דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על חיתולים למבוגרים 

מאת    [ 12/04/2021 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 945 פעמים ]

שימוש בחיתולים למבוגרים דורש הסתגלות פיזית ונפשית. קחו לעצמכם מספר ימים להתנסות בכמה דגמים של חיתולים ותגלו שכבר ביום השלישי אתם מצליחים לתפעל היטב את החיתול, אין לכם דליפות והצלחתם לבחור במוצר שמתאים לכם. אם אתם מתחילים לראשונה שימוש במוצרי ספיגה, אנו נסביר כאן את כל מה שצריך לדעת על חיתולים למבוגרים.

מה עושים עם הריח?

אחד החששות שמתעוררים לקראת שימוש במוצרי ספיגה למבוגרים הוא חשש מפני ריח של שתן. תשמחו לגלות שכאשר בוחרים חיתולים איכותיים השתן נאגר בשכבה פנימית יחד עם הריח. כל עוד תקפידו לבצע החלפת של החיתול אחת למספר שעות או כאשר הוא מלא – לא יהיו ריחות לא נעימים.

באיזו תדירות צריך להחליף את החיתול?

כל מה שצריך לדעת על חיתולים למבוגרים בשביל למנוע נזילות וריחות לא נעימים זה לזהות את הרגע בו צריך להחליף את החיתול הנוכחי באחד חדש. החלפה מתבצעת אחת ל-5 שעות או בהתאם לצורך כאשר קיימים חיתולים שמספיקים ללילה שלם. אלו שמקפידים להשתמש בחיתולים איכותיים מחליפים פחות חיתולים ומצמצמים משמעותית את הסיכון להתפתחות של תפרחת חיתולים ופטרת. חיתול איכותי מעניק תחושת יובש ומונע עבודה מיותרת מהמטפל.

מה הכי חשוב לדעת על חיתולים למבוגרים?

בחירה במידה שמתאימה למבנה הגוף הכרחית למניעת דליפות והבטחת שימוש נוח. אל תתעצלו למדוד את היקף המותניים ואת משקל הגוף. אם אנכם בטוחים באיזו מידה לבחור כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. מידות של מוצרי ספיגה למבוגרים מתחילות מ-S ומגיעות עד XXXL. למעשה, כל מה שצריך לדעת על חיתולים למבוגרים זה לבחור נכון את המידה ולהקפיד על שימוש במוצרים איכותיים.

את מוצרי הספיגה שלכם תבחרו גם בהתאם לרמת העצמאות ולנוחות השימוש. עליכם לוודא שבחרתם במוצר ספיגה שמתאים ליכולות של האדם שעתיד להשתמש בו או לאופי הטיפול (רלוונטי במקרים בהם קיים מטפל סיעודי). שימו את הנוחות שלכם בראש סדר העדיפויות ואל תתפשרו על פחות ממוצר ספיגה שיעניק לכם ביטחון ואיכות חיים. חיתולים ומוצרי ספיגה למבוגרים יכולים להתאים גם לשימוש עצמאי וגם לשימוש בעזרת מטפל.

אם יש לכם שאלות על חיתולים למבוגרים ואתם מתביישים לשאול – כאן תוכלו למצוא תשובות לכל השאלות הנפוצות. שימוש נוח בחיתולים למבוגרים דורש מכם לדעת לבחור נכון את הדגם, את המידה ואת אופן השימוש. במהלך הימים הראשונים ייתכנו פספוסים וייתכן ויהיה עליכם לבחון מספר סוגי חיתולים ומוצרי ספיגה למבוגרים עד שתמצאו את המתאים ביותר. תשמחו לדעת שמהר מאוד תצליחו למצוא מוצר ספיגה מתאים, לדעת מהי תדירות ההחלפה והיכן כדאי לרכוש חיתולים למבוגרים במחיר אטרקטיבי.

כותבת מאמרים ותוכן אילנית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב