דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו אפשרויות ניהול ועד בית עומדות לרשותכם? 

מאת    [ 31/05/2021 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 740 פעמים ]

אם אתם גרים בבניין כמו רוב אוכלוסיית מדינת ישראל, ודאי יצא לכם לתהות מהי הדרך הטובה ביותר לניהול ועד הבית, כזו שתצמצם חיכוכים בין השכנים ותוודא שהבניין מתוחזק כראוי ונותן מענה מלא לתושביו. בואו נבחן מהן האפשרויות העומדות בפניכם

אפשרות ראשונה – ועד בית

ניהול ועד בית זו משימה חשובה כאשר גרים בבניין משותף. הבניין לא יתנהל מעצמו וכדי שתישמר התחזוקה והמתחמים המשותפים יהיו בטיחותיים ואסתטיים, צריך שיהיה מי שייקח את משימת הניהול על עצמו. לכן ברוב הבניינים יש נציגות שנקראת ועד בית שנבחרת על ידי אסיפת דיירים. ועד הבית הנבחר אחראי על כל עבודות התחזוקה, על תיקונים כנדרש, על תשלומים של מים וחשמל, על בדיקות שיש לבצע. כמו כן ועד הבית אחראי על ייצוג כלל הדיירים בכל מו"מ ובכל צד משפטי, בהתאם לחוק המקרקעין. 

אפשרות שניה – חברת ניהול

לוועד הבית יש תפקיד חשוב בניהול הבניין אך לא כל האנשים ששים לבצע אותו, במיוחד כאשר מדובר בבניינים גבוהים אשר דורשים יותר תחזוקה והמערכות שלהם יותר מורכבות. כתוצאה מכך נכנסה לתמונה חברת הניהול וכיום יש לשירותים שהיא מספקת המון ביקוש. חברות ניהול גובות תשלום חודשי אשר בעבורו הן אחראיות על כל התחזוקה של הבניין, תוך שמספקות מעטפת שלמה של שירותים כמו שירותי ניקיון, שירותי גינון, אבטחה ועוד. בנוסף חברות אלו מתורגלות לעבוד עם סוגים שונים של בניינים, ויש להם כמה מסלולי שירות לבחירה. 

אפשרות שלישית – תכנה לניהול בניינים

אם אין הסכמה גורפת של דיירי הבניין לעבור לחברת ניהול, לא ניתן יהיה לשכור את שירותיה, ואז נשאלת השאלה מה אפשר לעשות כדי להפוך את ניהול ועד הבית לפשוט הרבה יותר ולחסוך המון זמן יקר והתעסקות. התשובה לכך מאוד פשוטה והיא תכנה לניהול בניינים. תכנה לניהול בניינים הופכת את עבודת הניהול למאוד מסודרת ופשוטה והיא מאפשרת לבצע המון פעולות אונליין כמו למשל לגבות תשלומים מהדיירים, לשלוח קבלות, להפיק דוחות, לנהל בצורה מסודרת את ההוצאות, לשמור על תקשורת מהירה ומידית עם נותני השירותים והדיירים ולהפוך את פעילותו של וועד הבית להרבה יותר שקיפה, כך שלא יהיו תלונות כלשהן על ההתנהלות הכלכלית. 

מה האפשרות הכדאית ביותר?

אין ספק שתכנה לניהול בניינים יכולה להפוך את ניהול הבניין להרבה יותר פשוט ואפילו לחסוך בעלויות. הייעול המשמעותי גם יכול לייתר את הצורך בשכירת שירותיה של חברת ניהול עבור אחזקת המבנה, לכן זו תהיה בחירה מעולה והרבה יותר משתלמת אשר תגרום להרבה יותר בעלי דירות להתנדב לתפקיד בעתיד. 

 

OXS - תוכנה לניהול בתים - התוכנה הנוחה והיעילה בישראל לניהול מבנים וועדי בתים, הכוללת מגוון כלי ניהול שימושיים שהופכים את ניהול הבניין לקל, נוח ויעיל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב