דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי משפחה סולידרית? 

מאת    [ 20/07/2008 ]

מילים במאמר: 286   [ נצפה 2710 פעמים ]



סולידריות משפחתית



משפחה סולידרית היא משפחה סולידית, יציבה, מאוחדת ומאופקת. במשפחה סולידרית כולם בעד כולם וכולם תומכים בכולם, ללא הבדל, חשבון או תחרות. במשפחה סולידרית תומכים בחלשים ולא רומסים אותם.



משפחה סולידרית היא משפחה שפועלת כל הזמן לצמצם פערים בין הילדים ובינם לבין ההורים. במשפחה סולידרית הדבר החשוב ביותר היא הרווחה המשפחתית, תחושת הסיפוק והביטחון שמוענקת לכל בני המשפחה, התמיכה והחיזוק לחלשים והאמון שיש לכל אחד מבני המשפחה שלעולם לא יעזבו או ינטשו אותו.



בוגדנות משפחתית



משפחה בוגדנית היא משפחה ראוותנית, וולגרית, חסרת יציבות ומנוכרת. במשפחה בוגדנית כולם נגד כולם, כולם מתחרים בכולם, לכולם חשוב לנצח את האחרים ולהיות הכי נחשבים, הפערים בין בני המשפחה יכולים להיות אדירים והמפגשים המשפחתיים, אם בכלל, מציגים לכידות שהיא למראית עין ועל פני השטח בלבד.



במשפחה בוגדנית הפוזה, הכוח והרושם חשובים הרבה יותר מאשר הקרבה, ההערכה, הכבוד והאינטימיות. משפחה בוגדנית היא משפחה שבה לאף אחד לא באמת אכפת מבני המשפחה האחרים, כל אחד חי לעצמו ודואג רק לעצמו כי בני המשפחה אינם תומכים אחד בשני בכלל, ובפרט במצבים הקשים.



זרע הפורענות



משפחה בוגדנית מובילה למצב שבו המשפחה מתפרקת מהר מאוד. כל אחד מבני המשפחה בונה את עולמו הפרטי שלו והקשר בין בני המשפחה הוא רופף, אם בכלל. לעומת זאת, במשפחה סולידרית הקשר, האהבה, האמון והתמיכה נותרים בעינם ואף מתחזקים במשך השנים.



הורים בוגדניים יוצרים משפחות מפורקות, וולגריות וראוותניות. הם יוצרים ריחוק בין בני המשפחה ותחושת זרות וניכור שבה כל בני המשפחה משקרים, מרמים, בוגדים ומנצלים אחד את השני. לעומת זאת, הורים אחראיים, סולידיים ויציבים בונים משפחות מלוכדות, אוהבות ויציבות. הם יוצרים אמון ותחושת לכידות וסולידריות בין בני המשפחה.



וטיפ לסיום: אם אינכם יכולים לסמוך על בני המשפחה שלכם - אתם חיים במשפחה בוגדנית. אם תמיד חייתם באהבה ובתמיכה משפחתית ללא תנאים - יש לכם משפחה סולידרית, תומכת וחמה.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב