דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש בצל הזוגיות 

מאת    [ 18/06/2008 ]

מילים במאמר: 832   [ נצפה 2324 פעמים ]

כולנו מכירים את ההתרגשות הנהדרת שיש לפניי שיוצאים לחופשה בחו"ל. כולנו חשים איך אט אט ככל שהתאריך קרב אנו חוזרים להיות רווקים נטולי דאגות...


ובתוך כל ההתרגשות העצומה הזו, מסתתרים כמה נושאים "שלא מדברים עליהם". כמה דברים קטנים שיכולים לגרום גם לחופשה חלומית באיים הקריביים לסיוט ברחוב אלם...


ליקטתי כמה נושאים שעולים ברוב המקרים.... תהנו, הפנימו וישמו. זה יחסוך הרבה כאב ראש ועוגמת נפש.



לפני:
ילדים - חשוב מאוד לדאוג לסידור לילדים כזה שאתם סומכים עליו ורגועים איתו. ולא פחות חשוב כזה שהילדים מכירים ומרגישים בטוחים. אחרת תמצאו את עצמכם באחת משתי הסיטואציות הבאות: או שהילדים יתקשרו אין ספור פעמים מה שיעיב הן על חופשתכם והן על חשבון הבנק שלכם או ששעתיים לאחר הנחיתה תתחילי לבכות שאת מודאגת ומתגעגעת לילדייך (וכמובן שיש גם גברים כאלה ) אבל האבסורד הוא שתמיד יש רק צד אחד מוטרד והאחר פחות... מה שיוצר קושי ותסכול אצל שני הצדדים.


כמו כן, קבעו שעות ברורות בהם אתם תמקשרים הביתה לברר מה קורה שם.. ובכך תחסכו את הכעסים המיותרים בגין הזמן הרב בו אתם מבזבזים בטלפון.


אריזות - שכל אחד יארוז לעצמו! זה חוסך הרבה עוגמת נפש ואיתה כעסים מיותרים.
הוא יודע בדיוק איזה תחתונים הוא אוהב ואיזה לוחצים לו על איזור החלציים... איזה כלי גילוח רוטטים מספיק כדי לגרום לעורו להראות זוהר כאילו למסדר רס"ר... ואילו היא יודעת איזה תחתון מתאים לאיזו שמלה... איזה נעל נוחה מספיק כדי לחרוש את רחוב אוקספורד לאורכו ולרוחבו.


אם בכל זאת פספתם לקחת משהו... זרמו עם זה. זה בסך הכל כמה ימים וגם בחול ניתן לקנות חוטיני מ 100 אחוז כותנה... חבל להרוס את האוירה הנינוחה והרומנטית על כך.

אבל מה שיותר חשוב, היא לא שכחה את "תחתוני הבוקסר" שלך בכוונה כי היא לא אוהבת אותם... שום דבר לא נעשה בזדון (וגם אם כן, לך בלי תחתונים... זה יכול הועיל...)חבל להרוס את החופשה על דברים כל כך קטנים.

תוך כדי:
סקס - חברים יקרים, יש לי בשורה... כשאנו יוצאים לחו"ל, נכון שאנחנו מלאי רומנטיקה, נכון שבא לנו לעשות את זה בתוך הג'קוזי, ליד העציץ ועל המזגן... מינימום 5 פעמים ביום.... ואז מגיעים למלון ויחד איתנו (בלי שנרגיש כמובן..) מגיעים הכעסים שהיו לנו בבית, החשקים שהיו לנו בבית.. בקיצור יצאנו לחופשה עם כל המשקעים... ובדיוק כמו שבבית "כואב לה הראש" כי היא כועסת שאינך עוזר מספיק... ולמרות שהיא בחופשה וכל כוונתה זה לרומנטיות ואהבה... ההתחשבנויות עולות ( בדרך כלל אחרי פעם פעמיים כשכבר אין כוח לעוד חפוז...) ובין רגע הרומנטיות נעלמת והחופשה נהרסת.


טיפ קטן - גברים יקרים (ולפעמים גם נשים...) חופשה לא נועדה להפוך אותנו לארנבים (אלא אם כן הגדרתם זאת מראש וזה מקובל על שניכם) נכון שבבית מלון לכאורה בא לנו להפוך לדמות מתעמלת אומנותית בסרט פורנו אבל גם הן מתעייפות וזקוקות להפסקה בין טייק לטייק.


אם עוזרים לכם אביזרים - קחו אותם איתכם, סרט טוב, תחתון מדליק (ויש גם כאלה לגברים, לא רק הנשים צריכות להיתענות עם הפס הזה בטוסיק...) ויברטור או כל דבר שיוציא מכם את היצר שבכם. אבל הקשיבו לגופכם וזרמו איתו. עדיף פעם אחת ביום מוצלחת ומענגת מכמה פעמים מעייפים.

ולכם הגברים - יציאה לנופש אינה אומרת שעליכם להראות לנו את כל מה שלמדתם בשלל הסרטים שראיתם בחייכם. אנו נאהב אתכם ונהנה גם אם תענגו אותנו רק פעם אחת ביום... אל תרגישו חייבים...

תקשורת - כפי שציינתי קודם יש דברים שיוצאים איתנו לחופשה.. ובניהם, דרכי התקשורת שלנו. אם בבית יש לנו קושי לתקשר בינינו ואנו נוטים להתווכח ולריב כך יהיה גם בחופשה. ולכן, אני ממליצה לדאוג מראש שיהיה לנו יום אחד לפחות בו כל אחד מאיתנו יוכל לעשות ככל העולה על רוחו (הוא רוצה ללכת למשחק של הניקס ואילו את מעדיפה לבקר במוזיאון.. או להיפך כמובן.) והפנו ליום זה דברים שאתם רוצים לעשות ובן או בת זוגכם לא.


יציאה לחופשה אינה אומרת שעלינו להסכים לעשות הכל ביחד. יש לנו גם תחומי התענינות שלנו שאינם קשורים לבן או בת זוגנו, ייתכן שאפילו נאהב סוגי אוכל שונים...


אם בכל זאת אתם מרגישים כי כל אחד מושך לכיוון אחר, סכמו על כמה שעות התפצלות, קבעו שעה, מקום מפגש וסכום כסף המותר לבזבוז וכמה מתוכו יהיה לרכישת אביזר בעבור בן או בת הזוג... כן, כן, קנו האחד לשני מתנה קטנה כדי שיהיה לכם למה לצפות וממה להתרגש ולצחוק.

הקציבו סכום קטן (גם ככה הטיול יקר...) והשתגעו איתו... כשתפגשו לא תזכרו כי נפרדתם עקב חילוקי דעות וחוסר תקשורת משום שתיהיו עסוקים בלהשתעשע מהרכישה החביבה (אני ממליצה לקנות משהו מיני ובכך להוסיף מימד לתחום הסקס שהזכרנו קודם)

חוזרים הביתה (הבאנו שלום עליכם...):
דאגו מבעוד מועד לקנות לילדים (אם הם קטנים כמובן) מתנות בישראל! בחול זה נורא יקר! חבל על הכסף.

אם יש לכם ילדים גדולים ערכו רשימה מדויקת של פריט אחד לכל ילד והקציבו סכום כסף ברור לכל ילד (רשמו עדיפויות 1,2,3 לכל ילד במידה ולא תמצאו את העדיפות הראשונה או שהיא עולה מחיר העולה על הסכום שהקצבתם)

בדרך זו תחסכו פעמיים: הן כספית והן את הויכוחים בניכם על מה קונים למי...

סעו לשלום, תהנו והשאירו רושם טוב אי שם בניכר
בסופו של דבר כולנו ישראלים...


למאמרים נוספים ניתן לפנות לאתר הבית של Home Coaching הבית לזוגיות מיטבית ב: www.homecoaching.co.il

שונטל כוכבי - מאמנת לזוגיות מיטבית ומייסדת Home Coaching הבית לזוגיות מיטבית.

כל הזכויות שמורות, ניתן להעתיק את המאמר כולל פרטי הכותבת.
שונטל כוכבי.
מאמנת לזוגיות מיטבית ומאמנת אישית.
מנחת סדנאות ומרצה.
נייד: 2249294 ? 054 , משרד: 5587835 ? 03
shontal@homecoaching.co.il
http://www.homecoaching.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב