דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבניית גגות רעפים 

מאת    [ 26/05/2021 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 884 פעמים ]

גגות רעפים הם בעלי יתרונות רבים. מדובר על גגות שעמידים בצורה איכותית מאוד לרטיבות ונזילות ואין צורך לאטום אותם בצורה משמעותית מדי או להחליף אותם בכל כמה שנים כפי שיש צורך לעשות כאשר מדובר על גג שטוח. מעבר לכך היתרון של גג רעפים הוא יכולת הבידוד שלו שהרבה יותר טובה מיכולת הבידוד של גג שטוח. גג רעפים מבודד בצורה טובה יותר חום או קור וכן מרחיק בצורה הטובה ביותר את המים מהסביבה של הבית בשל העובדה שיש לו קצוות ארוכים. אין ספק שלטווח ארוך גג רעפים משתלם מאוד.

כיצד בנוי גג רעפים?

בניית גג רעפים תהיה בהתאם לסוג הגג שתבחרו. ישנו גג רעפים חשוף אשר קרוי גם גושני וישנו גג רעפים שלא רואים מתוך הבית. אם תבחרו בגג רעשים חשוף אז השלד של הגג חייב להיות איכותי ומסיבי. מומלץ מאוד שהשלד יהיה עשוי מעץ מלא. אם בחרתם בגג רעפים לא חשוף, יש צורך להניח תקרת בטון או גבס ועליה  מתקינים קורות עץ או אגדים לצורך חיזוק. מעליהם מתקינים את הבידוד ומעליו את הלאטות בצורה שתי וערב ולאחר מכן את הרעפים שתבחרו מראש. סביב הגג יש ליצור ארגזי רוח שהתפקיד שלהם היא ליצור סירקולציה של אוויר מסביב לגג וכן, גם להרחיק את המים מקירותיו החיצוניים של הבית. אל ארגז הרוח יש צורך לחבר את המרזבים. מכיוון שמדובר על עבודה כל כך מורכבת, כדאי לבחור בחברה מקצועית שעוסקת גם בייצור גג הרעפים וגם בהתקנתו וזאת בכדי שכל העבודה תתבצע בצורה המדויקת ביותר בהתאם לדרישות שלכם, בהתאם לסוג הגג הנבחר, בהתאם לסוג הרעפים ועוד.

דבר חשוב נוסף הנוגע לגג הרעפים הוא השיפוע שלו. גג בעל שיפוע נמוך הוא גג שיש סיכוי גבוה יותר שיאפשר חדירת מים ורטיבות. המשמעות של השיפוע הוא שעל כל מטר אופקי, הגג עולה בעצם לאותו אחוז, כאשר 35 אחוזים זה המינימום שכדאי לעשות בגג המדובר.

חשוב מאוד שאת גג הרעפים שלכם יהנדס אדריכל. אדריכל הוא איש המקצוע שיודע איזה סוג גג רעפים מתאים לבית שלכם ולסביבה שלכם. בהתאם לכך, הוא ישרטט תוכניות אשר מדמות כיצד הגג אמור להיראות ולאחר סיום עבודתו תתחיל עבודת ההתקנה בפועל של הגג שבחרתם על ידי גגן מקצועי.

סוגים של רעפים

כיום ניתן למצוא כיום סוגים שונים של רעפים כגון:

רעפי חרס- מדובר על הרעפים הפשוטים והמוכרים ביותר. מידת השיפוע של הרעפים הללו היא 35 אחוז. מדובר על הרעף הטוב ביותר כיום. הוא לא משנה את הצבע שלו והוא לא דוהה עם הזמן. מעבר לכך הוא מעניק מראה טבעי לגג הבית. מדובר על סוג רעפים שיכולים לשרוד פרק זמן ארוך מאוד.

רעפי חרס פורטוגזים- מדובר על רעפים מיוחדים שיש להתקין אותם בצורה מדויקת מאוד. עלות הרעף המדובר תהיה בסביבות 75 ש"ח למ"ר.

רעפי בטון- מדובר על רעף שעשוי מבטון. הוא מעורבב עם דבק בתהליך הייצור שלו והוא חזק מאוד ועמיד. הרעפים הללו מגיעים בצבעים שונים אך אורך החיים שלהם קצר יותר מרעפי חרס.

רעפים דמויי צפחה- מדובר על רעפים שנראים כמו קשקשי גג.

רעפי רב רעף- מדובר ברעף אחד ארוך שנראה כמו הרבה רעפים קטנים שמחוברים ביחד. הרעף עשוי ממתכת המצופה בציפוי אקרילי וכן מגרגרי קוורץ. מחיר הרעף המדובר יהיה בהתאם לעובי שלו.

רעפי שינגלס- מדובר על רעף ביטומוני קל שעשוי מכמה חומרים ממוחזרים אשר יצקו יחד וצבעו בשרף מיוחד.

גגות רעפים איכותיים ומרהיבים ביופיים אך בכדי שהם יותקנו בצורה הטובה ביותר יש לבחור בחברה הטובה ביותר הן בתחום ייצור הרעפים והן בתחום התקנתם.

 

מחפשים מרזבים מאלומינום - רכישה והתקנה? התקנת גגות רעםים, קבלן אסבסט ארגזי רוח לגג רעפים ועוד? סימנית גג לעד - ארגזי רוח ופתרונות לגגות רעפים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב