דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה תפריט ראשי באתר תדמית חייב לכלול 

מאת    [ 30/08/2021 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 799 פעמים ]

לתפריט הראשי באתר אינטרנט יש תפקיד מהותי מאוד. דרכו מתבצע רוב הניווט בין דפי האתר השונים. אם נסתכל על הסטטיסטיקה של רוב אתרי התדמית לדוגמא, משתמשים מגיעים בדרך כלל אל עמוד הבית ומשם מתחילים לחפש את מה שהם זקוקים לו. במידה והמשתמש כבר יודע שהוא זקוק למידע בנמצא בתוך אחד העמודים הפנימיים ואינו מעוניין רק בקבלת מידע כללי הוא יתחיל לנווט בין העמודים השונים באתר והוא יעשה זאת כמעט תמיד דרך התפריט הראשי.

התפריט הראשי יכול להיות ממוקם או בראש העמוד או בצידו וישנם מרכיבים מסויימים שהוא חייב לכלול ומרכיבים מסויימים שכדאי שיכלול. אפרט על כולם כעת.

האלמנטים שתפריט ראשי באתר תדמית חייב לכלול 

1. לוגו של החברה שמקשר אל עמוד הבית, זה כבר הפך להיות סטנדרט מובן מאילו כך שאולי אפילו לא נחוץ להזכיר זאת אך בכל מקרה, זה חובה.

2. קישור ראשון אל עמוד הבית - נכון, יש כבר קישור לעמוד הבית בלוגו אך לא כולם מבחינים בכך שישנו קישור, ידוע להרבה יותר משתמשים (באופן אינטואטיבי לחלוטין) שהקישור הראשון שבתפריט- שבאתרים בעבירת הוא יהיה הקישור הימני ביותר - הוא לעמוד הבית, ולכן לא כדאי לוותר על כך.

3. קישורים לכל עמודי השירות הראשיים של העסק - טוב, פה אין הרבה מה להרחיב, כל שירות שהעסק מציע כדאי שיהיה עליו עמוד ייחודי באתר וכן גם קישור אילו מהתפריט הראשי.

4. קישור לעמוד הבלוג - כל מקדם אתרים, גם אם הוא מתחיל יודע שאתר תדמית חייב להכיל בלוג מאחר וזהו אחד ממנועי הקידום השוטפים של האתר. בלעדיו לא ניתן להתקדם עם האתר לאורך זמן, בגלל חשיבות הגדולה שלו לקידום הוא חייב גם לקבל מקום של כבוד בתפריט הראשי, אחרי הקישור לדף הבית והדפים הראשיים באתר.

5. עמוד האודות - זה אולי לא נראה קריטי כל כך אך זה סטנדרט שהתקבע, כאשר מדובר על אתר תדמית יש צורך בעמוד אודות שיספר על העסק ועל האנשים שנמצאים מאחוריו. מעבר לכך התקבע גם סטנדרט שעמוד האודות מקבל קישור בתפריט הראשי. זה אולי לא נראה שיווקי במיוחד אבל זה חלק ממה שהופך את אתר התדמית לאתר סמכותי ואמין, חובה לדעת מי עומד מאחורי האתר והעסק וחייב שהמידע הזה יונגש גם דרך התפריט הראשי

6. עמוד צור קשר - עמוד זה איבד המון ממעמדו בגלל שכיום טפסי צור קשר מפוזרים בכל מקום באתר בערך. מעבר לזה גם כפתורי החיוג בנייד שמופיעים בצד למטה דיי הופכים את עמוד צור הקשר למעט מיושן, אך עם זאת, במידה והגולש מעוניין רק ביצירת קשר ולא בשום פעולה אחרת באתר לא נרצה לפספס זאת ועל כן גם קישור לעמוד צור הקשר יופיע בתפריט הראשי.

אלמנטים נוספים שכדאי שהתפריט הראשי יכלול

1. מספר טלפון - למרות שיש קישור אל עמוד צור הקשר בתפריט, ישנם הרבה גולשים שיעדיפו לחייג ישירות אל נותן השירות ולכן כדאי לתת להם את קיצור הדרך הזה ולהנגיש כבר בתפריט את מספר הטלפון. מומלץ גם מאוד שיהיה קליקבילי, כלומר שניתן יהיה ללחוץ עליו ככפתור חיוג ולהגיע ישר אל בית העסק.

2. קישורים לעמודי הרשתות החברתיות - אין לאתר אינטרס אמיתי שילחצו על עמודי הרשתות החברתיות ויצאו מהאתר אבל הקישורים שמופיעים שם מעידים על פעילות ברשתות החברתיות ועל כך שמדובר בעסק רציני.

 

 

כפיר מנשה - קידום אתרים שעובד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב