דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסף קל, כסף מהיר 

מאת    [ 02/05/2008 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 5234 פעמים ]

לא מעט אנשים מתפתים להצעות כמו "בוא להרויח מיליונים תוך שבועיים" או "אצלנו תלמד את סודות השוק" ואכן מאמינים שניתן ללמוד לסחור (ולהרויח..) בפרק זמן קצר. אבל כידוע כ-90% מהאנשים שאכן יסחרו בחשבון אמיתי יפסידו את כספם תוך 3-6 חודשים, "איך זה ?" אתם שואלים.
ובכן, התשובה פשוטה מאוד - אמנם המסחר הוא פשוט אבל לא קל!! תנסו לחשוב על כך שכל דולר שמישהו מפסיד - מישהו אחר מרוויח (אני מתעלם כרגע מעמלות - שהן נושא קריטי). אז נניח שהסוחר שנכנס לפוזיציה מולכם הוא "טירון" בן 18 שהחליט להשתעשע קצת עם הכסף שלו - אזי יש לכם סיכוי סביר להצליח בעסקה שלכם, אבל מה אם בצד השני יושב סוחר ותיק שמכיר ועוקב אחרי השוק כבר 25 שנה, לא מתרגש מהודעות וחדשות בעיתון, ומחכה בסבלנות לעסקה שלו כבר שלושה ימים, ובדיוק עכשיו יש לו אוסף של סימנים שמורה לו להכנס לעסקה - ואתם? אתם בצד הנגדי שלו, אז כמה סיכויים יש לכם עכשיו?? אם אתם עדיין חושבים שניתן ללמוד לסחור תוך מספר ימים או חודשים (וזה ממש בסדר לחשוב כך, כולם חושבים כך וגם אני חשבתי כך אבל למזלי הבנתי מהר, תוך כשנה, שאני טועה..), תנסו לחשוב כמה אנשים אתם מכירים שהוציאו רשיון נהיגה לאוטובוס או משאית תוך כמה ימים ומיד הפכו ל"בעלי מקצוע" בתחום. אם אתה יודע את חוקי התנועה, מבין את פעולת מכלולי הרכב, ומאומן בהחלפת הילוכים תוך כדי פניית פרסה כשיש לך פחית משקה ביד שמאל - זה עדין לא אומר שאתה נהג מקצועי. נדרש הרבה נסיון, אימון, הכרות עצמית, קור רוח, סבלנות, איפוק ומשמעת עצמית ועוד הרבה דברים שאתם יכולים לחשוב עליהם לבד כדי להצליח ולהפוך לסוחר מקצועי.
באופן גס ניתן לומר כי נדרש פרק זמן של כשנתיים כדי להפוך לסוחר מצליח (בהנחה ומקדישים לנושא מספר שעות כל יום באופן קבוע). לא מעט פעמים שמעתי ממקור ראשון אנשים שסיפרו לי איך הם גילו את הסוד או שיש להם את הטריק שעושה מליונים, וזהו הם כבר לא יעבדו יותר בחיים, כמובן שהתרגשתי וסיקרן אותי לדעת מהו הסוד שלהם - אבל הסוד האמיתי הוא שאין סוד!! כמו בכל דבר אחר - בשביל להצליח יש צורך להשקיע! כמובן שאני לא אשאיר אתכם במתח ואוכל לספר לכם שעקבתי בדאגה אחר כל ה"מצליחנים", אף אחד מהם לא סוחר היום, אחד הפסיד את כל כספו (עשרות אלפי דולרים) חודשיים לאחר מכן, אחר הסתבר לי סחר בחשבון "דמו" אבל "התייחס אליו כמו אל חשבון חי", שלישי הרויח קצת, הפסיד הרבה, הרויח קצת ושוב הפסיד הרבה, אבל משום מה טרח רק לציין את הרווחים..
אז כמובן שאני לא כותב את המאמר הזה כדי להוציא לכם את האויר מהמפרשים, אלא בדיוק להיפך, אני רוצה שתדעו ושתהיו מוכנים למסע ארוך אבל מהמרתקים והמופלאים שיכולים להיות ברכישת מקצוע. זהו, בעיני, אחד המקצועות המרתקים והמרגשים ביותר שקיימים - התוצאות והפירות של פרי עמלכם ברי מדידה ונראים באופן כמעט מיידי, אתם עומדים מול טובי המוחות ומערכות המחשב בעולם, אתם מהווים חלק בלתי נפרד וחשוב מאוד בכלכלת העולם, וכמובן החלומות : לעבוד מאי בודד בקאריביים, לעבוד מתי שרוצים, לעבוד ללא מנהל מעליכם או עובדים תחתיכם..

המסר שהייתי רוצה שתקחו אתכם מהמאמר הזה הוא " שמנצח מי שנשאר את הזמן הרב ביותר במשחק", כאן לא חשובה התוצאה היומית או החודשית אלא התוצאה הכוללת. אשמח לענות על שאלות בפורום באתר Dimano.co.il


קובי טריקי
http://Dimano.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב