דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להיות מלהיב וקורא לפעולה במכתב המכירה 

מאת    [ 14/12/2005 ]

מילים במאמר: 343   [ נצפה 4302 פעמים ]

איך להיות מלהיב וקורא לפעולה במכתב המכירה ?


חייבים להיות מלאי התלהבות ביחס למוצר או השרות במכתב המכירה. אם אתה עצמך לא נלהב לגבי ההצעה שלך, איך אתה מצפה שאני אתלהב ממנה ?.
אל תיפול למלכודת של חשיבה שהלקוחות שלך אינם כאלה, אינם מגיבים להתלהבות:
כולנו כך, כולנו מגיבים לאש, לתשוקה ולהתלהבות !

השתמש במלים מודגשות, סימני קריאה, וקוים מתחת ל"החיות" את מכתביך !
הדרך הטובה להכניס התלהבות אמיתית למכתבך, מודעתך, היא להעלות כל תועלת של המוצר שלך. אם המוצר שלך טוב, העלאה על הכתב של רשימת תועלות תלהיב וכל היתר במכתב תופס את מקומו בראש הלקוח.

ההתלהבות מידבקת- היא מבעירה אש פראית היישר אל טופס ההזמנה שלך.
מלא את מודעתך הפרסומית בה- גרום לקורא להתלהבות והשקף על הכנסתך העולה. במכתב המכירה תן ידע, מידע פנימי, שלא יודעים עליו מראש, וסיכויי המכירה יעלו כשהלקוח לומד ממך משהו , זה מוסיף מהימנות ואמינות למכתבך. נוצר אמון ומערכת יחסים חיובית.

הנושא החשוב השני במכתב המכירה הוא הקריאה לפעולה. במודעה יש קריאה של צו עשה. אתה רואה זאת במכתבי המכירה באינטרנט, בטלוויזיה, במודעות פרסום:
פעל עכשיו!, הזמן עכשיו!, הרם את השפופרת וטלפן עכשיו!, עשה זאת עכשיו!
פעל היום!
הציווי דוחף לפעולה עכשיו!

יש בו את הכוח לגרום לקורא עכשיו להרים את הטלפון ולהזמין, בשעה שללא הציווי
הוא היה מניח זאת בצד.

זה לא אומר שהפכת אותו לרובוט שחייב לציית לך ולהזמין. זה אומר שכאשר נתת את הפקודה : נוע והזמן עכשיו, עזרת בזה שנתת לו את הדחף לפעול. "פתחת" לו את הראש לכיוון חשיבה של: עכשיו להרים את השפופרת ולטלפן. אמור ללקוח בדיוק מה עליו לעשות ותופתע לגלות שהוא עושה זאת בפועל!

קשה להאמין, נכון?

בפועל זה מוכח באינטרנט במכתבי מכירה ובטלוויזיה, שבדקו זאת במיליוני דולרים. ניסו זאת עם ובלעדי קריאה לפעולה. ההבדלים בתגובה מפתיעים ומרשימים. כאשר הוסיפו קריאה לפעולה: לטלפן עכשיו! , הפרסום מיד החל לגרוף רווחים.

הקורא או הצופה בטלוויזיה ייתכן ומוקסם מהמוצר שלך. ייתכן והוא יושב מהופנט במחשבה על כל מה שהוא יכול לעשות עם מוצרך. אך עד שלא תקרא לו להזמין עכשיו ותראה לו דרך פשוטה וברורה לעשות זאת, הוא עלול להמשיך לשבת ולתהות אודות המוצר שלך, מבלי בפועל לעשות את הצעד ולהזמין אותו.



בני ישראלי, M.B.A, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב