דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות האחסון בארון פינתי 

מאת    [ 19/10/2021 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 1029 פעמים ]

סוגרים לכם את הפינה 

מכירים את ההרגשה שיש מוצרים שכיף להשתמש בהם ומעצבן לאחסן אותם? מכירים את התחושה שהחלל עמוס מידי בחפצים, משחקים ואין לך מושג איפה לאחסן אותם? לפעמים נראה שיש יחס הפוך בין עוצמת ההנאה מהשימוש והקושי במציאת אחסון נורמלי ומתאים שלא יהרוס את המוצרים ושהחפצים לא יפריעו לנו להתנהל בחלל החדר במהלך היום.

לדוגמה מה עושים עם בימבה או משאית של הילד שהתבגר ואתם רוצים לשמור לילד הבא? היכן לאחסן שמלה חגיגית? האם באחת ממגירות ארון בחדר שינה או לקפל אותה באחד המדפים העמוסיס ממלא ? מאמר זה נועד לתת לכם פתרון למצוקת איחסון מבלי לשבור קירות או להזמין מחסן.

פתרון קולומבוס

קולמבוס גילה את אמריקה - ואתם זכיתם לגלות פתרון שימושי ועדכני יותר, שבנוסף לכך שהוא נותן לכם מענה לאחסון השמלות  הגדולות ,הצעצועים ושאר פריטים שאינם בשימוש יומיומי הוא מעניק לכם פתרון מקיף ויעיל המנצל חללים שאינם בשימוש ומאפשר סידור תכולה בצורה מאווררת ונוחה.

ארון פינתי  - הוא שם הנוסחה המסובכת שפותרת את בעיות החללים והאחסון כאחד. בארון פינתי שלל אפשרויות שהחפצים שלכם יקבלו את המקום המתאים להם בלי לתפוס חלל רב או להפריע באמצע הסלון.

ישנם כמה סוגי ארונות פינתיים. ארונות עם דלתות פתיחה או דלתות הזזה. ארונות עם דלתות הזזה יתאימו יותר לחדרי ארונות אבל ארונות פתיחה מעוצבים מתוכננים לפי מידה, נבלעים בחלל הסלון או חדר המשפחה ובעלי תכולת איחסון גדולה. 

ארונות פתיחה פינתיים מיוצרים לפי מידה אולם לסגור את הפינה מתחילים בשלושה גדלים שונים ובעלי סידור פנימי משתנה שאלהם מוסיפים יחידות נוספות. מידות הבסיס לארונות הם 60*60ס'מ , 80*80, 102*102. לארונות אלו כאמור ניתן לצרף יחידות אחסנה נוספות ,פתוחות או סגורות בהתאם לאופי החדר והצרכים. 

הארון הפינתי ניצב בעומק החלל ולכן מרוויח כפליים מכיון שהוא גם מנצל חלל ריק וללא שימוש וגם יוצר חלל פנימי גדול המאפשר לאחסן דברים גדולים (כמו השמלות...צעצועים וכד') בצורה מרווחת, מאווררת ושמורה.

איך מסדרים ארון פינתי?

ארון פינתי מאפשר סדר חדש בבית שלכם וצורת אחסון פרקטית נוחה וחסכנית.

צורת הסידור של הארון הפינתי תומכת בעיקרון כי ישנם חללים פנימיים בשיפועי הפינות שיכולים לבוא לידי ניצול, ובהם אפשר להכניס חפצים  אשר לו היו נכנסים בארונות רגילים היו תופסים מקום חשוב.

מוצרים כמו: קופסאות, ספרים בלתי שימושיים, כריות אירוח,צעצועים, משחקי קופסא ועוד.

צורת הארגון הפנימית בארון תהיה לפי הסדר הבא: עמוק בפנים במקום בו מדף הארון נושק לפינת הקיר – יאוחסנו החפצים הפחות שימושיים – כיון שהנגישות למקום זה מורכבת יותר מאשר החפצים המונחים בחלק הקידמי.

לאחר שאחסנתם את החלק הפנימי בצורה מסודרת ונעימה לעין, הגיע הזמן לארגן את החלק החיצוני בצורה מרווחת ואסטטית, בשונה מן החלק הפנימי שיכול להיות דחוס מעט, הרי שהחלק החיצוני חייב להיות מאורגן ולא דחוק כיוון שהוא החלק אשר ייראה בעת פתיחת הארון ובו יימצאו הדברים היותר שימושיים.

לסיכום: סידור הארון הפינתי דומה במרכיביו לסידור מחשבתי של קובייה הונגרית, אם נרצה להנות מחלל מאורגן כדאי לרכוש ארון פינתי מעוצב ולסדר בו את כל החפצים הפזורים בצורה שהמלצתי ולהנות ממרחב נקי ומאורגן. להמלצות נוספות  מוזמנים לראות סירטון ודגמאות באתר שלנו.

 מנהלת תוכן בעסק המשפחתי מתמחה בתחום השינה וריהוט לבית במקביל ללימודי פסיכוביולוגיה . אפשר לקרא מאמרים נוספים שלי על באתר שלנו rahit4u.co.il . או בטל  1800305306




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב