דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טכנאי מחשבים מהימן 

מאת    [ 16/06/2008 ]

מילים במאמר: 659   [ נצפה 4149 פעמים ]

כיצד למצא טכנאי מחשבים מהימן
השאלה הזו היא ודאי השאלה הראשונה הנשאלת. כיצד נדע כי הזמנו טכנאי מחשבים אשר לא יפקיע מחירים?
למרות שכביכול לא ממש ניתן לדעת ישנם מספר סממנים שעלינו לבחון - אלו מעידים על אמינותו של טכנאי בדר"כ.


    • האם מדובר על טכנאי מחשבים בעל אתר אינטרנט או פירסום בעיתונות מדיה אחרת? טכנאי ללא פרסום הוא טכנאי ללא כתובת מוגדרת וכנראה שלא מדובר בטכנאי מחשבים אשר פועל בעבודה מעין זו על בסיס יום-יומי אלה כעבודה מהצד. טכנאי מנוסה מתפרנס מעבודתו וסביר כי יפרסם במדיה אחת או אחרת.

    • מהם שעות הפעילות של העסק? - גם כאן ניתן לראות את רצינות העוסק. טכנאי מחשבים הפועל במשרה מלאה מוגדר כמקצוען בשונה מחובב המבצע עבודות בשעות הפנאי. מקרה יוצא דופן הוא טכנאי הפועל במסגרת זמן חלקית אולם באמתחתו ניסיון רב בתחום

    • שנות ניסיון - למרות שהילדים היום הם מומחים גדולים במחשבים סביר כי הילד של השכנה שזה עתה סיים ממר"ם לא יוכל לספק את אותה יכולת מקצועית העומדת לזכות טכנאי מחשבים בעל ניסיון. חשוב לזכור כי טכנאי מחשבים מקצועי הוא טכנאי מחשבים בעל ניסיון ולא רק כזה שמבין...

    • שאילת שאלות - טכנאי מחשבים תמיד ישאל ויחקור בטלפון לפני שימהר להגיע אל הלקוח או לתת התחיבות להצעת מחיר בטלפון. ככל שהטכנאי שואל יותר שאלות ואף מכוון את הלקוח לבדיקות שונות, הקראת הודעת השגיאה לטכנאי וכיוצ"ב (וכל זאת - חינם) כך ניתן לבחון את רצינותו.טכנאי חייב לשאול שאלות מקדימות על מנת לבחון את עצמו - אם הוא האדם המתאים לפתרון התקלה. טכנאי שמגיע לאתר לקוח ללא כל ידע על המתרחש - סביר כי יוציא אתכם בנזק היות והגיע לא מוכן, ללא הכלים המתאימים להתמודד עם התקלה וכיוצ"ב.

    • טכנאי מחשבים יתמחר את העבודה רק לאחר שבחו את מחשב הלקוח, בין אם מרחוק דרך הנחיית הלקוח להתקנת שליטה מרחוק למחשב או בהגעה לאתר הלקוח והכל בהסכמת הלקוח מראש ובהתאם לאפשרויות (התקנת תוכנת השתלטות דורשת אפשרות חיבור תקינה לאינטרנט אצל הלקוח ומבוצעת במידה והתקלה מופיעה לאחר הפעלת המחשב וטעינת מערכת ההפעלה במלואה.) במידה ואין אפשרות להתקנה מרחוק יתן טכנאי מחשבים הצעה הולמת לשעת בדיקה בתחשיב עלויות נסיעה, הגעה ושהייה אצל הלקוח. טכנאי המחשבים יתמחר את שעת הבדיקה בעלות סבירה. ישנם טכנאים רבים אשר מציעים החזר עלות בדיקה כתמריץ - דבר זה תקין. כל עוד לא מציעים לכם עלות בדיקת תיקון מחשב חינם (כאן יש כבר משהוא מסריח...)

טכנאי מחשבים מהימן - בדיקות בשטח
גם לאחר שטכנאי המחשבים הגיע לביתכם ניתן לדעת אם מדובר בטכנאי מחשבים אמין או לא. טכנאי מחשבים אמין יוכל לתת הערכת זמן משוערת לאחר בדיקה קצרה ולתמחר את העבודה מראש. אל תאמינו לטכנאים אשר מציעים שכר לשעה אולם אינם יודעים כמה שעות יארך להם לטפל בתקלה. טכנאי מחשבים חייב להעריך (במשוער) כמה זמן יקח לו לטפל בתקלה ובהתאם לתמחר אותה. זיכרו כי לעיתים מדובר גם בעלויות חומרים ורכיבים למחשב כדוגמת כרטיס קול חדש, כרטיס רשת, מסך, הרד דיסק שיש להחליף, זיכרון ועוד. טכנאי מחשבים יוכל לדעת בצורה גסה מהי העלות של רכיבים אלו ובכל מקרה לספק את הקבלה.
טכנאי מחשבים אמין הוא טכנאי עם קבלות...
תמיד זכרו לבחון מראש האם טכנאי המחשבים העומד מולכם הוא עוסק פטור,מורשה או פועל במסגרת חברה בע"מ - כל טכנאי מחשבים אחר הינו טכנאי הפועל מחוץ למסגרת החוק ומתן תשלום לו מהווה עברה על החוק! מעבר לזה טכנאי שכזה הוא טכנאי שיעלם לכם מייד לאחר התיקון. טכנאי שלא נותן קבלה הוא טכנאי ללא קבלות תרתי משמע - שאלו לגבי מתן קבלה עוד בשיחת הטלפון הראשונית על מנת להמנע ממצב לא נעים בהגעה.
אין כמו עסק גדול ומוכר בעל שם הפועל בקנה מידה רחב. חברה העוסקת בהעסקת טכנאי שירות תוודא כי גם אם הטכנאי אשר שירת אותכם אינו זמין במקרה של תקלה חוזרת - כל ההיסטוריה רשומה כך שתקבלו טכנאי מחשבים אחר, מקצועי ואמין כמובן, אשר יוכל למלא את מקום הטכנאי החסר.
המחשב האישי הוא אולי אחד הדברים החשובים לנו יותר מכל היום היות והוא מאכסן את אלבומי התמונות שלנו, את המסמכים החשובים ועוד. חשוב כי נדע כי מסרנו את הטיפול בו לידי טכנאי מחשבים בעל שם ולא לידי ברדקיסט אשר יגרום לנזק בלתי הפיך. לא חסר טכנאי מחשבים מעולים ומהימנים. צריך רק למצא אותם



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב