דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית - ההבדל בין גולש ללקוח מה כותבים 

מאת    [ 18/05/2008 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2511 פעמים ]

מעוניין ביותר כניסות לאתר שלך? ביותר פניות מהאתר? האם תשמח לשניהם? במאמר זה תקבלו כלים ראשוניים לכתיבה נכונה לאתרי אינטרנט, והפעם... מה כותבים? מהי כתיבה שיווקית ההופכת גולש ללקוח?  ניגשים לכתיבת טקסטים באתר? הגיעו מוכנים! התכנים שיוצגו באתר האינטרנט הם ראי של חזון העסק (א'), מטרותיו (ב') יעדיו (ג') וקהל היעד שלו (ד') ולפיכך חשוב להגדירם מראש. אז מה כותבים באתר על מנת לעניין את הגולש, לגרום לו להישאר באתר ולהפוך אותו ללקוח? שמירה על הכללים הבאים תהפוך את האתר שלך לשיווקי יותר ותניע את הגולשים שלך לפעולה: 

    • טקסט אמין ואיכותי - הציגו את עצמכם ואת העסק בדיוק כפי שהוא. אל תצרו ציפיות שלא תעמדו בהם, אל תציעו מוצרים שאינם ברשותכם, אל תציעו שירות שאינכם מתמחים בו.

    • קהל היעד - האתר הוא המקום בו תפגשו את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם ולכן הגדירו אותו בקפידה:
    • הגדירו מראש מה מחפש הגולש באתר שלכם האם תוכלו לספק לו את צרכיו? זכרו! יש לפנות לגולש מהמקום של הצורך ולא מהמקום של המוצר שאתם מספקים.
    • צרו עניין אצל קהל היעד, הראו שאתם מכירים אותו ואת צרכיו, פנו אליו בשאלה או בעובדה ואל תחששו להעלות רעיונות, להציע, או לעודד התעניינות גם לגבי תחומים אשר הקהל לא היה מודע לקיומם...(הורה שנכנסו לאתר שלך על מנת ללמוד על כישוריך כליצן ישמח בוודאי ללמוד שאתה גם קוסם, שיש לך אפשרות לתת מענה גם לכיבוד, או למתקן מתנפח...).
    • כתבו "בגובה העיניים" ובשפה המתאימה לקהל היעד. זכרו, אתר בתחום הרפואה המיועד לרופאים אינו דומה לאתר ברפואה הפונה לקהל הרחב.
    • שלבו דוגמאות הרלוונטיות לקהל היעד, צרו עניין והזדהות. תמיד מעניין יותר לקרוא גם על יוסי ונורית, ההורים של תמר המתלבטים כיצד להתמודד עם בעיות גיל ההתבגרות, מאשר על תיאוריות פסיכולוגיות בלבד...
    • הבליטו את ייחודכם כנגד המתחרים (לאחר שתבדקו ותוודאו זאת היטב)
    • צרו אמון אצל הגולש באמצעות הכנסת עדויות של לקוחות, תמונות "לפני ואחרי", תמונות של בעלי התפקידים, דף אודות וכיו"ב, לפי הרלוונטי...
    • ציון הקטגוריה אליה שייך המוצר או השירות - מטפל באמצעות אבנים? אל תשכח לציין שזהו "טיפול אלטרנטיבי". כך תזכה לפניות רבות יותר, גם מגולשים אשר לא הכירו את התחום.
    • שימוש במילים חזקות (רק כחלק אינטגראלי מהטקסט): כסף, אהבה, בטחון, תגלית, תוצאות ועוד...
    • משפטים מניעים לפעולה - אחרון אחרון אך ראשון בחשיבותו: הניעו את הגולשים לפעולה. מצאו דרך לגרום להם להפוך ללקוחותיכם...לדוגמא: לפונים דרך האתר תינתן הנחה בגובה....רוצה לדעת עוד? מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 24 שעות וכד'.
    • חשיבות רבה קיימת לדף הבית, אך על כך במאמר נפרד
 במאמר זה הוצגו חלק מהכללים החשובים בעזרתם תוכלו לכתוב את האתר שלכם נכון ושיווקי יותר! על מנת להעלות אתר מקצועי ושיווקי יש לשמור על כללים רבים נוספים. בכל מקרה, וכמו בכל דבר בחיים, מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי אשר יסייע לכם להפוך את האתר לממוקד ולאפקטיבי במיוחד.
המאמר נכתב על ידי טלי גת, "מסרים" http://www.mesarim.biz , כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט ושרון מנדלאיל, http://www.msm-ltd.co.il, שיווק אינטראקטיבי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב