דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 יתרונות מובילים של קורקינט לילדים 

מאת    [ 19/10/2021 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1123 פעמים ]

לרכיבה על קורקינט יש המון יתרונות בריאותיים, במיוחד עבור פעוטות וילדים שנמצאים בשלבי התפתחות שונים. השלב הראשון הוא למצוא קורקינט איכותי לילדים, לאחר מכן יהיה עליכם לקנות את הציוד הבטיחותי הנחוץ כמו קסדה לקורקינט, ולהבטיח שרכיבה תהיה כמה שיותר בטוחה, ולאחר שסגרתם את כל הקצוות, תוכלו ליהנות מכל היתרונות שכלי התחבורה המיוחדים האלו מציעים, לכם ולילדיכם כאחד. היתרונות של קורקינט לילדים

אם שאלתם את עצמכם מדוע קורקינט מומלץ לילדים בגילאים שונים, הנה חמשת הסיבות העיקריות:

  1. שמירה על איזון – איזון נכון הוא המפתח להתפתחות תקינה של כל ילד, ובדיוק בגלל זה קורקינט לילדים הוא בחירה מעולה. קורקינטים דורשים מילדים לעמוד זקוף, לאזן רגל אחת ולהתקדם עם השנייה. בנוסף, הם כוללים מערכת היגוי שלמה אשר גם היא דורשת שמירה על איזון, במיוחד בסיבובים חדים. 

  2. פיתוח מיומנויות מוטוריות – בעת רכיבה על קורקינט הילדים משתמשים בידיים וברגליים באופן עצמאי, מה שמסייע להם לפתח את הכישורים המוטוריים שלהם.רגל אחת דוחפת, השנייה מאזנת, הידיים על הכידון מאזנות את הקורקינט, העיניים צופות אל הדרך ומחפשות מכשולים אפשריים, וגם עצירה דורשת מהם ביצוע פעולה מוטורית. 

  3. פיתוח השרירים – כדי לאזן את הקורקינט יש להפעיל המון שרירים, דחיפת הקורקינט דורשת את הפעלת שרירי הרגליים. החזקת הכידון מפעילה את השרירים בידיים. עמידה זקופה כרוכה בהפעלת שרירי הבטן והגב התחתון וגם קבלת החלטות מהירה דורשת להפעיל כוחות נפשיים. ילדים מפתחים את השרירים שלהם בכל פעם שהם רוכבים.

  4. פיתוח הקואורדינציה – פיתוח מיומנות מוטורית מובילה לתאום טוב יותר בין הראש לגוף. היכולת לנווט, לדחוף, לאזן ולבלום בו זמנית עושה פלאים לקואורדינציה של ילדים, וכאשר הם עוברים מקורקינט לפעוטות לקורקינט לילדים, גם פיתוח הקואורדינציה שלהם יעלה הילוך והם יתחילו לרכב טוב יותר, ואפילו יהיו להם כמהטריקים בשרוול. 

  5. כישורי קבלת החלטות – תאמינו או לא, קורקינט לילדים מסייע לפתח חשיבה ביקורתית ומשפר את תהליך קבלת ההחלטות. במהלך הרכיבה על הילדים להחליט במהירות מתי להאט, מתי לעצור, מתי לפנות וכיצד להישען קדימה על ההגה בלי ליפול. עליהם לאתר מכשולים ולחשוב כיצד להימנע מהם ועוד. 

איזה קורקינט מומלץ לילדים?

קורקינטים הם כלי התחבורה המושלם לילדים הם קלים לאחסון, נוחים לנשיאה ומציעים המון יתרונות מעולים. עכשיו כשאתם יודעים מה היתרונות, כל שנותר לכם הוא לבחור בקורקינט מומלץ לילדים. 

בשנים האחרונות הגיעו לארץ מספר רב של מותגים בטווח מחירים רחב למדי. על פניו, נראה שקורקינט הוא כלי פשוט ואין הבדלים מהותיים בין המותגים השונים, אולם בפועל, לחיסכון קטן במחיר, יש עלות גבוהה בטווח הארוך.

אתרו מותג שבנוי מחמרי גלם איכותיים, כאלו שיישרדו לאורך זמן, המציע אחריות ושירותי תיקון והחלפת חלקים במידה ויש בלאי או נזק.

בחנו את הביצועים של הסוגים השונים. חווית הרכיבה שונה מהותית בין המותגים, ויכולה להשפיע הן על קלות השימוש והן על בטיחות הרכיבה.

אתרו מוצרים שיקלו גם עליכם ההורים, באיחסון, בנשיאה קלה. קורקינטים מתקפלים או מתפרקים בקלות, מאפשרים לכם לשאת אותם בכל מקום ללא מאמץ ותוספת מקום ומהווים שדרוג מהותי.


הקורקינטים של מיקרו.
מגוון קורקינטים לילדים בכל הגילאים, המאפשרים להם ליהנות מהמרחבים בקלות ובבטיחות.
אודות לפטנטים ייחודיים הקורקינטים שלנו קלים ביותר לניווט ותפעול, ומקנים לילדיכם חווית רכיבה ייחודית תוך שמירה מקסימלית על בטיחותם.


הקורקינטים של מיקרו עמידים ביותר, קלים וניתנים לאיחסון ברכב או בבית בקלות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב