותנו מלחיות את חיינו בצורה מלאה, משוחררת ומאושרת. מי שחווה כישלון מקצועי או כישלון זוגי או כישלון בריאותי - עלול לסגור את עצמו כל חייו מלנסות ולהתפתח באותם התחומים רק משום שהוא נכשל, נבלם או הפסיד בנקודת כזו או אחרת בחייו.



הגישה הנכונה כדי להשתחרר מכישלונות מעצבים ומכישלונות נגררים היא להבין שכישלון לא בהכרח חייב להפוך מכישלון לכישלון מעצב או נגרר. אם נבחר שלא לייחס משמעות לכישלונות שלנו - הם יניחו לנו, ואנו נוכל שוב להתפתח, לגדול ולהצליח בתחומים שעד היום היו "סגורים" בפנינו משום שחווינו בהם כישלון מסוים בתקופה מסוימת של חיינו.



וטיפ לסיום: כישלון הוא שיעור ותו לאו. כישלון אינו חומה או גבול נצחי. כישלון הוא בסך הכל "עיכוב זמני" בדרך להצלחה המלאה שלכם. המשיכו לנסות למרות הכישלונות שאתם חווים - אל תפסיקו לחלום על ההצלחה המלאה שלכם רק משום שבנקודת זמן מסוימת מישהו או משהו בלם אותכם.





יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב