דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה סוגי חינה קיימים במדינת ישראל? 

מאת    [ 22/10/2021 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1263 פעמים ]

אירוע חינה אירוע כה מרגש ומשמח כאחד שאי אפשר לתאר במילים, מסמל את תחילת הדרך החדשה שבני הזוג צועדים אלייה בצעדי ענק. אירוע מצומצם לפני החתונה הגדולה, המשפחה הקרובה והחברים הקרובים באים וחוגגים לחתן ולכלה ומשמחים אותם. המון עדות חוגגים את האירוע חינה, כל עדה חוגגת בסגנון שונה ובמסורת שונה ומיוחדת לה. בללה סוזנה מתאימים את האירוע המדויק עבורכם לפי העדה והדרישה הייחודית שלכם.

חינה מרוקאית – חינה מרוקאית ידועה כמנהג עתיק אשר חוגגים לחתן ולכלה את תחילת הדרך החדשה שלהם יחדיו. בטקס החינה מברכים את החתן והכלה בשפע ופרנסה, באושר ובריאות, בהצלחה ופוריות, וכ'ו. במהלך הטקס מתנגן שירים במרוקאית , כולם שרים ורוקדים, עושים שמח לזוג הצעיר. אירוע צבעוני מלא בשמחה. באירועי חינה האורחים לבושים בתלבושות מיוחדות כמיטב המסורת המרוקאית , מחזירות את המשפחה לשורשים , הכפתן המרוקאי והגלביות. כמובן שלא נשכח את התפאורה המרוקאית , עוטפת את האירוע בגווני זהב לבן ובורדו. 

חינה תימנית – טקס החינה התימנית חוגגים מאות של שנים. בעבר היה נהוג לחגוג את החינה במשך שבוע שלם, כל ערב לפני החתונה, עם תלבושות מיוחדות כמיטב המסורת התימנית. בתימן נהוג שהנשים חוגגות לכלה, והגברים חוגגים לחתן. חגיגות הטקס התימנית היו בהפרדה מוחלטת בין הגברים לבין הנשים. לכל עיר ועיר בתימן היה צבעי תלבושות שונים, סגנון לבוש שונה, תכשיטים שונים. עם השנים כל המנהגים של הטקס התימני השתנה. הורי הכלה אחראים על כל הארגון של האירוע ועל התשלום של האירוע. חוגגים את טקס החינה כיום אחד כמה ימים לפני האירוע הגדול, החתונה.

חינה הודית – מהות הטקס הינה הקדמה מסורתית לחיי הנישואין, עוד סיבה לחגיגה. לחינה ההודית יש מאפיינים ייחודים משלה, האוכל המיוחד שלהם, הבגדים עם הצבעים העזים וכ'ו. בטקס החינה ההודית יש שלבים מסוימים ששמורים לטקס ההודי. כדי לשמור על כל השלבים של העדה ולשמור על המנהגים , להבליט את הייחודיות של הטקס ההודי מכל שאר החינות האחרות. השלבים- שלב הענקת צמידים, טקס זריקת האורז, תלבושות.

שני סוגי החינה הנפוצים ביותר הם חינה שחורה וחינה אדומה. חינה שחורה מוחלת בדרך כלל על העור למטרות דקורטיביות עם כתם זמני שנמוג לאחר מספר ימים או שבועות. חינה אדומה מוחלת בדרך כלל על שיער למטרות דקורטיביות עם כתם חצי קבוע שנמשך בין 6 חודשים לשנתיים, תלוי בתדירות השטיפה או הצביעה שלו. ניתן למרוח חינה על שיער, עור, ציפורניים ועוד. הוא משמש בטקסים, למטרות קוסמטיות ובאמנות. סוג החינה בשימוש יהיה תלוי בתוצאה הרצויה.

 

bar z




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב