דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוף מעשה במחשבה תחילה 

מאת    [ 11/08/2021 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 1028 פעמים ]

המחשבה הייתה כאן קודם. לפני היות העולם הייתה המחשבה והיא הייתה סיבת בקיעת העולמות... יצאו להם עולמות, כדורים, כוכבים, תוך כדי שהם מסתדרים להם על פי תוכנית ושרטוט ראשוני של החושב. המחשבה הייתה המפה הארכיטקטורית של הבריאה והבריאה רשמה עצמה על פיה, כציור רב ממדי. כמו בבריאה, כך באדם, סוף מעשה במחשבה תחילה... הקשר בין הגוף הפיסי למחשבתנו דומה לסיפור הבריאה. חוץ מפעולות בסיסיות מאוד, פעולות הגוף הפיסי, מסתייעות בחשיבה תחילה, לפני ביצוען. פעולת האכילה מן הצד האחד וריקון פסולת ורעלים מן הצד השני, כמו גם ביצועי הפריה והרבייה ועוד כמה פעילויות בסיס, הן דוגמאות לפעולות פיסיות, שדרישת החשיבה בהן היא מעטה.

כדי להוציא לפועל רעיון, באמצעות הגוף הפיסי, צריך תחילה לתכננו. תכנון זו פעולה מנטלית. היא דורשת ריכוז, מיקוד ומשמעת. האם האדם חושב, או שהמחשבה חושבת את עצמה? האם יש שם מישהו שיוצר מחשבה, עובד עליה, מתכנן כיצד תשמע לאוזן הפנימית, גורם לה שתהיה ברת ביצוע, כדי שתהיה מותאמת עם הגוף הספציפי, שצריך להוציא אותה לפועל, או שבעצם, האנושות עוד לא למדה לחשוב כלל? האם אתם מכירים אדם, אשר השקיע בתכנון מחשבה רבה, בריכוז ומיקוד עם הרבה מאוד משמעת ושיש לו תוצאות בהתאם? 

אנו בדיוק בשלב ההתפתחות, אשר בו לומדים את כוח המחשבה ואת יכולת הבריאה שלה, באמצעות הגוף הפיסי ועוקף גוף פיסי, השפעת החשיבה ישירות על העולם הפיסי החיצוני עצמו. הרמה השכלית, המפיקה פעולות מנטליות ורמת הגוף הפיסי, מחוברות ביניהן. כאשר הגוף הפיסי שלנו מרגיש טוב, בריא, לא רעב, לא סחוט, לא חולה ולא קפוץ, אזי יש לנו אפשרות לחשוב בצורה בהירה יותר, ברורה יותר וקל לנו באותו נקודת זמן, להחליט החלטות במהירות ובחדות. זאת ההשפעה ההפוכה של הגוף הפיזי על החשיבה.

מכיוון שאנחנו בוראים, מבלי שאנחנו שמים לב ומכיוון שרוב היצירה העולמית, שאנו רואים מול העינים נעשית מהלא מודע ולא מן המודע, הרי שאין לנו הרבה שליטה על התנהלות תהליך הבריאה שנוצר וכך נולדים מפלצות, שלא התכוונו אליהן מלכתחילה ולא חתמנו על יצירתן. משום מה אנשים מאמינים יותר לאפשרות לשלהם לברוא את העולם החיצוני ופחות מאמינים, שיש להם אפשרות להשפיע על הגוף הפיזי שלהם גם כן. אם היו מאמינים גם בכך ויודעים איך לעשות את הפעולה המנטלית הזאת, הם היו יכולים לרפא כל מחלה ולהאט את קצב ההזדקנות. 

אנשי הספורט ידועים ביכולות מנטליות חזקות, יכולות ריכוז, חדות, התמקדות, משמעת מחשבתית, תכונות שמסוגלות לגרום לגוף הפיסי להיות חד כתער ולבצע פעולה ספורטיבית מושלמת. ככל שיש לאדם יותר שליטה על המחשבה שלו, כך יכולות הפעולה נוטות לשלמות הולכת וגדלה. מחשבה יכולה להיות דלק לגוף הפיסי, במידה ושמים בגוף המנטלי את הרעיונות הנכונים ומפעילים את גוף המנטל בצורה המביאה תועלת. לכן, הסיבה שכל כך קל לשלוט בשלט רחוק דרך מכשיר השטיפה המוחית - הטלויזיה, היא כי רוב האנשים עצלנים חשיבתית. שריר החשיבה אצלהם אינו מפותח והם מבצעים בו רק פעולות בסיסיות ותגובות אוטומטיות בלבד.

כאשר אנו מתבוננים, בימים אלו, על גופנו, מצד אחד ועל העולם, שהיינו אחראיים משותפים ליצירה שלו מן הצד השני, ניכר, כי לא השקענו מחשבה נכונה, או לא נעשה תכנון רחב, או לא הופעלה משמעת מסננת מחשבות, לפני ההוצאה לפועל. התקופה הזו, שבה אנשים נחשפים מחדש לצורך להכיר את עצמם, כדי להתגבר על מגיפה מומצאת, דוחפת אותם לשאול מחדש, לגבי קשר מחשבה - גוף. קשר זה מציע כי הכל מתחיל בחשיבה ואם החשיבה מחוברת לרעיונות גבוהים, הגוף יתפקד ברמות המקסימליות שלו ומערכת החיסון תהיה נהדרת, בלי שום תוספות והזרקות. אולם, אם החשיבה רפויה ומנותקת מהאני העליון, היא מושפעת מרגשות, שמושפעים לחלוטין מהפחדות וסיפורי בדים על יצורים קטנים המתעופפים בחלל האוויר ויכולים להרוג אדם גדול מהם פי כמה מונים, ששכח מי ברא אותו.

מיכל תבל - הדרך לצאת מהמטריקס - טיפולים/אימונים/הרצאות/סדנאות/קורסים


אתר הבית


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב