דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נעים מאוד, אני הגוף הפיסי, אחד מארבעת גופי האישיות 

מאת    [ 02/08/2021 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 766 פעמים ]

האם העיניים שלנו משקפות לנו את המציאות האמיתית של מה שקורה בחוץ? האם האוזניים שלנו אכן תופשות את הנשמע באמת? וכדומה לגבי כל החושים שלנו, האם הם קולטים מציאות קיימת, או יוצרים מציאות על ידי מבנן הפנימי? תשובות לשאלות אלו יכולות לעזור לנו בחשיפת האמת לגבי העולם שבו אנו חיים, האם הוא מציאות קיימת או דמיון? האם ניתן לעשות מניפולציות על המוח האנושי, כך שיתפוש את המציאות בדרך מסוימת ולא בדרך אחרת, כך שאפילו חמשת החושים ירתמו לעבודה ויעזרו לבנות עולם דמיוני לחלוטין?

כדי להכיר את המציאות החיצונית טוב יותר, רצוי לדעת ממה אנחנו מורכבים, כי בסופו של דבר, אנחנו תופשים את המציאות עם הכלים שלנו ומסע ההיכרות שלנו עם עצמנו יגלה לנו שלמרות שאנחנו חיים עם עצמנו כך וכך שנים על האדמה הזאת, עדיין לא הבנו כלל איך המערכות שלנו מתפקדות וכך אין לנו יכולת להסיק, האם הן מסוגלות לשקף לנו נכוחה את הצורות הניבטות אלינו מבחוץ, או שלא. ובכל זאת ננסה להעלות את דמותם של המרכיבים האנושיים, שאחת מהם הינה האישיות והשני הינו האני הגבוהה.

כדי להכיר את האישיות שלנו טוב יותר, חילקנו אותה ל - 4 חלקים, לשם הקלת ההבנה. החלק הראשון, שהוא זה שיוצר קשר עם העולם החיצון, הלבוש של החלקים האחרים - הוא הגוף הפיסי. לאחריו מופיעים בהתאמה, הגוף האנרגטי, המזין אנרגטית את הגוף הפיסי, אחריו הגוף הרגשי, המרגיש את הגוף הפיסי ואת חוויותיו ונותן בהם סימנים של רגש והרביעי הוא גוף המחשבה הדואלית, זה שמפרש את החוויות החושיות והופך אותן לרעיונות שכליים.

הגוף הפיסי מורכב מחומר בעל צורה. חומר בעל צורה, זה חומר עם סדר. חומר חסר צורה, הוא חומר כאוטי - חסר סדר. כדי שהגוף הפיסי יוכל לתפקד כמו שצריך, יש לנהל אותו בסדר מסוים, להתייחס אליו בדרך מסוימת, לשמור על ניקיונו, לטפח אותו. כך הוא יהווה מרכבה יעילה למשימות האישיות שלנו. על הגוף הפיסי חלים חוקי החומר. חוקי החומר הם חוקים של אינרציה ואנטרופיה, שהם חוקים המרמזים על הכאוטיות הבסיסית של טבע החומר. זה אומר, שכדי לשמור על הסדר שבו ועל הצורה שלו, צריך אינטליגנציה שמקורה ברוח.

הרוח היא זאת שעושה סדר בכאוס של החומר ויוצרת, משמרת ומתחזקת את הגוף הפיסי. כמו שכדר, יוצר כד מתוך החומר ההיולי של החימר, כך הרוח יוצרת את הגוף הפיסי על צורתו המהודרת, המושלמת והאינטליגנטית להפליא מתוך הבלילה ההיולית המכילה בכוח את ארבעת האלמנטים, אדמה, מים, אויר ואש, המקבלים צורה בתוך האלמנט החמישי שהינו האתר. הצורה הסופית המוגשמת המתקבלת הינה - הגוף הפיסי. בפילוסופיות ודתות מסוימות (בעיקר במזרח) התייחסו אל הגוף הפיסי כאל ה"צל" ה"מאיה", האשליה. השמות הללו ניתנו לגוף הפיסי בגלל זמניותו, ארעיותו. כל הגופים הנוספים, המרכיבים את האישיות, האנרגיה, הרגש והשכל הדואלי, סובבים סביב הגוף הפיסי.

כל אחד מאלו הגופים, האנרגטי, הרגשי והשכל הדואלי, נשענים על הגוף הפיסי ובעצם נועדו לשרת אותו. האנרגיה ממלאת בכוח ועצמה את הגוף הפיסי, גוף הרגש מפיח בגוף האנרגיה והפיסי רוח חיים ומנפיש בגוף את נשיפת החיים, התנועה, החישה והחוויה והשכל מנתח, מסיק ושוקל מה טוב לגוף הפיסי ומה לא. כך מתנהלת האישיות, כל עוד היא מנותקת מהאני העליון. יש לה התנהגות קצת שונה ויותר מסודרת, כאשר יש חיבור בין האישיות לאני העליון. כאשר האישיות מחוברת לאני העליון, המציאות שנחשפת דרך החושים החיצוניים והפנימיים, היא מציאות שונה לחלוטין בנוראיותה כמו בהדרה הגן עדני. 

מיכל תבל - הדרך לצאת מהמטריקס - טיפולים/אימונים/הרצאות/סדנאות/קורסים


אתר הבית


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב