דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טכניקות מצוינות לפרסום - באנרים בפורמט רחב בעלות נמוכה 

מאת    [ 06/07/2008 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 2057 פעמים ]

באנרים בפורמט רחב הן אופציות טובות למשיכת תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאלים כשהיעד הוא קהל רחב. באנרים הם שלטים גדולים מתקפלים או פוסטרים העשויים מויניל, פלסטיק רך וטקסטיל. משתמשים בהם כפרסומות ניידות וקל להציב אותם בכל מקום. עם כניסת הדפוס הדיגיטלי, הפכו הבאנרים לחסכוניים יותר, צבעוניים, אטרקטיבים ובעלי איכות גרפית גבוהה. שלטי חוצות יצאו מהאופנה; הבאנרים הם האופנה החדשה עם אופציות הגמישות והדפוס הדיגיטלי החדש, האיכות הגבוהה והמחירים הנוחים.

בהשוואה לשנים קודמות, נראים היום הבאנרים במקומם של שלטי חוצות. שלטי באנרים מויניל עמידים בתנאי מזג אוויר קיצוניים, חום וגשמים, לאורך שנים רבות. לכן, הם הפכו לשיטת הפירסום האלטרנטיבית והחסכונית במקומות רבים שבהם קיימים תנאי מזג אוויר קשים. באנרים בפורמט רחב תפסו את מקומם של שלטי חוצות צבעוניים מסורתיים. באמצעות הדפוס הדיגיטלי, ניתן להכין באנרים בפורמט רחב בקלות רבה. כל מה שנדרש זה להוריד את הגרפיקה ישירות מהמחשב, פורמט רחב ותקבל הדפס דיגיטלי.

פעם היה קשה לצבוע את הבאנרים מויניל בפורמט רחב והגימור יצא גס, היום לעומת זאת, התהליך הוא פשוט ביותר בעזרת מדפסות צילום איכותיות, גימור מדהים ואיכות צילום. היתרון הבולט של הבאנרים מויניל הוא שניתן לגולל אותם ולהשתמש בהם שוב ושוב במקומות שונים ללא שיגרם להם כל נזק.

הבאנרים משמשים גם כחליפים זמניים עבור עסקים רבים עד שהם יתקינו שלטים קבועים. אתרי בניה, חנויות חדשות ואפילו מרכזי קניות גדולים נוהגים לפרסם מבצעים, הנחות חדשות ומוצרים חדשים על גבי הבאנרים המגוונים. רבים משתמשים בעיטוף בניינים כדרך הטובה ביותר למשוך תשומת לב!

כן, עיטוף בניינים מושך את העין יותר מאשר פרסומת בעיתון. קיימות חברות רבות המתמחות בעיטוף בניינים, עיטוף רכבים ומדבקות ויניל שונות. כל מה שעליך לבדוק הוא איזה פרסום הכי מתאים למוצר ולעסק שלך.

באנרים ועיטוף בניינים זכו לפופולריות עצומה כאמצעי פרסום זול ויעיל. ההדפסה הדיגיטילית חוללה מהפכה אמיתית בתחום דפוס הפוטו פיניש האיכותי. מלוח מודעות קטן ועד לבאנרים עצומים הנראים במרכזי הקניות המפרסמים את מוצריהם ועסקיהם בעלות נמוכה ולעיני קהל גדול יותר.

אם הינך בעל אתר, עסק או מוצר שברצונך לשווק ביעילות, אני ממליץ על עיטוף בניינים או על באנר בפורמט רחב שיוצב במקומות אסטרטגיים שבהם ניתן להגיע לציבור גדול וראה את השינוי במכירות.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.zoom2foto.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב