דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך נראית חופשה חלומית 

מאת    [ 30/06/2021 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 725 פעמים ]

כך נראית חופשה חלומית

אם בא לכם לצאת לחופשה מושלמת, שתעניק לכם חופש, שחרור, פינוק, נוף מרהיב ועוצר נשימה והנאה, חופשה בכרתים היא החופשה המושלמת עבורכם. כרתים, הוא אחד מהאיים הגדולים ביותר ביוון. מדובר ביעד אטרקטיבי ביותר לחופשה בשל מגוון סיבות שונות. האי מציע חופים מדהימים, נופים הרריים מושלמים, ערים עתיקות, אתרים ארכיאולוגיים ועוד. כל הפינוקים הללו מצויים במרחק טיסה קצר מישראל. מעבר לכך, ניתן למצוא בכרתים מגוון רחב של בתי מלון מפנקים ומיוחדים הרלוונטיים לחופשות זוגיות, משפחתיות או עם חברים.

מלונות יוקרה באי כרתים

אחד הדברים שהופכים כל חופשה בכרתים לחופשה מיוחדת ואטרקטיבית הם המלונות שבאי. מלונות בכרתים הם מלונות יוקרתיים ביותר, כאשר חלק ניכר מהם מצויים באזור עיירת הנופש אלונדה, המצויה בצפון מזרח של האי. המלונות הללו הם מלונות ספא מיוחדים ומפנקים, אשר ניתן להשקיף מהם על נוף מרהיב ועוצר נשימה. בחדרים ניתן למצוא בריכה פרטית מיוחדת שהקצה שלהם נראה מתמזג עם הים האגאי. מבין כלל מלונות היוקרה המוצעים באי, כדאי שתבחרו את המלון המתאים לכם ביותר מבחינת התקציב שלכם העומד על הפרק ומבחינת כל הפינוקים שחשוב לכם להנות מהם בחופשה שלכם.

אחד מהמלונות המפנקים ביותר באי, הוא דווקא לא המלון היקר ביותר. מדובר על מלון בשם: Domes of Elounda. המלון הוא מלון סוויטות והוא שוכן במפרץ אלונדה. הוא משקיף לנוף מדהים של ים האגאי. כל סוויטה היא בגודל מינימלי של 70 מ"ר, כאשר היא מעוצבת ומסוגננת בסגנון מינימליסטי. מה שמיוחד בסוויטות הללו הוא הג'קוזי שיש במרפסת. כמו כן, אורחי המלון זכאים לשירות הסעה מיוחד משדה התעופה בלימוזינה. המלון מציע גם ספא יוקרתי, בריכה פנימית ומסעדות גורמה מדהימות.

סיבות נוספות לכך שחופשה בכרתים היא חופשה חלומית

מעבר למלונות היוקרה שניתן להנות מהם באי, אין ספק שישנם מגוון רחב של גורמים נוספים שבגינן חופשה בכרתים היא פשוט חופשה מושלמת. ראשית כל, האוכל בכרתים הוא אוכל מדהים. המטבח המקומי כולל פירות ים, דגים, עשבי תיבול, שמן זית ודבש. ניתן להנות ממנות יווניות קלאסיות וכן מנות מיוחדות מהמטבח הכרתי. מעבר לאוכל המצוין ניתן להנות מתצפיות מרהיבות בכרתים, מרכיבה על סוסים, ממצנחי רחיפה על רקע הנופים המדהימים של האי. כמו כן, ניתן להנות באי מטיולי ג'יפים אטרקטיביים, אשר במהלכם ניתן להכיר את הטבע המדהים והפראי של האי. ניתן להכיר בטיולים הללו את הצומח והחי של האי כרתים ולהנות ממגוון פרחים מיוחדים, עצים יפים ועוד.

לארגן בצורה הטובה ביותר חופשה בכרתים

אם בא לכם להנות מחופשה בכרתים, אין ספק שחשוב מאוד שתארגנו מראש את החופשה שלכם מבחינה טכנית. כדאי לבחור את המלון שבו תשהו, את המקומות שבהם תבקרו וכמובן, להתאים את הכל לתקציב שלכם ולזמן שבו אתם עתידים לנפוש באי.

תהנו בחופשה הבאה שלכם!

שלכם
מרינה קמינסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב