דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה חשוב לדעת לפני שרוכשים ריהוט משרדי? 

מאת    [ 17/10/2021 ]

מילים במאמר: 665   [ נצפה 1050 פעמים ]

במאמר הבא נעמוד על טעויות נפוצות בעת רכישת ריהוט משרדי ונסביר כיצד להימנע מהן.

 

לפני שניגשים לרכישת ריהוט משרדי צריך למדוד את גודל החדר בו הוא צריך להיות, בכדי לדעת כי הריהוט יתאים למידות באופן מדויק. ריהוט שאינו מתאים לגודלו של המשרד יגרום לו להראות דחוס מדי או ריק מדי. כשרואים רהיט בתמונה או בתצוגה קשה לעמוד את מידתו, המדידה והשוואת הגדלים באה להבטיח התאמה טובה לחדר וגם לרהיטים שכבר נמצאים בו.

 

צבע הרהיטים

גם צבע הרהיטים צריך להתאים לאלו שכבר יש, אופנת הרהיטים מתחלפת כל מספר שנים. לכן עדיף תמיד לקנות ריהוט קלאסי שמרגישים נוח איתו למשך שנים רבות גם מבחינת צבע וגם מבחינת הסגנון.

 

איך לקנות ריהוט משרדי?

לפני רכישת ציוד משרדי, כדאי להיות בטוח שיודעים עבור איזה שימוש הרהיט נקנה ועבור מי הוא נקנה. ריהוט הנמצא בשימוש יום יומי יכול להיות מרשים אך לא נוח למשתמשים בו, יחטיא את המטרה. כשניגשים לרכוש ריהוט משרדי כלשהו, שולחן משרדי, שולחן מחשב, כסא מנהלים או ארונית, תמיד צריך לבדוק את הרהיט לפי צורת השימוש בו. רהיטים שקונים צריכים לאפשר נוחות בעבודה, יש לבדוק את הרהיט בחנות על ידי שימוש אמיתי בו בדיוק כפי שמשתמשים בו במשרד. בקניית שולחן משרדי יש לשבת לידו, ארונית יש לבדוק אם גודלה וגודל המגירות מתאים וגם אם הן נפתחות ונסגרות כראוי.

 

לא מומלץ לקנות אביזרים מתוך דחף רגעי, גם אם הרהיט מוצא חן והמחיר אטרקטיבי, כדאי לקחת מספר רגעים לחשיבה ולא להיגרר, כדאי לחשוב שוב האם הרהיט הזה באמת מתאים וכדאי לקנות אותו. לפני שרוכשים ציוד למשרד חשוב להתייעץ כי לא קונים ריהוט לעיתים קרובות וזוהי הוצאה גדולה, אך לא כדאי להתייעץ עם יותר מדי אנשים, כי אז יהיה קשה לצמצם את האפשרויות והדעות הרבות ולהחליט. לכל אדם יש את הטעם הייחודי שלו, כדי להגיע להחלטה עצמאית רצוי ללכת לבד לקנות או אם אדם או שניים שמכירים היטב ושהם מכירים את המשרד והמיקום המיועד לרהיט החדש.

 

כשרוכשים סממנים למשרד, לא מספיק לקנות רק שולחנות וכיסאות, חשוב לקנות גם ארונות, שידות, מדפים, כונניות ועוד ריהוט משרדי כזה הסייע בסדר ובארגון המשרד. הכול יתויק וקל יהיה לשמור על הסדר במשרד ולמצוא בקלות כל דבר שצריך. כדאי גם לתלות וילונות ולשים עציצים ותמונות כדי לשפר ולהנעים את המראה.

 

ריהוט משרדי איכותי שווה את ההשקעה

מחירי הריהוט הם בטווח רחב ביותר. לכן, כדאי לקבוע את התקציב המיועד לכך ולנסות לא לחרוג ממנו אך יחד עם זה חשוב לרכוש ריהוט משרדי איכותי שיישמר לאורך שנים. אסור גם לשכוח כי ישיבה ממושכת על כיסאות שאינם בריאים לגב, יכולים לגרום לבעיות בריאותיות, לכן כדאי לקנות אביזרים למשרד כמו כסאות אורתופדיים וארגונומיים המגנים מפני כאבי גב וכאבים בצוואר. צריך לא להפריז בהשקעה ברכישת רהיטים למשרד אך מצד שני חשוב שיהיה איכותי ונוח ושווה את ההשקעה הכספית.

 

הרגישה נוחה במקום בו הם עובדים

אנשים אוהבים להרגיש בנוח במקום בו הם עובדים. אין קו אחיד למראה המשרד האולטימטיבי, אך חשוב שהוא יהיה מותאם לאופי בעל המשרד. חשוב להקפיד שהרהיטים יהיו איכותיים, עמידים ונוחים. הסממנים צריך להיות מותאם בצבעים על מנת שהמראה הסופי של המשרד יהיה נעים, מזמין ונוח. רהיטים למשרד יכולים להיות עשויים מחומרים שונים, השילוב הנכון ביניהם הגוונים וגודל המשרד משפיעים על המראה הסופי שלו וחשוב הרבה יותר על איך אנשים ירגישו כשייכנסו אליו. חשוב שהמשרד יעוצב בצורה שזו שתהיה נוחה לאדם העובד במקום, כי עבודה יומיומית במשך שעות רבות, מצריך מקום עבודה נוח, תפוקת העבודה והיעילות של העובד גבוהה בהרבה.

 

איך לבחור ריהוט למשרד?

אין כל ספק שהאווירה במשרד היא שתקבע בסופו של דבר, את מהלך הפעילות השוטפת, ואת קצב העבודה של העובדים. לפני שבוחרים את הריהוט למשרד, יש להתחשב לא רק בעובדים אלא גם מי הם הלקוחות המבקרים בדרך כלל במשרד, ואיזה מסר רוצים להעביר להם. הריהוט שאותו בוחרים אומר משהו על מי שקונה אותו. מי שמתקשה לעצב לבדו את מקום העבודה ולקנות את הריהוט המשרדי בעצמו טוב יעשה אם יפנה למעצב המתמחה בתחום. שידע להוסיף לרהיטים צבע, תאורה, צמחיה, תמונות, כדים ועל ידי כך לשפר מאד את מראה המשרד.

 

אופיס שופ- ריהוט משרדי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב