דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שטאנג בניה והנדסה בעמ השלימו שלב נוסף בפרויקט הסטת התשתיות ביפו, במחצית הזמן שהוקצב 

מאת    [ 29/04/2008 ]

מילים במאמר: 297   [ נצפה 3198 פעמים ]

חברת שטאנג בניה והנדסה בע"מ מודיעה כי השלימה את השלב השני שבאחריותה, להסטת התשתיות, במסגרת העבודות הקרקע לרכבת הקלה. הפרויקט שהתנהל במתחם שדרות ירושלים ביפו, הסתיים תוך קיצור משמעותי של לוח הזמנים עליו התחייבה חברת שטאנג בניה והנדסה בפני נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים), מזמינת הפרויקט. היקפו הכספי של הפרויקט כ- 30 מיליון ש"ח. חברת שטאנג צפויה להשלים 3 שלבים נוספים בפרויקט.

הפרויקט המדובר כלל את הסטת התשתיות התת קרקעיות, במטרה למנוע הפרעה לרכבת הקלה. במסגרת השלב השני של הפרויקט הונחה תשתית לקו מתח עליון של חברת חשמל, הונחו תשתיות ביוב חדשות ותשתיות ניקוז חדשות. בנוסף, פורקו כל התשתיות הישנות במתחם שדרות ירושלים ביפו ואף הוקמו תשתיות מים חדשות. עם השלמת הקמת התשתיות החדשות, נסלל באזור כביש חדש והוקמו מדרכות חדשות לרווחת הסוחרים ותושבי האזור.

במסגרת הפרויקט שולבו שיטות עבודה ומהלכים מקצועיים כדי לחסוך בזמנים ולהשלים את הפרויקט במועד. יחד עם זאת בוצע הפרויקט תוך שילוב ושיתוף מלא של כל הגורמים המעורבים בהסדרי התנועה, כדי לשמר את פעילות התחבורה הציבורית במקום ולאפשר חיי מסחר פעילים יחד עם ביצועו.

מנהל הפרויקט מטעם שטאנג בניה והנדסה מסר כי "מדובר בפרויקט רחב היקף המערב מגוון רחב של גורמים, בעלי מקצוע, וצמ"ה. ידענו כי ביצוע הפרויקט יקשה מאוד על חיי התושבים במקום ולכן פעלנו באופן המהיר והיעיל ביותר, סביב השעון, כדי להשלים את ביצוע העבודות מהר ככל הניתן".

פרויקט זה מתווסף לפרויקט שדרוג קו הסניקה - קו Q - שאף הוא הסתיים תוך קיצור משמעותי של לוחות הזמנים ולשביעות רצונם של מזמין העבודה ושל תושבי האזור.

אודות שטאנג בניה והנדסה בע"מ
חברת שטאנג הנדסה ובנין בע"מ (1935) הינה חברה ציבורית (1992) מהמובילות בישראל את ביצוע פיתוח תשתיות כבישים, מים וביוב, בניין וביצוע עבודות הנדסיות מיוחדות ומורכבות. התמחות החברה בנוסף לעבודות הנ"ל הינו בתחום תכנון, בניה והפעלה של מוכני טיהור שפכים לביוב והנחת צינורות בשיטת הדחיקה PIPE JACKING. לחברה תקן ISO 9001.
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב